Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Huh? Nej, se min redigering där jag hade det tillagt, men du skrev det igen. Du är nedrökt av passiv rökning från mina feta spliffar, varför skulle man vara så hyper-partisan att inte nämna det? Tror man att förkastlig moral och kriminalitet skulle mörkläggas om man närma sig Ryssland? Mörkläggning och propaganda är precis vad de själva gör. Var har du hjärtat och hjärna någonstans undrar jag mer, är det folket och specifikt vilka folk då? Det är motsatsen till folket ("vita mannen"), eller?
Det förblir i verkligheten att Manhattan inte kommer dränkas under vattnen som Hollywood kontraproduktivt gav oss bilder i huvudet till många gånger. Så vem tror man att man är när man tror sig veta bäst med bara egna förhoppningsfulla misslyckade idéer, misslyckas?
http://www.nyteknik.se/artiklar-om/Kall%20fusion Vad är det för fel på dig? Det har aldrig varit aktuellt för någon, varför bry sig om det? Det är mycket troligare att ales jones teorier om bi-sexuella fiskar, självmordsbenägna räkor och reptiler i rymden skulle stämma.
Du citerade mitt även mitt tillägg, så den behöver jag inte kommentera.
Jag röker inte cannabis eller sitter så jag får passiv rökning av cannabis, så ad hominem funkade inte heller.
Hollywood är en fantasifabrik främst, men visst har de gjort filmer som sen är en realitet.
Där är inte klimatet än, men mycket som en del prominenta inom området förutspått sker, och i vissa fall mer än vad de förutspådde.
Det finns många som vill fabricera att de lyckats med kall fusion eller är på rätt väg, det är jag helt med på.
Det är av denna anledning jag säger jag att vi är decennier ifrån lösa hypotesen eller förneka den.
Så du har inget att diskutera detta, du visste inte ens om att kall fusion var för en stund sedan och en energi hypotes som är väl förankrad i matematiken.
Men lustigt nog är du rädd för denna också, varför?
Vore det inte bra om man löste detta, och gick ifrån den nuvarande kärnkraften?
Men bara antar det handlar om att vara tvärtom, och ärligt talat så vet jag inte ens hur R ser på detta.
Vet du?
Och vem har sagt vad i denna fråga hos R eller D?