Citat:
Ursprungligen postat av
MR-Ganjalf
Sen kollar man när Boras vinner div 1 med ett lag för 300k~, så skrattar man bara åt alla gnällrövar

Han vinner ju till och med Div 1 med ett silverlag som inte var så märkvärdigt. Men sen är han ju en av de bättre i världen på FIFA också.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Jag köpte 1 IF Mane för 109k. Hoppas du får rätt, en förlust på ca 40k annars. Törs inte gambla mer än så.
Sen köpte jag även lite IF Marcano för 10.5k. Hög rating och bra nation för det priset. TIF Bernardo Silva är jag också sugen på, 35k för ett 87-ratat kort som kanske får winter upgrade känns som en bra affär. Vad gäller TIF Icardi har jag 4 st som alla gått upp 10-12k nu, men jag väntar och ser om det kommer en winter upgrade. Är faktiskt förvånad att ett så starkt kort med bra liga är så billigt. ca 65k för ett 87-ratat kort i en av toppligorna, jämför med SIF Lukaku som kostar 360k...
Funderar också på att investera i billiga 84-ratade kort inför framtida SBCer - det billigaste jag hittar är Sommer för ca 1.5k.
Lunar New Year ska komma till helgen om vi får tro kalendern. Year of the rooster i år. Frankrike har väl en tupp på sitt emblem, men finns det andra klubbar som har det?
Går att sortera på bara 84-ratade och sen efter billigaste pris, 84-ratade med billigast pris på xbox först:
https://www.futbin.com/17/players?page=1&player_rating=84-84&version=gold_rare&sort=xbox_price&order=asc
Hade 150k kvar efter investerat lite IF's. Så jag har köpt på mig dem billigaste av 84, 85 och 86-ratade spelare. Skadar inte att ha dem liggande i klubben, lär gå upp förr eller senare. Många av dem är nere på all-time-low just nu. Kan ju hända att de hinner gå ner lite tid innan det är dags för dem att gå upp igen men lär gå upp över denna nivå iaf.