2017-01-19, 14:22
Medlem
Nu börjar jag bli trött på försvaret. Jag passar mig lugnt fram till mitten på straffområdet, ska finessa in bollen, och där står Florenzi och ska skjuta... ??? Varför är ytterbackarna inne tillsammans med min cam? Hänt flera gånger per match nu. Stay back while attacking på alla försvararna + CCM, inget ändrat in-game utan kör standard balanced. Spelarna är överallt. Går inte spela längre, sämsta uppdateringen någonsin.
Citera
2017-01-19, 14:22
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmentja
Älskar o lira Fifa men har inte engagerat mig i Ultimate team innan; Är det fortfarande värt att börja lira? Jag är rätt kass på vanliga men gillar den snabbare spelstilen. Kort och gott, kan jag spela detta utan att lägga ner min själ i det samt något jag måste/bör göra om jag börjar kola in ultimate team?
Tack på förhand

Så fort du reggar dig på ultimate har du sålt din själ..du är fast för evigt...gör det ej , inte värt det ...mängden cash och tid jag lagt på fifa 15 og 16..asså det är illa ...ett jävla spel...stanna i onlinesäsonger med klubblag må väl spara din cash.
Citera
2017-01-19, 14:26
Medlem
sådär då lar vi ner FUT för den här dagen.. 2 glitch avslut vid ledning 3-0...
Citera
2017-01-19, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Så fort du reggar dig på ultimate har du sålt din själ..du är fast för evigt...gör det ej , inte värt det ...mängden cash och tid jag lagt på fifa 15 og 16..asså det är illa ...ett jävla spel...stanna i onlinesäsonger med klubblag må väl spara din cash.
Inte planerat o spendera några pengar hehe, så ska nog inte vara någon fara. Tycker spontant att det verkar lite krångligt though, stammer det eller måste jag bara kolla lite mer på det?
Citera
2017-01-19, 14:27
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Verkar som "fusket" bara rör PS4?

Ja, ser ut så. Hade tre matcher i rad där detta hände, precis när man har ändrat på tactics och det äntligen börjat lossna.
Höll på att slå sönder TVn igår, rör inte spelet innan det kommer ut en nöd-patch.
Citera
2017-01-19, 14:34
Medlem
Haha EA måste vara nöjda med sig själva. Ett steg framåt och tre bakåt när de ska försöka lösa något!
Citera
2017-01-19, 14:40
Medlem
När fan kmr WL priserna för senaste ???
Citera
2017-01-19, 14:42
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn

Hahaha känner igen sig där
Citera
2017-01-19, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
sådär då lar vi ner FUT för den här dagen.. 2 glitch avslut vid ledning 3-0...

Menar ni på allvar att motståndaren kan göra så jag själv förlorar min match eller är det eas jävla servar som krånglar? Det finns ju ingen mening att lira nu då.
Citera
2017-01-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Menar ni på allvar att motståndaren kan göra så jag själv förlorar min match eller är det eas jävla servar som krånglar? Det finns ju ingen mening att lira nu då.

Nej. Vi säger att du leder med 2-1. Snubben gör något så du loggas ut ur fut. Han får vinst medan du får förlust... helt jävla sjukt. Hade 6-0-0 i div 1 säsonger och så möter jag 3 bönder som förstörde allt.
Citera
2017-01-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89

Alternativ 1: Du leder med 1-0, motståndaren använder sig av disconnect glitch på PS4an. Du får inte vinsten, och han får inte förlusten.

Alternativ 2: Du ligger under med 0-1, motståndaren använder sig av disconnect glitch på PS4an. Du får inte förlusten, men han får matchen som vinst.
Citera
2017-01-19, 14:51
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmentja
Inte planerat o spendera några pengar hehe, så ska nog inte vara någon fara. Tycker spontant att det verkar lite krångligt though, stammer det eller måste jag bara kolla lite mer på det?

Det börjar så vi alla tänker likadant , nej ska ej lägga några pengar etc..men hela ultimate är utvecklat så att om du ska lyckas o vinna matcher så måste du spendera pengar om du inte först vill spela 2000 matcher för o tjäna lite coins som du endå måste lägga på kontrakt kort , läkekort osv..när du väl börjar öppna paket för o få spelare osv då är du hooked sen går det utför..spela draft är kul men också äckligt spelläge där folk grisar o går över lik för vinst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in