2017-01-19, 21:19
Medlem
RolfRolands avatar
Känns rätt ok personligen eftersom jag sedan länge hade bokat in en klassisk tipslördag hos polarna med en jäkla massa bira på lördag. Och i morgon blir det som sagt mys framför tv'n.

MEN en sak jag gärna vill få feedback på är vad fan som hänt med spelet efter senaste patchen? Mötte precis en polare i vänskapssäonger. Vinner i stort sett de flesta matcherna även om det börjat bli jämnare mellan oss men nu har EA lyckats med konsstycket att ändra ett gameplay totalt. För en som lever på att bygga upp possession är det nu kört då det knappt gåt att passa sig igenom längre. Då snackar vi om spelare som Modric TOTY på mitten som slår bort boll efter boll...

Torsk första med 0-1 och mitt 4321 som ändrades till 4312 och 41212 körde fast gång på gång. Låg i returmatchen under med 0-3 i halvtid i har aldrig varit så här frustrerad men kom på att någon här inne längre bak skrev att man ska spela 433 efter patchen så ändrade till 433 (4) och då öppnades ytorna upp totalt. Zlatan som ST nickade in bollar och Modric kom fint inlöpandes i boxen från sin CAM. Vände tillslut på steken till 4-3!

Problemet nu är att man måste tänka om med sina hybridlag om man inte vill behöva byta formation ingame varje match. SUCK.
Citera
2017-01-19, 21:29
Medlem
Tack EA för att ni förstörde min månads rank, TACK
Citera
2017-01-19, 21:30
Medlem
Jalkapallos avatar
Någon som vill lira några matcher? Jag har aldrig dabbat och kollar heller inte på repriser
PS4
Citera
2017-01-19, 21:31
Medlem
En snabb fråga bara.

Om min polare startar ett FUT-lag på sin PS4 hemma, kan han sen "logga in" på sitt lag på min PS4 och mitt Fifa hemma hos mig?

Alltså, kan man "logga in" på sitt eget lag hemma hos andra?
Citera
2017-01-19, 21:35
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
En snabb fråga bara.

Om min polare startar ett FUT-lag på sin PS4 hemma, kan han sen "logga in" på sitt lag på min PS4 och mitt Fifa hemma hos mig?

Alltså, kan man "logga in" på sitt eget lag hemma hos andra?
Japp
Citera
2017-01-19, 22:00
Medlem
ensamdits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbolito
Japp

Hur gör man det? Kan du beskriva närmare?
Citera
2017-01-19, 22:00
Medlem
Snackade med en kille som gjorde detta mot mig nu.

Enda han gjorde var ragequit.. Tror detta är EA och inte spelarna som ni säger "fuskar"
Citera
2017-01-19, 22:04
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamdit
Hur gör man det? Kan du beskriva närmare?
Jag gjorde det i julas när en polare behövde hjälp att fixa loyalty till en SBC och köpa points till sin plånbok. Loggade in på mitt PS4 med hans PSN-ID och böt sedan till hans användarnamn inne i FIFA.
Citera
2017-01-19, 22:15
Medlem
Hur tålig är en PS4-kontroll? Ragear typ varje match o slår den i allt möjligt när jag torskar.
Citera
2017-01-19, 22:23
Medlem
Ska bli intressant o se hur marknaden kommer reagera nu när WL inte finns. Tror ni det blir prisdropp på många spelare eller att de höjs? När borde man slå till om man vill förbättra sitt lag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Hur tålig är en PS4-kontroll? Ragear typ varje match o slår den i allt möjligt när jag torskar.

Haft ihjäl en under vintern på WL
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Ska bli intressant o se hur marknaden kommer reagera nu när WL inte finns. Tror ni det blir prisdropp på många spelare eller att de höjs? När borde man slå till om man vill förbättra sitt lag?

Har redan droppat rejält ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in