2017-01-22, 22:09
Medlem
jag litar på er och använde mina sista coins till en IF Mane Ville egentligen köpa Tif Kane men han är ju fortfarande över 200k. Folk tror nog att han skall få en upgrade till 86 så Tif kortet blir 89 säkert det som håller priset uppe men lite tveksamt att han skulle gå från 84-86 för en halv säsong.
Citera
2017-01-22, 22:19
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Köpte två Beenardo Silva för 38-39k och har lagt mer än 300k på andra IF som Trippier, Piccini osv. Hoppas det ger avkastning.
Citera
2017-01-22, 22:32
Medlem
EnLitenFryss avatar
IF Mane har maxpris 120k på Xbox. Har de höjt price range nu?
Citera
2017-01-22, 22:33
Medlem
Qirrens avatar
Alltså folk drar bara för att man har TOTY Kroos? Fan är det med vissa alltså. Haft ett par som stängt av medan matchen laddas och man ser motståndarlaget.

Antar de avslutar på något sätt så de inte ens får förlust, det är ju trots allt EA som gjort spelet.
Citera
2017-01-22, 22:52
Medlem
Shanklygatess avatar
Är helt ny på de här med fut. Men är uppe i div 3 nu iaf.

Men har lite frågor till er som är kunniga!

Dessa blåa, svarta kort osv som spelare finns i, hur skaffar man dom lättast? Att bara sitta och nöta och spara pengar känns ju inte så troligt att man orkar med.

Och dessa förkortningar

Sbc, If, tif och toty osv. Vad står de för?

Tack på förhand!
Citera
2017-01-22, 23:09
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Är helt ny på de här med fut. Men är uppe i div 3 nu iaf.

Men har lite frågor till er som är kunniga!

Dessa blåa, svarta kort osv som spelare finns i, hur skaffar man dom lättast? Att bara sitta och nöta och spara pengar känns ju inte så troligt att man orkar med.

Och dessa förkortningar

Sbc, If, tif och toty osv. Vad står de för?

Tack på förhand!

SBC = Squad Building Challenge.
IF = In Form.
SIF = Second In Form.
TIF = Third In Form.
TOTY = Team Of The Year.
TOTS = Team Of The Season.

Finns väl egentligen bara fyra alternativ få tag på de dyraste korten som jag ser det.

1. Trading.
2. Tur i paketöppning.
3. Pappas pengar.
4. Spela ihop pengarna.
Citera
2017-01-22, 23:15
Medlem
https://fifaforums.easports.com/en/discussion/238526/a-fix-for-the-glitch-link-inside

Kan det vara såhär enkelt att komma runt "no loss"-glitchen? Att starta FIFA och aldrig gå ut till PS-menyn ska tydligen fungera, bl.a. Boraslegend bekräftar detta...
Citera
2017-01-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
IF Mane har maxpris 120k på Xbox. Har de höjt price range nu?

Ang Mane: Ja hans pristak är högre på Xbox..så har det iaf vart några dagar nu..
Krävs 82 rating på nya kortet för att hans IF ska påverkas..ser man till hans prestationer och är en av de vassaste yttrarna i BPL bör han egentligen få ett 84+ kort, nu tror jag inte han får det men 83 minst kan tyckas..
Kan tex Martial vara 82 bör Mane var minst lika hög..Shaqiri 82...Mhiktaryan 85 osv.. tycker Mane är bland de bästa yttrarna i ligan.. jag tror personligen han hamnar på 83, dvs 84 på IF kortet.. då bör han stiga till över 200k...
19 matcher i ligan, 9 mål och 5 ass.. det är fan inte dåligt
Citera
2017-01-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
https://fifaforums.easports.com/en/discussion/238526/a-fix-for-the-glitch-link-inside

Kan det vara såhär enkelt att komma runt "no loss"-glitchen? Att starta FIFA och aldrig gå ut till PS-menyn ska tydligen fungera, bl.a. Boraslegend bekräftar detta...

verkar ju onekligen fungera för många..ska testa om en stund.. får hoppas man piskar någon bara :P
Citera
2017-01-22, 23:40
Medlem
Sådärja!

https://dropfile.to/ajeDVjo
Citera
2017-01-23, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras

Hmm, jag har inte haft tid att spela mycket sedan glitchen nämdes, går nästan aldrig ut i PS meny och har inte varit med om det. Jag är dock bara div 7 så tänkte att det händer bara högre upp.
Citera
2017-01-23, 00:14
Medlem
Någon som har en förklaring till att Walcott IF har gått upp ca 55k sen igår???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in