Citat:
Om du vill kunna tjäna 5k om dagen bör du ha ganska stora summor att ligga ute med samt olika IPs att spela på, förvisso lättlöst med vpn men du måste även tänka på din spelstil, hur du inte blir sedd osv. Om du vägrar använda smarkets men samtidigt vill tjäna stora pengar så anser jag att du bör lämna bonustrading då du uppenbarligen inte är villig att göra det som krävs. Här har du ett exempel som bevisar det. https://i.gyazo.com/dd9bdb0263b69f546f585bf061c68885.pngjag menade 10k som exempel... det finns trots allt inte hur många sidor som helst att regga sig på och det du kan komma upp till med dessa sidor på lagligt sätt är maximalt 30-40k med deras välkommens bonus om ens det.. sen får du vänta månader om inte år ifall de erbjuder dig något liknande igen.
jag menar jag som hade förlorat/spenderat så mycket some 500k hos det skit spelbolaget som jag inte vill nämn inte får ut något som helst bouns och tiggar av dessa idioter till och från... istället erbjuder de mig free spins och dylik... jävla banditer.
och för mig som vill tjäna 5k om dagen eller högre är detta inget seriös val... så jag ser ingen annan utväg än att skapa falska konto.. på det sättet kan jag hela tiden ta dels av deras välkommens bonus och garantera mig 1k extra att spela för dagligen.
jag kan inte sitta och slösa bort min tid på 1k bouns om dagen. det är helt enkelt inte värt det samt kommer inte ge mig mina förlorade pengar på flera år och det är inget alternativ för mig.
jag kommer nog också överväga smarket men hatar deras gröna färg på sidan
hade de sett ut som betfair hade jag aldrig gått till betfair och deras galna kommission 
jag menar jag som hade förlorat/spenderat så mycket some 500k hos det skit spelbolaget som jag inte vill nämn inte får ut något som helst bouns och tiggar av dessa idioter till och från... istället erbjuder de mig free spins och dylik... jävla banditer.
och för mig som vill tjäna 5k om dagen eller högre är detta inget seriös val... så jag ser ingen annan utväg än att skapa falska konto.. på det sättet kan jag hela tiden ta dels av deras välkommens bonus och garantera mig 1k extra att spela för dagligen.
jag kan inte sitta och slösa bort min tid på 1k bouns om dagen. det är helt enkelt inte värt det samt kommer inte ge mig mina förlorade pengar på flera år och det är inget alternativ för mig.
jag kommer nog också överväga smarket men hatar deras gröna färg på sidan
hade de sett ut som betfair hade jag aldrig gått till betfair och deras galna kommission 
Alltså alla sidor som har odds som comeon etc, kommer ha samma relativa odds som betsson (comeon=kassa odds, betsson=bra odds).
Att du lägger upp att en match med odds 3.5+ kommer förlora 9 av 10 gånger, wtf vilken värd lever du i? Efter ungefär 1 år så har jag tagit ut mer pengar än jag har vunnit på ungefär 30/40 sidor.
Vad är tanken, sno identiteter och öppna i deras namn? Vettefan om det kommer fungera bra alltså. Om vi tar comeons bonus på 3k (6k totalt)
Betta 6k på 4 i odds
3 chanser på 4 att vinna 3k
1 chans på 4 att förlora 18k
Hur hade du själv tänkt att det ska gå till? Låter som att du helt enkelt MÅSTE vinna över pengarna till betfair, även om bonusen är färdigspelad. Hur gör du den dagen du sitter med 15k på comeon? Det är inte "bara" att spela över bonusen oavsett om har mycket pengar att backa med, tror du spelsidorna godkänner hur stora spel som helst? fraud klockan ringer för fullt, kom ihåg att dom har anställda för just anti-fraud.
om du sitter med 15k på valfri sida och ska lägga ett spel ser det ut såhär https://i.gyazo.com/1ac2c32da2181a86d337c1f04abf9144.png
Sen kommer du och gråter på flashback om hur idiotiska deras villkor är för att du inte kan ta ut pengar via falska identiteter och vips så är du back 75 tusen.
Senast redigerad av tjuyat 2017-01-03 kl. 15:09.
Senast redigerad av tjuyat 2017-01-03 kl. 15:09.
Detta är min lista, tipsa gärna om mer bra bookies! Känner att det har stannat upp för mig just nu.