2017-01-19, 14:50
Medlem
Hur mycket Cocilliana skulle jag behöva ha i mig för att förminska pupillerna efter ett litet amfetaminintag? Tar en dos på morgonen, inte stor, men pupillerna blir suspekta ivf, speciellt då jag kommer ner.
Citera
2017-01-19, 21:27
Medlem
Hur exakt får man ner skiten snabbt och smidigt? Får kväljningar när jag försöker svälja de mängder som krävs för att känna av ruset p.g.a. smaken och konsistensen.
Citera
2017-02-02, 13:17
Medlem
Dranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahagaga12
Hur exakt får man ner skiten snabbt och smidigt? Får kväljningar när jag försöker svälja de mängder som krävs för att känna av ruset p.g.a. smaken och konsistensen.

Blanda det med Sprite eller liknande, det blir inte gott men det slinker ner lättare iaf.
Citera
2017-02-03, 04:02
Medlem
-Alice-s avatar
Jag är van vid rätt stora doser av kodein. Men jag har tagit ett långt uppehåll i flers månader. Fast jag har tagit drygt/ca 5 st citodon de senaste dagarna. Så hur mycket Cocillana bör jag ta imorgon för att få en hyffsad effekt? O,5 dl? 1 dl? Eller vad?
Citera
2017-02-08, 22:54
Medlem
Estranged62s avatar
förstår inte att så många avskyr smaken och får kväljningar? har alltid tyckt att det varit enkelt att ta. nästan gott Dock är jag vääldigt känslig för opiater. räcker att ta 20-30ml för mig, kan ta mer men det slutar ofta att jag kräks då. Jag blir snabbt illamående tyvärr. Tar det endast iof då jag har hosta. Men gör ju inget om man får njuta lite medans man är sjuk heller
Senast redigerad av Estranged62 2017-02-08 kl. 23:15.
Citera
2017-02-09, 08:39
Medlem
HappyHandsomes avatar
Har hosta som jag beräknar vara frisk ifrån om 4 dagar.

Har cocillana till en dos till. Är det svårt att få ut en flaska vid vanlig hosta?

Tänkte passa på att få ut nu när jag väl har hosta. Jag är känslig för etylmorfin och får full effekt efter bara dubbel normaldos.

Citodon är ännu bättre, full fart på normaldos. Men de får man ju inte ut så lätt?
Lyckats en gång vid extrem ryggvärk.
Citera
2017-02-10, 11:38
Medlem
Estranged62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Har hosta som jag beräknar vara frisk ifrån om 4 dagar.

Har cocillana till en dos till. Är det svårt att få ut en flaska vid vanlig hosta?

Tänkte passa på att få ut nu när jag väl har hosta. Jag är känslig för etylmorfin och får full effekt efter bara dubbel normaldos.

Citodon är ännu bättre, full fart på normaldos. Men de får man ju inte ut så lätt?
Lyckats en gång vid extrem ryggvärk.

om din nuvarande flaska är uttagen från långt tillbaka så ska de väl inte vara problem få utskrivet cocillana? Har aldrig nånsin varit med om att det varit några problem.. nu kanske jag hämtar ut en flaska var 2-3e år Men de är väl bara boka läkarbesök och säga att du har jobbig torrhosta och att du ligger och hostar halva nätterna samt behöver hostmedicin
Citera
2017-04-09, 19:43
Medlem
karl_vandals avatar
Kan man blanda cocillana och horse? Eller håller dom på å slår ut varandra?
Citera
2017-04-26, 20:36
Medlem
LiMpicHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Är det svårt att få ut en flaska vid vanlig hosta?

Absolut inte, t.om sjuksköterskorna brukar i princip garantera att du kan få det utskrivet om din vårdcentral inte har en öppen infektionsmottagning, bara ringa direkt och säga att du prövat ordinarie hostmedicin, och att du hade en dos över av Cociliana som fungerade kanon.
Citera
2017-04-26, 21:29
Medlem
hakros avatar
Jag tog 30 ml cocillana för första gången ungefär tre månader sen och då blev jag lite små mysig men dagen därpå märkte jag att mitt skit blev gulaktig eller mer som lera och avföringen flöt uppåt . Jag fick också lite huvudvärk, men det är inget jag stör mig på. Jag har nu inte tagit cocillana sen dess men jag undrar om det är någon stor hälsofara med att avföringen ändrar färg. Jag vill gärna dricka 30 ml igen, men borde jag vara oroad?

Jag kan också säga att jag väger runt 57 kg och har inte haft några lever eller gall problem.
Citera
2017-06-02, 02:26
Medlem
Sant att man kan få gallsten av detta? Är det vanligt?

Tacksam för snabbt svar!
Citera
2017-06-02, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuuuarkBraah
Sant att man kan få gallsten av detta? Är det vanligt?

Tacksam för snabbt svar!
Gallgångskramp är det tydligen. Men är det vanligt? Har aldrig fått det på tram eller sub, är jag säker då? Eller är detta specifikt för cocillana?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in