2017-01-23, 12:42
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Spela offline-match mot TOTW. Lämna WO efter ett par sekunder i 10 matcher så har du lojaliteten klar.

Tack igen Rolf, för vänlig hjälp! ha en fridfull måndag.
Citera
2017-01-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Vet att svaret finns i tråden men hittar ej.

Har nu byggt ihop de sista 2 sbc;erna worldclass samt legend, skall bara lösa lojaliteten nu. Hur gör man detta på enklast/snabbaste möjligaste sätt?

Gå in i veckans lag-matchen, gå ur direkt och gör om 10 går. Om du inte bryr dig i stats dvs, detta innebär 10 förluster.
Citera
2017-01-23, 12:44
Medlem
veckans TOTW är verkligen märklig.. tror det har o göra med bristen på WL.
Alla IF korten var billigast precis vid release och har egentligen bara stigit sen dess.. mycket skumt och väldigt svårt att chansa med investeringar..
Avvaktade själv fram till igår.. Köpte på mig Nzonzi, Arnautovic, Marcano, montoya, Silva mfl.. alla har stigit 1-5k sen dess.. så får hoppas de stiger mer..
Citera
2017-01-23, 12:45
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Gå in i veckans lag-matchen, gå ur direkt och gör om 10 går. Om du inte bryr dig i stats dvs, detta innebär 10 förluster.

Tackar hämtar igen dem torskarna i wl kommande helg 😏 (Kan man ju hoppas)
Citera
2017-01-23, 12:49
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Mustafi känns som en riskfylld chansning..tror nog han kmr med, MEN.. han är ju inte förstaval som mittback.. Ramos kommer garanterat vara med.. Då är en mittbacksplats tagen..säkerligen andra mittbackar i Europa som gjort bra ifrån sig.. jag hade sålt och tagit vinsten än att riskera att ryka dit

Är väl inte ovanligt med att de stoppar in flera CBs i uppställningen om det finns flera kandidater? Dvs, ytterbackar och mittbackar slåss om allt mellan 3-5 backplatser i TOTW.

Men visst är jag enig i din analys. Att sitta och hoppas på att kunna kränga OTW-kortet för 250k på torsdag är riskabelt, det kan lika gärna vara nere på 45k vid utebliven TOTW.

Med det sagt blev jag liiiiite sugen att köpa tillbaka 1-2 kort för 128k... om han kommer med i TOTW borde det bli avkastning... äsch, jag håller på kortet jag har och är nöjd med en affär som gett halva miljonen. Man ska inte gräma sig över utebliven vinst, när enda sättet att sätta den vinsten var att besitta förmågan att se framtiden. Och kunde jag det tror jag inte jag skulle använda den på FUT...
Citera
2017-01-23, 12:51
Medlem
Grabbar..
Vilka kort tror man ska investera i inför uppgraderingen?
Dembele 84 vad tror om den ?
Sane i city ?? Är det risk för flopp?
Tar gärna lite tips.
Har 800k att spela med..
Citera
2017-01-23, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Är väl inte ovanligt med att de stoppar in flera CBs i uppställningen om det finns flera kandidater? Dvs, ytterbackar och mittbackar slåss om allt mellan 3-5 backplatser i TOTW.

Men visst är jag enig i din analys. Att sitta och hoppas på att kunna kränga OTW-kortet för 250k på torsdag är riskabelt, det kan lika gärna vara nere på 45k vid utebliven TOTW.

Med det sagt blev jag liiiiite sugen att köpa tillbaka 1-2 kort för 128k... om han kommer med i TOTW borde det bli avkastning... äsch, jag håller på kortet jag har och är nöjd med en affär som gett halva miljonen. Man ska inte gräma sig över utebliven vinst, när enda sättet att sätta den vinsten var att besitta förmågan att se framtiden. Och kunde jag det tror jag inte jag skulle använda den på FUT...

haha precis..tror nog han kmr vara med men personligen hade jag inte chansat..kanske med ett kort men som sagt du har gjort en halv miljon på att sälja i förväg.. Hade gjort exakt samma sak...
Jag sitter med 3 IF Mane..en jäkla chansning om han inte får up..tror dock inte han kryper ner under 70k iaf så en förlust på 30k per kort är inte hela världen
Citera
2017-01-23, 12:52
Medlem
Citat:
veckans TOTW är verkligen märklig.. tror det har o göra med bristen på WL.
Alla IF korten var billigast precis vid release och har egentligen bara stigit sen dess.. mycket skumt och väldigt svårt att chansa med investeringar..
Avvaktade själv fram till igår.. Köpte på mig Nzonzi, Arnautovic, Marcano, montoya, Silva mfl.. alla har stigit 1-5k sen dess.. så får hoppas de stiger mer..

Wl packsen var försenade pga fusket som folk hållt på med. Så det har blivit mindre utbud på packsen vilket är resultatet till att spelarna stiger.
Citera
2017-01-23, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Wl packsen var försenade pga fusket som folk hållt på med. Så det har blivit mindre utbud på packsen vilket är resultatet till att spelarna stiger.

absolut..men svårt o planera investeringar..får hoppas det inte blir någon dropp kommande dagarna.. när jag köpte mina kort var de lite billigare än vad de är nu iaf
Citera
2017-01-23, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng

Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Tackar hämtar igen dem torskarna i wl kommande helg 😏 (Kan man ju hoppas)

Jag brukar precis när matchen startat, gå in i PS-menyn, välja avsluta program. Startar om FIFA igen och gör om 10 ggr. Tar längre tid men tror inte man får förlusten då. Om man nu bryr sig om sina stats.

Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Grabbar..
Tar gärna lite tips.
Har 800k att spela med..

Dembele lär väl få en upgrade, men hans vanliga kort är 77. Då måste han få +7 i rating för att hans IF / OTW skall påverkas. Tvek om han får en så hög upgrade.

Sané har ju knappt fått spela, bara startat 5 matcher under säsongen.

Det är många som redan börjat investera i eventuella upgrades så priserna har redan gått upp en hel del. Men det finns många videos på youtube där väldigt insatta folk spekulerar i upgrades. Sök på typ fifa 17 upgrade prediction.
Senast redigerad av grahnen 2017-01-23 kl. 13:01.
Citera
2017-01-23, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Grabbar..
Tar gärna lite tips.
Har 800k att spela med..

Mustafi är nog ett säkert kort. Gjorde ett mål samt så fick han MOTM.Dembele skulle också vara ett tips då han kommer få en uppgradering på sina skills från 4* till 5*. Hans pris bara ökar och ökar gick för ca 180k för någon vecka sen går för ca 240k nu
Citera
2017-01-23, 12:58
Medlem
Citat:
absolut..men svårt o planera investeringar..får hoppas det inte blir någon dropp kommande dagarna.. när jag köpte mina kort var de lite billigare än vad de är nu iaf

N'zonzi är en bra investering kan bara se honom fortsätta öka i pris. En av dem bästa CDMsen i Frankrike. Och Frankrike är ett riktigt populärt land folk bygger sina lag runt. Möter oftast franska/bpl lag i WL. Så satsa på N'zonzi =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in