Citat:
Ursprungligen postat av
ItsmeGlenn
Asså ligger i div 2 känner jag är duglig på fifa, men så ska man spela kval till weekend League går igenom 3 första matcherna utan problem vinner med ett par bollar lugnt och easy , kommer till finalen o får möta dessa jäkla kreditkort lag med special kort på Pogba Ronaldo Messi etc o hela backlinjen med team of the year gubbarna ..
så kommer man själv där med Kevin Volland och bellarabi man gör en bra match, men eftersom man möter ett sånt owerpowerd dopat jävla kuklag så förlorar man i förlängning för ens spelare tar slut...det e så trist, om man har sånna lag varför vill man ens ställa upp i weekend League du behöver inte mer coins direkt, så sjukt trist att fifa inte kan styra upp så kreditkort lag endast får möta kreditkortslag osv .
3 raka finaler i kvalet har man förlorat mot sånna vidriga lag , jag vill inte lägga pengar på fifa så det e ju fan omöjligt o ens få ihop ett dugligt lag med typ griezmann etc
Sen när man får bortamatch och får möta alla nötter som spelar på arenor som e helt söndertäckta av skuggor hur tänker ni?? är ni födda med x-red Eye vision vad e grejen är det ens kul?
Jag fruktar lag med Musa, Martial, Remy, Mane och gänget mer än lag som består av TOTY-kort, Pogba, Messi, Ronaldo och Suarez. Jag möter mycket hellre Ronaldo och Suarez än Musa och Martial. Har spelat mot ett gäng såna lag, har alltid vunnit med både budget PL-laget och med fullsmockade, dyra laget.
Anfaller även hellre mot TOTY Marcelo, Ramos och Pique än mot Shaw, Smalling, Bailly och Bellerin som jag helt ärligt har svårare mot.
Håller dock med om bortaplan med en massa konstiga skuggnönster. Helvete vad irriterande det kan vara. Har lärt mig att ALDRIG spela med svart/mörk matchtröja om jag kör bortaplan. Har hänt en del gånger att jag får spela borta. Ändrar som vanligt till gul(ljus) matchtröja men den andra snubben vägrar gå vidare. De ändrar fram och tillbaks för att indikera för mig att jag ska byta till mörk matchtröja. Till slut ger de sig och går vidare. Vad händer när vi är inne i matchen? Klart som fan att arenan har en massa jävla skuggmönster som hade gjort att man fick hjärnblödning + stroke om man körde med mörk matchtröja. Jävla kuksugare är vad de är.