Citat:
Ursprungligen postat av
Buprenorfin86
Okej. Ja oxascand är ju ingen värstingbenso så jag förstår inte varför du inte fick behålla den. Plus att nu har du ju gått relativt lång tid i programmet så jag ser inte problemet. Min läkare är överläkare så han är högst upp om man säger. Han sa att jag kunde få imovane nu eftersom jag har gått in mig på subben nu plus att jag har inte haft ett återfall på 3 1/2 år. Har du provat buvidal nån gång eller? Jag har testat buvidal ett par månader men det funkade inte alls. Fick värsta dödsångesten, drogsug och allmänt grå vardag.
Nä faktiskt jag har aldrig fått buprenorfin som injektion utan det var första året filmen sen försvann den och de senaste månaderna har det varit tabletter, hört så mycket negativt om injektioner att de går ur för snabbt osv så inte velat testa och ingen läkare har tagit upp det med mig heller
Ja oxascand är en mild benso men tog jag 10 mg morgon och 10 mg kväll så hjälpte det hyfsat mot min gad så ja det var idiotiskt att jag inte fick behålla det men men
Imovane är skönt i rusväg men jag sover faktiskt gott på olanzapin så behöver den inte så haha har du sovit dåligt länge innan du fick den? Var det att läkaren var rädd för andningsdepression i samband med sub som det tog lång tid att få den?