Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Håller helt med om att Mane varit väldigt bra i år. Men det känns lite riskabelt. Nöjer sig ea med 81 är det en jävla förlust per kort.
Jag ska fundera på saken, måste hitta nya investeringar ändå. Sitter just nu på Verratti, Trippier, Alli, Icardi och lite smått och gott. Skulle tro jag börjar närma mig 2 mille om jag säljer rubbet, kanske ska man vara nöjd då och bara spela spelet?

visst finns det risk i det.. men som sagt jfrt med andra wingers i BPL som är sämre men har högre rating..vore konstigt om han inte fick 82+ åtminstone..
Har ca 50 IF i trade kvar o sälja, sitter på 1,5m... närmare 3m när allt är sålt..sålde SIF Brozovic innan för 175k köpt för 88, och TIF Higuain för 406k köpt för 350..så lite goa stålar.. annars gör ja väl 3-6k per IF kort jag säljer nu.. visst 3m är mycket men köper man lite dyrare kort så ryker stålarna snabbt..
EDIT: Spelar vars NIF är precis under IF kortet som dessutom kan få en up borde vara vettiga att investera i.. Typ Verratti som du skrev.. Icardi borde ligga bra till,