Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Tänker du klart nu med vad du själv säger? Vem kontrollera media... för sina egna syften... kritiska reportage om ... börja ni först vetja! Tror du garanterat att "kritiska reportage om" oljebolag skulle vara lik med ren miljöhatande "bankmän" eller d.v.s ren propaganda bara för att det är oljebolag, även i verkligheten? Tre terminer Obama ger en ganska nordkoreansk vibb om du frågar mig.
Ser det som logiskt och bättre med tanke på häxjakten och samtidigt mena det man säger, två flugor i en smäll alltså, the trump way.
Man utnyttjar kvinnorna och deras kroppar för att de är så naiva dumt trodde att "women march", inte skulle vara en ren anti-trump jippo av demokratisk lobbyistorganisationer med michael moore och hatfull uppdelande, korttänkt vänsterretorik var innebörden. Finns live-stream här som jag sett tiotal sekundrar här och där, att hitta någon med IQ högt nog att platsa i en Trump-kabinett lär vara omöjligt.
https://www.youtube.com/watch?v=a3MFFC_g0oM
Det undrar jag med, varför är jag rädd för kall fusion, säg mig de kommunist-prästen. Varför är du rädd för polisen och rasism? För att det leder till förintelsen, really?

Allt vatten ni tala om, alltså som skulle komma efter att global warming gjort sitt och smält glaciären vilket skulle leda till storstäder och kuster kommer drunka och döö, nej det talar man inte om längre.
Och btw, att vilja tjäna extrema pengar är R öppna med att vilja göra, för vem gör inte det.. right? Men i verkligheten är det bara R som är ärliga och D som är korrupta ansvarslösa gnälliga lögnare (de kommer undan med det, för att alla vet att de stämmer). Varför sälja sig själv billigt, men före det hur hamna man i den positionen att behöva sälja sig öht.
Den var ny, svara en fråga med en ny fråga tillbaka.
Varför är du så rädd för kall fusion, nått som du inte ens visste existerade det var för 24 timmar sedan och som fortfarande inte är löst och inte kommer lösas på decennier.
Är det för att den energin kommer rensa ut ALLA fossila bränslen?
Och att du anser ett par få oljegubbar i USA är så viktiga USA att de ska få fortsätta tjäna pengar?
För energi kommer ju helt plötsligt finnas i ett överflöd, vilket inte är bra för USA?
Du är så rädd och ha en åsikt här, då du inte vet hur din gud Trump tänker om detta, så egna logiska slutsatser klarar du inte av att ta.