2017-01-24, 11:33
Medlem
Så om jag har förstått det rätt ska man starta fifa utan att röra PS knappen under spelets gång för att undvika att bli glitchad?
Citera
2017-01-24, 11:49
Medlem
Någon som har tips på vad jag kan göra för förbättringar på detta lag?

http://www.futhead.com/17/squads/4131193/

Byter till 4-3-1-2 in game med:
Lukaku - Martial
Benzema
Dembele - Sissoko - Yaya

Det är 4-3-1-2 som jag vill spela.

Har ungefär 100k i budget just nu men tar gärna dyrare tips för framtiden också.

Vill egentligen ha bort Sissoko men vet inte hur man skulle lösa det.

Tack på förhand
Citera
2017-01-24, 12:20
Medlem
vad fan e grejen med Butland? fattar inte, varje gången jag möter honom så är han helt sjukt å räddar allt medans min Courtois typ gör bort sig mer än vad Tommy Salo gjorde i hockey vm? är det några speciella treats som han har eller så? fattar inte, å varför är Courtois så dålig?
Citera
2017-01-24, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
vad fan e grejen med Butland? fattar inte, varje gången jag möter honom så är han helt sjukt å räddar allt medans min Courtois typ gör bort sig mer än vad Tommy Salo gjorde i hockey vm? är det några speciella treats som han har eller så? fattar inte, å varför är Courtois så dålig?

Vet inte riktigt varför han är OP men så verkar det helt klart vara. Kollar väldigt mycket youtube-videos med pros etc o alla säger att Butland är OP.
Citera
2017-01-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i

Courtois har varit min överlägset bästa målvakt iår, så jävla bra! Gör räddningar som jag är säker på skall gå in. Han är etta på min lista före TOTGS Fährmann och sedan SBC Buffon. Konstigt att det kan variera så.

Angående Butland så är det väl något med hans stats som gör att det bara klickar. Han har "Comes for crosses" vilket många säger är en riktigt bra egenskap. Annars inget speciellt egentligen vad jag kan se, lång målvakt men det är det ju många som är. Möter honom minst varannan match. Har spelat matcher mot honom där han varit rätt usel med, men oftast riktigt bra.
Citera
2017-01-24, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Courtois har varit min överlägset bästa målvakt iår, så jävla bra! Gör räddningar som jag är säker på skall gå in. Han är etta på min lista före TOTGS Fährmann och sedan SBC Buffon. Konstigt att det kan variera så.

Angående Butland så är det väl något med hans stats som gör att det bara klickar. Han har "Comes for crosses" vilket många säger är en riktigt bra egenskap. Annars inget speciellt egentligen vad jag kan se, lång målvakt men det är det ju många som är. Möter honom minst varannan match. Har spelat matcher mot honom där han varit rätt usel med, men oftast riktigt bra.
tacksam för svar, vilken kemistil kör du på Courtois? å hur mycket påverkar egentligen kemistilen?
Citera
2017-01-24, 12:41
Medlem
Det hjälper ju inte alls att inte röra PS knappen. Man blir ju fitt-glitchad iallafall?

Startade om PS4... in på fifa.. och spelade, ledde stort och åkte på skiten....
Citera
2017-01-24, 13:04
Medlem
max02s avatar
Låt oss prata om Moussa Sows orangea kort. Helt otroliga stats! MEN. Han finns ju inte på marknaden? De andra nya orangea korten gör det.
Citera
2017-01-24, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Låt oss prata om Moussa Sows orangea kort. Helt otroliga stats! MEN. Han finns ju inte på marknaden? De andra nya orangea korten gör det.

folk har köpt upp honom.. för max bin i hopp om att de höjer hans price range
Citera
2017-01-24, 13:06
Medlem
Om ingen nämnt det så ligger det en ny SBC ute för att få blått Tim Cahill kort..sälj era Aussies
Citera
2017-01-24, 13:13
Medlem
De har höjt Mane´s Price range till 180k och nu ligger han ute för 130k... tror jag avvakta med mina 3 även om jag gör 35k profit stycket...fan att man inte köpte fler :P
Citera
2017-01-24, 13:17
Medlem
Vurte3Ns avatar
Såg att det diskuterades tidigare. Men POTM dags snart igen, lutar väl åt Kane eller Alli.

Är det en bra investering att köpa på sig några engelska IF tror ni? Sinclair går för runt 12 och shawcross runt 17 strecket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in