2017-01-23, 02:03
Medlem
Stämmer futbin's priser till 100 %? Ser att Rooney kostade 15k ish i fredags och nu idag 20k ish
Citera
2017-01-23, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
ha inga problem homie ska testa draften med..senaste 3 gng har jag rykt i första omgången vid ledning 3-0

Du är inte ensam
Citera
2017-01-23, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Du är inte ensam

rök igen nu så verkar inte funka...
Citera
2017-01-23, 02:22
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/1348922

Vad tror ni om det här laget? Tänkte köpa Smalling o Koscielny när jag har råd också.
Citera
2017-01-23, 02:31
Medlem
bara jag eller verkar varken instruktion eller workrates spela någon roll iår? Har stay back på Matic tex.. den jäveln är där framme hela j*vla tiden..skitstörigt...

EDIT: skall tilläggas att jag har 40 på press och aggressivitet så borde fan inte var där uppe o härja...
Senast redigerad av m4staSWE 2017-01-23 kl. 02:37.
Citera
2017-01-23, 07:14
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Asså ligger i div 2 känner jag är duglig på fifa, men så ska man spela kval till weekend League går igenom 3 första matcherna utan problem vinner med ett par bollar lugnt och easy , kommer till finalen o får möta dessa jäkla kreditkort lag med special kort på Pogba Ronaldo Messi etc o hela backlinjen med team of the year gubbarna ..

så kommer man själv där med Kevin Volland och bellarabi man gör en bra match, men eftersom man möter ett sånt owerpowerd dopat jävla kuklag så förlorar man i förlängning för ens spelare tar slut...det e så trist, om man har sånna lag varför vill man ens ställa upp i weekend League du behöver inte mer coins direkt, så sjukt trist att fifa inte kan styra upp så kreditkort lag endast får möta kreditkortslag osv .

3 raka finaler i kvalet har man förlorat mot sånna vidriga lag , jag vill inte lägga pengar på fifa så det e ju fan omöjligt o ens få ihop ett dugligt lag med typ griezmann etc

Sen när man får bortamatch och får möta alla nötter som spelar på arenor som e helt söndertäckta av skuggor hur tänker ni?? är ni födda med x-red Eye vision vad e grejen är det ens kul?
Citera
2017-01-23, 07:20
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
bara jag eller verkar varken instruktion eller workrates spela någon roll iår? Har stay back på Matic tex.. den jäveln är där framme hela j*vla tiden..skitstörigt...

EDIT: skall tilläggas att jag har 40 på press och aggressivitet så borde fan inte var där uppe o härja...
Nä skittirriterande. Har De Rossi som har medium/high som cdm och stanna hemma. Ändå är han mer offensiv än mina ytter-CAM i 4222..

Tror ni priserna kommer fortsätta stiga? Har som sagt över 300k som i stort sett kräver sbc som kräver IF för att jag ska gå mycket plus men även en hel del spelare jag vill bli av med. T.ex. Lacazette (ja vet att han äf med i tote) går för nästan 20k mer än jag köpte han för och han passar inte bra i mitt lag.
Citera
2017-01-23, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
Drar ett långskott på att Dele Ali kommer bli nästa POTM och köper upp en bunt MK Dons spelare för kaffepengar. Ibland måste man chansa för att vara först på bollen
Citat:
tror mer på kane isåfall men vem vet

Dele Alli och Kane är väl huvudkandidater just nu va? Dele Alli 5 mål och 1 ass och Kane 5 mål och 2 ass. Kan inte komma på någon så här på rak arm som varit riktigt bra. Giroud gjorde ju drömmålet, har 3+2 denna månad. Sanchez 3+1. Det är väl Tottenham, Arsenal, Everton, Chelsea som gått bäst nu sista vill jag minnas. Köpt på mig lite billiga IF från England nu iaf, om det nu skulle behövas. Satt redan på ett tiotal MK Dons-spelare från en MM som inte blev av. Blir att spara dem då, ser att priserna redan börjat gå upp på dem efter helgen.

Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Stämmer futbin's priser till 100 %? Ser att Rooney kostade 15k ish i fredags och nu idag 20k ish
Futbins priser stämmer nästan alltid överens. Kolla under priskolumnen så står det när priset senast är uppdaterat. Gick in på Rooney nu och kollade. Då stor det: Updated - 3 mins ago. Då är det pålitligt eftersom det uppdaterades nyss. Det händer ibland att det står nån timme sen, då är det mer osäkert. Mycket kan hända på ett par timmar. Men oftast uppdaterar den med jämna mellanrum. Man kan iaf utgå ifrån det priset, sen kan det vara plus minus lite.
Citera
2017-01-23, 08:01
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Asså ligger i div 2 känner jag är duglig på fifa, men så ska man spela kval till weekend League går igenom 3 första matcherna utan problem vinner med ett par bollar lugnt och easy , kommer till finalen o får möta dessa jäkla kreditkort lag med special kort på Pogba Ronaldo Messi etc o hela backlinjen med team of the year gubbarna ..

så kommer man själv där med Kevin Volland och bellarabi man gör en bra match, men eftersom man möter ett sånt owerpowerd dopat jävla kuklag så förlorar man i förlängning för ens spelare tar slut...det e så trist, om man har sånna lag varför vill man ens ställa upp i weekend League du behöver inte mer coins direkt, så sjukt trist att fifa inte kan styra upp så kreditkort lag endast får möta kreditkortslag osv .

