2017-01-22, 22:24
Medlem
AsburyPerks avatar
Hon blev alltså knullad och sen mördad?
Citera
2017-01-22, 22:27
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minidoozer
Inte läst alla inlägg här, men undrar om det kan vara så att GM har drogat henne på krogen? Och sedan följt efter henne för att sedan dra in henne i bilen...?

Jag också inne på den teorin med tanke på sista övervakningsfilmerna ser man en person som följer efter i snabb takt på andra sidan gatan?

Jag hoppas att GMS blir tagna och kan knytas tills hennes kropp så att de får skaka galler på livstid.
Citera
2017-01-22, 22:28
Medlem
Så jävla sorgligt och totalt onödigt. En söt, utåtriktad 20-årig tjej med hela livet framför sig. Så får någon eller några för sig att ta livet av henne. Samma öde borde drabba GM om det fanns någon rättvisa. Begår man ett sådant brott som detta förefaller att vara är man knappast rehabiliteringsbar.
Citera
2017-01-22, 22:30
Medlem
Skorna ,kan det vara så att MG tog livet av henne nära hamnen och hade i tanke att hennes mobil kunde spåras dit,därav orsaken att dom placerade hennes skor där?
Citera
2017-01-22, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minidoozer
Inte läst alla inlägg här, men undrar om det kan vara så att GM har drogat henne på krogen? Och sedan följt efter henne för att sedan dra in henne i bilen...?
Så skulle det kunna vara. Det som enligt mig talar emot att hon drogats på klubben är att hon går och äter på något. Jag tänker mig att om du blir rejält drogad på krogen så drar du kanske inte och köar för en kebab på vägen hem, men vad vet jag.
Citera
2017-01-22, 22:35
Medlem
AsburyPerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Så jävla sorgligt och totalt onödigt. En söt, utåtriktad 20-årig tjej med hela livet framför sig. Så får någon eller några för sig att ta livet av henne. Samma öde borde drabba GM om det fanns någon rättvisa. Begår man ett sådant brott som detta förefaller att vara är man knappast rehabiliteringsbar.
Spelar det någon roll att hon var söt och utåtriktad? Är söta personer mer värda än de som inte är söta? Kukhuvud.
Citera
2017-01-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsburyPerk
Spelar det någon roll att hon var söt och utåtriktad? Är söta personer mer värda än de som inte är söta? Kukhuvud.

Hyfsa ditt språk din imbecill. Naturligtvis är hon inte mer värd än andra människor. Det berörde mig bara extra att hon var så ung och enligt andra i tråden öppen och glad. Kan du bortse från att jag tycker att hon var söt?
Citera
2017-01-22, 23:09
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Hon blev alltså knullad och sen mördad?

Vi vet ingenting om detta.
Citera
2017-01-22, 23:11
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:

Men har verkligen IvrigeIvar påstått att söta personer är mer värda!? I varje tråd kommer sådana kommentarer när folk visar sin medkänsla.. Ja, det är du som är ett kukhuvud!

Jo, jag tycker också det är tråkigt när våld drabbar människor. Skönt att hon hittades till slut och det verkar finnas bevis för att lagföra GM.
Citera
2017-01-22, 23:13
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prupplisa
Ja man tycker det i efterhand..
Någon hade kanske reagerat om hon varit 12 13 års åldern t.ex men hon var ju trots allt 20 och vuxen och det är säkert många tjejer som vacklar från krogen utan sällskap..tyvärr! Många tar sig hem oskadd men så händer också sånt här eller andra händelser då och då. Och tjejen tänker "ja...men det händer inte mig"

Reykjavik har väl lite rykte att vara en partystad. Nu syns inte många andra berusade på just dessa filmsnuttar men hon går rätt in i folk vid något tillfälle. På ett mer trafikerat ställe hade hon riskerat att bli påkörd. Hursomhelst det brukar kanske vara lite för många berusade ungdomar för att man ska fråga hur det är med dem.
Citera
2017-01-22, 23:22
Medlem
Skaraborg2s avatar
Måndag/tisdag nästa vecka.

Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Men har verkligen IvrigeIvar påstått att söta personer är mer värda!? I varje tråd kommer sådana kommentarer när folk visar sin medkänsla.. Ja, det är du som är ett kukhuvud!

Jo, jag tycker också det är tråkigt när våld drabbar människor. Skönt att hon hittades till slut och det verkar finnas bevis för att lagföra GM.

Naturligtvis är det hemskt när våld drabbar människor och då speciellt människor som utan egen förskyllan drabbas av våld.

Det enda "fel" BB gjorde var att gå berusad. Det räckte. Vips var någon där och såg sin "chans".

Otroligt viktigt att hon kom att hittas inte minst för hennes sörjande anhöriga men också för polisens del. Det verkar, vad som hittills har framkommit, finnas bevis gällande de båda MGM.

Vi får avvakta fram tills på måndag/tisdag vad förhör med dessa kommer att ge.
Citera
2017-01-22, 23:37
Medlem
AsburyPerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Naturligtvis är det hemskt när våld drabbar människor och då speciellt människor som utan egen förskyllan drabbas av våld.

Det enda "fel" BB gjorde var att gå berusad. Det räckte. Vips var någon där och såg sin "chans".

Otroligt viktigt att hon kom att hittas inte minst för hennes sörjande anhöriga men också för polisens del. Det verkar, vad som hittills har framkommit, finnas bevis gällande de båda MGM.

Vi får avvakta fram tills på måndag/tisdag vad förhör med dessa kommer att ge.

Fel och fel, jävla kukhuvud, finns mycket man kan säga som är "fel". Man kan säga att en kvinna inte ska gå ensam sent på natten. Man kan säga att hon inte skulle varit berusad. Man kan säga att hon borde tagit en taxi. Man kan säga massa saker. Egentligen gjorde hon nog inget fel.

Men men, detta är inget att snacka om egentligen. Människor lider hela tiden, överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in