Citat:
Ursprungligen postat av
Nikasi
Seriöst. Om vi räddar 20 personer så är kanske fem av dem våldtäktsmän, tjuvar eller terrorister och förstör kanske i sin tur 30-40 människors liv, och då har vi uppnått..? Det bara är så att män från vissa kulturer är mer våldtäktsbenägna, inte en enda flicka är värd att offras för den saķens skull!
Feministerna säger att det är män som är problemet. Visst är det så att flertalet våldtäkter begås av män. Feministerna säger också att det är kvinnor och barn som är mest utsatta som flyktingar.
Feministerna bestämmer i Sverige. 80% av flyktingarna som kommer hit till Sverige är män.
Varför sa ingen feminist att vi borde ta emot fler kvinnor och barn istället? Med barn menar jag inte män i åldrarna 15-25 år.
Nej, de kunde inte tänka så långt att man borde låtit 20 personerna vara kvinnor och barn. Vi hade sluppit våldtäkter, mord, rån och så vidare. Kvinnor är betydligt mindre brottsbenägna än män.
Feministerna har i mina ögon istället svikit många av invandrarkvinnorna som nu lever i utanförskapsområden under förtryck av kriminella gäng och religiösa fanatiker.
Feministerna har en hel del på sitt samvete. De har offrat sin egen själ i sin blinda kamp mot den svenska mannen som hela tiden förvånat tittat på galenskapen och försökt protestera.
Jag hade stöttat en liten invandring. Max 10-15.000 personer om året. Familjer med män som kämpar för sin familj, utsatta kvinnor och givetvis föräldralösa barn. Att hjälpa de som verkligen behöver hjälp här. Men inte alltför många. Ty det är väldigt resurskrävande. Bättre då att hjälpa ett hanterlig antal människor komma hit, sen hjälpa resten att kunna vänta ut konflikten i närområdet.
Men folk fattar inte att ett hanterligt antal människor är betydligt färre än de vi tar emot idag. Speciellt nu när vi redan har tagit emot så många och tappat kontrollen över vårt eget samhälle.
Vi är nu 10 miljoner. Har blivit en miljon fler så snabbt att prognosen för det var ändrad från 2027 (om jag minns rätt) till dagens 2017. Vi beräknas bli 11 miljoner redan 2024. Sveriges befolkning ökar så fort att allt vi kämpar för riskerar sjunka som en sten. Hur lätt blir det hålla t.ex miljömål när befolkningen ökar så snabbt?
Varför tycker så många det är så positivt att vi blir fler människor? Ingen tänker på att våra liv förändras. Istället för en skön villa med stor fin trädgård så kommer vi leva i små trånga lägenheter på 2 rum och kök och dela 3-4 personer. Jättebra eller hur?