Citat:
Ursprungligen postat av
jaybone
Hur gör de fusket? Drar ur strömsladden eller vad?
Brukar disconecta om jag ligger under med 4-0 men det är inte för att utnyttja nån glitch utan för att jag blir förbannad

Antagligen. Jag ledde en match där motståndaren slutade spela, tänkte tom. att "nu rage-quittar han" sen fryser spelet till men så står det att MIN uppkoppling lagt av och blev utskickad från FUT, går in igen och har fått det som en förlust...
Bra ea. Släpper en patch som inte ens fungerade (man ser fortf. datum på när motståndarens klubb bildas t.ex.) och istället gör att det blir helt ospelbart på PS4. Samtidigt som man som vanligt inte rapporterar ett skit om detta via t.ex. sociala medier. Vi snackar om ett av de spel som drar in mest stålar i hela världen men inte ens ett "vi har sett glitchen och jobbar på det" kan man skriva på twitter... KATASTROF!
Ang. SBC: Tips på en CAM med perfekt länk till högerback med hög rating? Har Lallana och Clyne där nu men känns onödigt dyrt. Tänkte att det är mindre trafik på marknaden nu när spelet inte funkar som det ska? Eller ska man vänta med SBC kanske, den går ju ändå aldrig ut. Fast har gjort 2/4 och har nästan till de andra två.