2017-01-12, 01:44
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Tjena, sitter på några subutex 8mg. Ska mysa lite på dom om någon dag med en brud. Bruden är HELT ny på opiater, alltså 0 tolerans har bruden. Hur fan ska man dela upp tabletten? Skitavårt att få den i 8 bitar ju.
Hur ska jag göra åt henne?

Krossa den o dela upp den i 4a högar, sedan delar du dessa högar en gång till så att du totalt har 8 ungefär likadana stora höga. Snorta
Citera
2017-01-13, 23:19
Medlem
Vallasands avatar
Wah chillar med lite gin och tonic, benzo och Sub. perfekt blanding. wah e så nice
Citera
2017-01-15, 17:13
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Wah chillar med lite gin och tonic, benzo och Sub. perfekt blanding. wah e så nice

wah och du knarkar så respektlöst mot din kropp, perfekt dumdrist-blandning wah
Citera
2017-01-16, 18:41
Medlem
Vallasands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
wah och du knarkar så respektlöst mot din kropp, perfekt dumdrist-blandning wah

a men wah vad nice de e wah
Citera
2017-01-19, 23:15
Medlem
Centralstimulantias avatar
Nu är det så att jag för ca 5 timmar sedan smälte ner 16mg subutex under tungan. Det tråkiga är att jag bara blivit måttligt påverkad. Har inte byggt upp någon tolerans då jag tidigare bara tagit sub 3 ggr innan (senast 8 mg för ca 3 veckor sedan, kände även då ganska lite).
Tabletterna i sig är helt färska så jag förstår inte vad det är som spökar..?
Medicinerar 120mg cymbalta men det borde ju inte spela någon roll väll?

Borde jag ta typ 32mg för att bli så påtänd som jag vill? Jag är en man på 20 år, är 190cm och väger ca 80-85kg
Citera
2017-01-20, 01:11
Medlem
Biverkningar jag känt på buprenorfin (subutex) är: svårigheter att skita (stenhård i magen) och pissa, huvudvärk, hallucinationer (enstaka ggr)
Citera
2017-01-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centralstimulantia
Nu är det så att jag för ca 5 timmar sedan smälte ner 16mg subutex under tungan. Det tråkiga är att jag bara blivit måttligt påverkad. Har inte byggt upp någon tolerans då jag tidigare bara tagit sub 3 ggr innan (senast 8 mg för ca 3 veckor sedan, kände även då ganska lite).
Tabletterna i sig är helt färska så jag förstår inte vad det är som spökar..?
Medicinerar 120mg cymbalta men det borde ju inte spela någon roll väll?

Borde jag ta typ 32mg för att bli så påtänd som jag vill? Jag är en man på 20 år, är 190cm och väger ca 80-85kg

Konstigt att du inte känner nåt?? Har du använt mycket opiater innan? Snorta istället.
Citera
2017-01-20, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
Konstigt att du inte känner nåt?? Har du använt mycket opiater innan? Snorta istället.

Jag tycker det blir samma kick oavsett om man snortar eller sväljer sub.
Förut så käkade jag dolcontin rätt ofta brukade ta ca 120mg för att få ett skönt rus. Sista gången jag tog dolkar var för ungefär 1 år sedan. Sista dosen jag tog var på 240mg då blev jag rätt så maxad xD

Tänker såhär: eftersom jag har så hög tolerans på detta, borde inte jag då även kunna ha rätt hög tolerans på heroin? Det skulle ju vara drömmarnas dröm att kunna smacka horse utan att bli torsk på det
Citera
2017-01-20, 09:24
Medlem
Citat:
Jag tycker det blir samma kick oavsett om man snortar eller sväljer sub.
Förut så käkade jag dolcontin rätt ofta brukade ta ca 120mg för att få ett skönt rus. Sista gången jag tog dolkar var för ungefär 1 år sedan. Sista dosen jag tog var på 240mg då blev jag rätt så maxad xD

Tänker såhär: eftersom jag har så hög tolerans på detta, borde inte jag då även kunna ha rätt hög tolerans på heroin? Det skulle ju vara drömmarnas dröm att kunna smacka horse utan att bli torsk på det

Högre biotillgänglighet nasalt även om det inte ger något kick.
Citera
2017-01-20, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
Högre biotillgänglighet nasalt även om det inte ger något kick.
Absolut men borde ändå kännt mycket mer än vad jag gjorde. Det var ändå 16mg utan tolerans.
Citera
2017-01-20, 14:33
Medlem
Citat:

Hur tänker du nu? Din höga tolerans gör det möjligt att smacka heroin utan att du skulle bli torsk? Tror du på det själv?
Citera
2017-01-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2016-10-07
Hur tänker du nu? Din höga tolerans gör det möjligt att smacka heroin utan att du skulle bli torsk? Tror du på det själv?

Nej faktiskt inte. Kmr vänta med att skjuta tillls jag blir pensioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in