3 raka finaler i kvalet har man förlorat mot sånna vidriga lag , jag vill inte lägga pengar på fifa så det e ju fan omöjligt o ens få ihop ett dugligt lag med typ griezmann etc

Sen när man får bortamatch och får möta alla nötter som spelar på arenor som e helt söndertäckta av skuggor hur tänker ni?? är ni födda med x-red Eye vision vad e grejen är det ens kul?

Jag fruktar lag med Musa, Martial, Remy, Mane och gänget mer än lag som består av TOTY-kort, Pogba, Messi, Ronaldo och Suarez. Jag möter mycket hellre Ronaldo och Suarez än Musa och Martial. Har spelat mot ett gäng såna lag, har alltid vunnit med både budget PL-laget och med fullsmockade, dyra laget.
Anfaller även hellre mot TOTY Marcelo, Ramos och Pique än mot Shaw, Smalling, Bailly och Bellerin som jag helt ärligt har svårare mot.

Håller dock med om bortaplan med en massa konstiga skuggnönster. Helvete vad irriterande det kan vara. Har lärt mig att ALDRIG spela med svart/mörk matchtröja om jag kör bortaplan. Har hänt en del gånger att jag får spela borta. Ändrar som vanligt till gul(ljus) matchtröja men den andra snubben vägrar gå vidare. De ändrar fram och tillbaks för att indikera för mig att jag ska byta till mörk matchtröja. Till slut ger de sig och går vidare. Vad händer när vi är inne i matchen? Klart som fan att arenan har en massa jävla skuggmönster som hade gjort att man fick hjärnblödning + stroke om man körde med mörk matchtröja. Jävla kuksugare är vad de är.
Senast redigerad av C0w 2017-01-23 kl. 08:06.
Citera
2017-01-23, 08:42
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn

Med en bra placering i weekend league kan man enkelt göra några hundra k med lite flyt i paketen.
Och om man hade fått enklare motstånd bara för att man spelar med ett bra lag hade ingen lagt ner någon energi på att få några bra spelare.
Men om du mår bättre av att gnälla på att alla andra har så bra lag och det är därför du inte kommer lyckas kvala in till nästa Weekend league trots att du har typ 32 försök eller liknande. Be my guest.
Citera
2017-01-23, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Med en bra placering i weekend league kan man enkelt göra några hundra k med lite flyt i paketen.
Och om man hade fått enklare motstånd bara för att man spelar med ett bra lag hade ingen lagt ner någon energi på att få några bra spelare.
Men om du mår bättre av att gnälla på att alla andra har så bra lag och det är därför du inte kommer lyckas kvala in till nästa Weekend league trots att du har typ 32 försök eller liknande. Be my guest.

Sen kollar man när Boras vinner div 1 med ett lag för 300k~, så skrattar man bara åt alla gnällrövar
Citera
2017-01-23, 09:24
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
visst finns det risk i det.. men som sagt jfrt med andra wingers i BPL som är sämre men har högre rating..vore konstigt om han inte fick 82+ åtminstone..
Har ca 50 IF i trade kvar o sälja, sitter på 1,5m... närmare 3m när allt är sålt..sålde SIF Brozovic innan för 175k köpt för 88, och TIF Higuain för 406k köpt för 350..så lite goa stålar.. annars gör ja väl 3-6k per IF kort jag säljer nu.. visst 3m är mycket men köper man lite dyrare kort så ryker stålarna snabbt..

EDIT: Spelar vars NIF är precis under IF kortet som dessutom kan få en up borde vara vettiga att investera i.. Typ Verratti som du skrev.. Icardi borde ligga bra till,

Jag köpte 1 IF Mane för 109k. Hoppas du får rätt, en förlust på ca 40k annars. Törs inte gambla mer än så.

Sen köpte jag även lite IF Marcano för 10.5k. Hög rating och bra nation för det priset. TIF Bernardo Silva är jag också sugen på, 35k för ett 87-ratat kort som kanske får winter upgrade känns som en bra affär. Vad gäller TIF Icardi har jag 4 st som alla gått upp 10-12k nu, men jag väntar och ser om det kommer en winter upgrade. Är faktiskt förvånad att ett så starkt kort med bra liga är så billigt. ca 65k för ett 87-ratat kort i en av toppligorna, jämför med SIF Lukaku som kostar 360k...

Funderar också på att investera i billiga 84-ratade kort inför framtida SBCer - det billigaste jag hittar är Sommer för ca 1.5k.

Lunar New Year ska komma till helgen om vi får tro kalendern. Year of the rooster i år. Frankrike har väl en tupp på sitt emblem, men finns det andra klubbar som har det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in