2017-01-23, 22:26
Medlem
Upgrades läckt på youtube
Citera
2017-01-23, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Upgrades läckt på youtube

Hur troligt är det att dem stämmer?

Denna du mena? https://youtu.be/RvudkJkTZBE

Många av dem som inte klarar komma upp i rating som gör att även IF-korten uppgraderas. Av de jag hade i huvudet iaf. IF Mané var väl en av dem som kom upp i samma rating som sitt IF. Så gött att jag köpte en av honom om det nu stämmer. Hade ju hoppats att IF Kanté hade fått en rating till, hade vart göttit!
Citera
2017-01-23, 22:46
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hur troligt är det att dem stämmer?

Denna du mena? https://youtu.be/RvudkJkTZBE

Många av dem som inte klarar komma upp i rating som gör att även IF-korten uppgraderas. Av de jag hade i huvudet iaf. IF Mané var väl en av dem som kom upp i samma rating som sitt IF. Så gött att jag köpte en av honom om det nu stämmer. Hade ju hoppats att IF Kanté hade fått en rating till, hade vart göttit!

Frågan är hur mycket man ska lita på denna. Ska man sälja av sin Kanté nu medan den är uppe på 390-400k eller ska man vara kylig och vänta?
Citera
2017-01-23, 22:59
Medlem
tufft läge nu med den videon.. inte många IF kort som kommer förändras om det stämmer.. ändå har många IF kort flugit i höjden.. SIF Balo är över 70k nu..var runt 40 strax innan TOTY... enda jag har som verkar förändras är Mane.. hans IF kmr bli 83 om detta stämemr..
Citera
2017-01-23, 23:09
Medlem
kyrgiakoss avatar
Om jag förstår det rätt så är det dessa uppgraderingar som skett i karriärläget redan. Här är alltså den fullständiga listan:

https://www.ultimateteam.co.uk/2017/01/13/fifa-17-winter-upgrades-list-fut/
Citera
2017-01-23, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
Om jag förstår det rätt så är det dessa uppgraderingar som skett i karriärläget redan. Här är alltså den fullständiga listan:

https://www.ultimateteam.co.uk/2017/01/13/fifa-17-winter-upgrades-list-fut/

Okej. Men bara för att dem upgraderats i karrriärsläget så behöver inte det stämma helt överens med det som sker på FUT va? Jag litar nog inte på det fullt ut. Vet inte hur det sett ut förgående år? Minns inte.

Jag håller på korten jag har. Sedan har jag typ inget kvar att investera så jag sitter lugnt i båten. Har bara 40-50k i klubben som "fickpengar" för eventuella SBC's eller så.
Citera
2017-01-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Okej. Men bara för att dem upgraderats i karrriärsläget så behöver inte det stämma helt överens med det som sker på FUT va? Jag litar nog inte på det fullt ut. Vet inte hur det sett ut förgående år? Minns inte.

Jag håller på korten jag har. Sedan har jag typ inget kvar att investera så jag sitter lugnt i båten. Har bara 40-50k i klubben som "fickpengar" för eventuella SBC's eller så.

jag tror de stämmer rätt bra.. årets IF kort har fått mycket högre rating ökning än tidigare år..därför tror jag inte många ändras...

EDIT: Roliga är ju att IF korten flyger upp pris, även om listan visar att de inte kmr förändras... Typ Balo och Dele Alli
Citera
2017-01-23, 23:30
Medlem
kyrgiakoss avatar
Blev svåra beslut nu.. Sitter på endel som enligt listan inte kommer påverkas av uppgraderingen. Bernardo Silva TIF, Veratti SIF, Milner SIF, N'Zonzi SIF, Kante IF, Forsberg SIF, Walker IF, Balotelli SIF, Defoe IF, Alli IF och Marcus Alonso IF.

Säljer jag av nu får jag en profit på 300k. Beslutångest..
Citera
2017-01-23, 23:32
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
jag tror de stämmer rätt bra.. årets IF kort har fått mycket högre rating ökning än tidigare år..därför tror jag inte många ändras...

EDIT: Roliga är ju att IF korten flyger upp pris, även om listan visar att de inte kmr förändras... Typ Balo och Dele Alli

Alli står väl stilla vad jag kan se? Har några av honom som jag gärna dumpar, men priset ligger fortfarande på 45k på xbox.
Citera
2017-01-23, 23:34
Medlem
Citat:

Okej då kanske det stämmer med listan. Ja det är ju så. Inte många Guld-IF (om ens några?) som är under 81 i rating. Även om det är 75-ratat guldkort. Så har det inte riktigt vart tidigare år. Dem har väl haft det liten tankarna iår kanske. Ser ut som dem lagt uppgraderingarna precis under IF-korten. Sitter inte med så många sådana kort som förväntades få uppgradering. Köpte på mig en Mané igår som sagt så den verkar ju vara bra Såg att hans OTW-kort stigit en del sedan det klippet kom ut i eftermiddags.

Litet dilemma för dig o en del andra nu då om ni skall sälja nu eller inte?
Citera
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:

Säkert många som inte tror att listan stämmer eller till och med inte ens har sett den som fortsätter köpa på
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Alli står väl stilla vad jag kan se? Har några av honom som jag gärna dumpar, men priset ligger fortfarande på 45k på xbox.

Alli var nere på runt 40k för 3 dagar sedan..snart uppe på 60
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in