2017-01-18, 18:04
Medlem
Omotiverad dipp på 40 k Lukaku 87 köpläge, bästa forwarden jag lirat med i WL vilken jävla beast
Citera
2017-01-18, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Ne de blir nog inget mer köpa till helgen för mig. Slösat coinsen på 9 Piccini och så har jag köp en Mane IF 82 för 88K. Hoppas på en rejäl höjning i februari. De kan gå snett eller fett, den som lever får se

Piccini lär gå upp till 13-14 utan problem dvs profit oavsett..kmr SBC blir han värd 20
Citera
2017-01-18, 18:15
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Har uppdaterat. Fick radera massa spel, krävdes typ 30gb utrymme fast uppdateringen var på typ 1gb!? Sen i spelet har inget ändrats. Ser exakt likadant ut som tidigare, man ser när motståndaren börjat spela osv. Ledde 4-0 på tilläggstid när servrarna dog ut så fick en torsk. Älska fifa ))))))
Citera
2017-01-18, 18:32
Medlem
Vurte3Ns avatar
Vad är det för jävla fel??? Får gula knappen så jag kan submita 11an jag skall lösa in i dem nya Sbc;Erna som kommit, men får error hela jävla tiden fast alla krav är uppfyllda?

Någon som vet vad det är frågan om?
Citera
2017-01-18, 18:34
Medlem
Qirrens avatar
Sitter på 13 Veckans lag-paket som jag sparat sen förra veckan. Det smarta vore väl att spara dem ännu längre då fler säkerligen har gjort samma sak och marknaden lär se ut hädanefter. Vad hade ni andra gjort?
Citera
2017-01-18, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Vad är det för jävla fel??? Får gula knappen så jag kan submita 11an jag skall lösa in i dem nya Sbc;Erna som kommit, men får error hela jävla tiden fast alla krav är uppfyllda?

Någon som vet vad det är frågan om?

För mig brukar det funka att byta positioner på en eller ett par spelare och ändra tillbaka. Alternativt går ut vald SBC och in igen. Oftast brukar de första fungera för mig, men det kanske du redan gjort?
Citera
2017-01-18, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad tror ni om att köpa upp massa Montoya? Känns väl som en smart investering om han går för under 20k?

Tror inte det är så bra, finns redan en drös högerbackar i La Liga som gör jobbet (Montoya vanlig, Cancelo, Aleix Vidal, De Marcos, Carvajal, Juanfran) så tror inte på att det blir en bra investering.
Citera
2017-01-18, 18:48
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
För mig brukar det funka att byta positioner på en eller ett par spelare och ändra tillbaka. Alternativt går ut vald SBC och in igen. Oftast brukar de första fungera för mig, men det kanske du redan gjort?

Funkar inte! Vad är fel? Får sånt jävla ryck snart.
Citera
2017-01-18, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad tror ni om att köpa upp massa Montoya? Känns väl som en smart investering om han går för under 20k?

tror inte alls det är fel..dels så ser kortet jävligt bra ut..dels är det ont om BRA högerbackar i ligan.. 80+ på nästan alla stats + att det är ett svart kort.. tror det kan falla ner under 20 i helgen..jag ska definitivt investera i en hög med kort..lär använda ett också

EDIT: Kommer investera i Montoya, Alonso(pris?), Arnautovic, Nzonzi, Asenjo, ziyech mfl...många bra kort som går att investera i..ska dessutom köpa Montoya, Silva och Nzonzi för att använda
Senast redigerad av m4staSWE 2017-01-18 kl. 18:59.
Citera
2017-01-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Tror inte det är så bra, finns redan en drös högerbackar i La Liga som gör jobbet (Montoya vanlig, Cancelo, Aleix Vidal, De Marcos, Carvajal, Juanfran) så tror inte på att det blir en bra investering.

Dem är bra och gör jobbet ja, men IF Montoya ser ju ut att vara det bästa kortet man kan köpa på högerbacken i La Liga. 80 på allt utom skott. 88 pace. Det kommer alltid finnas köpare till det. Folk blir lockade av att det är ett svart kort med. Många nöjer sig inte med en som bara gör jobbet, dem vill ha de som är det bästa. Ytterbackars IF-kort brukar vara populära, speciellt dem som ligger i toppskiktet i de populära ligorna. IF Hector (VB i Bundesliga) är ett sämre kort i stats med 80 i pace men ligger på 35k nu. Gjorde 15-20k i vinst per kort på honom. Jag kommer definitivt köpa IF Montoya om jag fått in lite cash tills söndag.
Citera
2017-01-18, 19:33
Medlem
fick världens ryck när jag såg SIF arnautovic så köpte han och IF shaqiri för att lira dem som strikers, tankar?
Citera
2017-01-18, 19:41
Medlem
Någon som testat spela efter patchen? Hur ser det ut med Park the bus nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in