2017-01-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
tacksam för svar, vilken kemistil kör du på Courtois? å hur mycket påverkar egentligen kemistilen?

Kör honom på Glove. Vet inte hur mycket det hjälper faktiskt men vad jag sett på olika reviews på målvakter så har dem tyckt att målvakterna blivit bättre/sämre med olika kemistilar. Kör alltid Glove, tycker det funkar bra. Har Lloris i truppen men men inte testat, varit så nöjd med Courtois så känns ingen ide att testa. Han skall ju också vara bra, men gillar att Courtois är 199cm mot Lloris 188.

Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Det hjälper ju inte alls att inte röra PS knappen. Man blir ju fitt-glitchad iallafall?

Startade om PS4... in på fifa.. och spelade, ledde stort och åkte på skiten....

Tack för info, då avvaktar jag med att spela tills jag hör att EA fixat skiten.
Citera
2017-01-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Såg att det diskuterades tidigare. Men POTM dags snart igen, lutar väl åt Kane eller Alli.

Är det en bra investering att köpa på sig några engelska IF tror ni? Sinclair går för runt 12 och shawcross runt 17 strecket.

Inte fel tänkt..dock har fler tänkt som du..Shawcross har stigit 2k sen igår..köpte på mig 7st för 15-16... köpte 2-3 Sinclair och sparar mina Trippier
Citera
2017-01-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
De har höjt Mane´s Price range till 180k och nu ligger han ute för 130k... tror jag avvakta med mina 3 även om jag gör 35k profit stycket...fan att man inte köpte fler :P

Hej!

Jag hade turen att jag han köpa på mig 12st, vågar man vänta eller ska man nöja sig med 135 tro...
Citera
2017-01-24, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Hej!

Jag hade turen att jag han köpa på mig 12st, vågar man vänta eller ska man nöja sig med 135 tro...

det var fan inte illa köpte bara 3, fegade där tyvärr..jag kmr spara..får han up tror jag han kryper upp mot 180k...

EDIT: hade jag vart du hade jag sålt 3-4 st och säkrat 100k profit
Citera
2017-01-24, 13:27
Medlem
Citat:
det var fan inte illa köpte bara 3, fegade där tyvärr..jag kmr spara..får han up tror jag han kryper upp mot 180k...

EDIT: hade jag vart du hade jag sålt 3-4 st och säkrat 100k profit

haha jag brukar alltid fega har alltid gjort det och förlorat stora summor, så den här gången tänkte jag bara skit samma jag har laget jag vill ha och får väl spara om ifall det skulle skita sig, sen köpte jag som en idiot:P, Än så länge ser det bra ut. Jag la ut 5st för 150 nu ifall att han skulle öka, får ligga för 150 närmsta dagarna så får jag väl sänka om det inte blir någon ändring.....
När tror du han får up isf?
Citera
2017-01-24, 13:28
Medlem
max02s avatar
Citat:
folk har köpt upp honom.. för max bin i hopp om att de höjer hans price range

Är det så illa alltså. Vill verklige testa det kortet.
Citera
2017-01-24, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
haha jag brukar alltid fega har alltid gjort det och förlorat stora summor, så den här gången tänkte jag bara skit samma jag har laget jag vill ha och får väl spara om ifall det skulle skita sig, sen köpte jag som en idiot:P, Än så länge ser det bra ut. Jag la ut 5st för 150 nu ifall att han skulle öka, får ligga för 150 närmsta dagarna så får jag väl sänka om det inte blir någon ändring.....
När tror du han får up isf?

de olika batcharna kommer under februari...så i slutet av februari ska alla va uppgraderade
Citera
2017-01-24, 13:30
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Inte fel tänkt..dock har fler tänkt som du..Shawcross har stigit 2k sen igår..köpte på mig 7st för 15-16... köpte 2-3 Sinclair och sparar mina Trippier

Såg det, går dock att hitta billiga forf.. jag nöp en shawcross för 16 precis, 2 Sinclair för 12k skall ta in en eller två Trippier nu bara
Citera
2017-01-24, 13:37
Medlem
Citat:
Såg det, går dock att hitta billiga forf.. jag nöp en shawcross för 16 precis, 2 Sinclair för 12k skall ta in en eller två Trippier nu bara

ja priserna har inte sprungit iväg ännu så kan va läge.. med de priserna tror jag inte de sjunker iaf.. Shawcross tror jag är bäst alt då han ändå är 84-rated
Citera
2017-01-24, 13:43
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
ja priserna har inte sprungit iväg ännu så kan va läge.. med de priserna tror jag inte de sjunker iaf.. Shawcross tror jag är bäst alt då han ändå är 84-rated

Tror det är guld investering! Hoppas det krävs i eventuell sbc sen så blir de go avanz. Har plockat hem 4 stycken för 16k nu. Nöjer mig där.
Citera
2017-01-24, 13:48
Medlem
Vurte3Ns avatar
Någon som kan ge ett uttal om hur Pjanic's vanliga kort funkar? Är sugen på att spela han ist för min Kondogbia till helgens WL
Citera
2017-01-24, 13:50
Medlem
Citat:
Tror det är guld investering! Hoppas det krävs i eventuell sbc sen så blir de go avanz. Har plockat hem 4 stycken för 16k nu. Nöjer mig där.

ska nog köpa på mig 5-6 till igen..tror det är riskfritt..
ska nog köpa på mig lite 84+ engelsmän också..ett POTM Kane eller Alli lär kräva hyfsat hög rating
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in