2017-01-23, 00:21
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Ang Mane: Ja hans pristak är högre på Xbox..så har det iaf vart några dagar nu..
Krävs 82 rating på nya kortet för att hans IF ska påverkas..ser man till hans prestationer och är en av de vassaste yttrarna i BPL bör han egentligen få ett 84+ kort, nu tror jag inte han får det men 83 minst kan tyckas..
Kan tex Martial vara 82 bör Mane var minst lika hög..Shaqiri 82...Mhiktaryan 85 osv.. tycker Mane är bland de bästa yttrarna i ligan.. jag tror personligen han hamnar på 83, dvs 84 på IF kortet.. då bör han stiga till över 200k...
19 matcher i ligan, 9 mål och 5 ass.. det är fan inte dåligt

Håller helt med om att Mane varit väldigt bra i år. Men det känns lite riskabelt. Nöjer sig ea med 81 är det en jävla förlust per kort.

Jag ska fundera på saken, måste hitta nya investeringar ändå. Sitter just nu på Verratti, Trippier, Alli, Icardi och lite smått och gott. Skulle tro jag börjar närma mig 2 mille om jag säljer rubbet, kanske ska man vara nöjd då och bara spela spelet?
Citera
2017-01-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Håller helt med om att Mane varit väldigt bra i år. Men det känns lite riskabelt. Nöjer sig ea med 81 är det en jävla förlust per kort.

Jag ska fundera på saken, måste hitta nya investeringar ändå. Sitter just nu på Verratti, Trippier, Alli, Icardi och lite smått och gott. Skulle tro jag börjar närma mig 2 mille om jag säljer rubbet, kanske ska man vara nöjd då och bara spela spelet?

visst finns det risk i det.. men som sagt jfrt med andra wingers i BPL som är sämre men har högre rating..vore konstigt om han inte fick 82+ åtminstone..
Har ca 50 IF i trade kvar o sälja, sitter på 1,5m... närmare 3m när allt är sålt..sålde SIF Brozovic innan för 175k köpt för 88, och TIF Higuain för 406k köpt för 350..så lite goa stålar.. annars gör ja väl 3-6k per IF kort jag säljer nu.. visst 3m är mycket men köper man lite dyrare kort så ryker stålarna snabbt..

EDIT: Spelar vars NIF är precis under IF kortet som dessutom kan få en up borde vara vettiga att investera i.. Typ Verratti som du skrev.. Icardi borde ligga bra till,
Senast redigerad av m4staSWE 2017-01-23 kl. 00:27.
Citera
2017-01-23, 00:35
Medlem
Varför går vissa silverspelare för skitmycket? Har en 65ratead ryss som går för 3.3k tydligen. Har det att göra med SBC:s?

En bronsspelare dansk oxå som enligt futbin går för 3.8. Lurar dom mig?
Senast redigerad av hjeaeee 2017-01-23 kl. 00:39.
Citera
2017-01-23, 01:17
Medlem
kyrgiakoss avatar
Drar ett långskott på att Dele Ali kommer bli nästa POTM och köper upp en bunt MK Dons spelare för kaffepengar. Ibland måste man chansa för att vara först på bollen
Citera
2017-01-23, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
Drar ett långskott på att Dele Ali kommer bli nästa POTM och köper upp en bunt MK Dons spelare för kaffepengar. Ibland måste man chansa för att vara först på bollen

tror mer på kane isåfall men vem vet
Citera
2017-01-23, 01:30
Medlem
IOM att WL varit nere så har jag inte kört ett enda match i helgen och spelat andra spel o träffat kompisar. Lite sugen på att köra Fut draft innan jag lägger mig. Då undrar jag, hur är det med glitchen? Fortfarande där eller?
Citera
2017-01-23, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
IOM att WL varit nere så har jag inte kört ett enda match i helgen och spelat andra spel o träffat kompisar. Lite sugen på att köra Fut draft innan jag lägger mig. Då undrar jag, hur är det med glitchen? Fortfarande där eller?

Ska tydligen finnas ett sätt att undgå det..efter du startat fifa rör inte PS knappen.. ska tydligen funka, för rage quittar folk så får man ingen loss.. enligt Reddit då
Citera
2017-01-23, 01:38
Medlem
Citat:
Ska tydligen finnas ett sätt att undgå det..efter du startat fifa rör inte PS knappen.. ska tydligen funka, för rage quittar folk så får man ingen loss.. enligt Reddit då

Så om jag startat Fifa och tryckt på PS knappen ska jag då starta om applikationen?
Man undgår glitchen genom att ge fan i PS knappen det är vad du säger då?
Citera
2017-01-23, 01:40
Medlem
Citat:
Så om jag startat Fifa och tryckt på PS knappen ska jag då starta om applikationen?
Man undgår glitchen genom att ge fan i PS knappen det är vad du säger då?

precis...har du startat fifa o tryckt PS knappen..starta om spelet..det är vad de säger på Reddit, bla Boraslegend
Citera
2017-01-23, 01:43
Medlem
Citat:
precis...har du startat fifa o tryckt PS knappen..starta om spelet..det är vad de säger på Reddit, bla Boraslegend

De låter rimligt! Kan inte komma ihåg att jag tryckt på PS knappen men här tar man inga risker vettu . Tack för svar. Du är en riktig Brodah på denna forum ska du veta
Citera
2017-01-23, 01:51
Medlem
Citat:
De låter rimligt! Kan inte komma ihåg att jag tryckt på PS knappen men här tar man inga risker vettu . Tack för svar. Du är en riktig Brodah på denna forum ska du veta

ha inga problem homie ska testa draften med..senaste 3 gng har jag rykt i första omgången vid ledning 3-0
Citera
2017-01-23, 01:57
Medlem
vfr har de inte tagit bort när klubben skapats på Draften? Får folk som drar hela tiden....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in