2017-01-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Förmodligen rättvist, men jag försvarade mig bra och krigade över 120 mins så att han gör mål på sista sparken från halva plan , man vill ju bara vräka ut hela ps4at genom fönstret.

Försökt trading i tidigare upplagor av fifa dock ej gått så bra , så har du några tips till en gubbe så pls share . Även taktik? vilka är OP? just nu kan jag endast använda mig av 4321 förlorar direkt om jag bytar det e lite sorgligt.

Tar tid att spela in en ny formation, väldigt individuellt iofs men låter som att du inte har tålamodet att byta formation snarare än att du bara kan använda en.

Just 4321 och även 4312 kräver att man är väldigt bra defensivt för att dom ska vara effektiva dock, testa 4-1-2-1-2 (2) i 10-15 matcher är min rekommendation.
Citera
2017-01-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Hur viktigt är det vilken manager man har? Spelar det stor roll?

Om dina spelare inte har full kemi (10) så kan tränarens liga eller land ge spelarna +1 i kemi. Det kan ju göra skillnad. Har dina spelare redan 10 i kemi så spelar det absolut ingen roll.
Citera
2017-01-18, 16:35
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Haha har inte kommit så långt som div1 än. Vettefan om jag vill ens

Vad är du just nu då?
Citera
2017-01-18, 16:51
Medlem
http://www.futhead.com/17/totw/totw18/

Nya TOTW släppt. Nainggolan SIF kan man ju drömma om.
Citera
2017-01-18, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo

Helvete! Jag sitter på hans IF. Gjorde precis ett dyk på 120k.... I måndags var han uppe på 600k (xbox), nu 400k. Fan att man inte var med på noterna där och gjorde en bra affär.
Citera
2017-01-18, 17:04
Medlem
Qirrens avatar
Oh herrejävlar. Nainggolan SIF. Ge mig! Körde med hans IF förut och bara det kortet var ju helt sjukt.
Citera
2017-01-18, 17:12
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo

Vad tror ni om att köpa upp massa Montoya? Känns väl som en smart investering om han går för under 20k?
Citera
2017-01-18, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Oh herrejävlar. Nainggolan SIF. Ge mig! Körde med hans IF förut och bara det kortet var ju helt sjukt.

Instämmer om SIF Nainggolan. Jävlar vilket kort, ser helt sjukt ut ju: 83,86,86,89,87,89. Kommer kosta faan... Har bara kört hans NIF men de e riktigt gött. Kanske kan kosta på mig hans IF nu då, kasst att jag sitter med 60k bara och har resten investerat i kort.

Tror ni att hans IF rasar ännu mer? Gått ner ca 200k nu till 480k.

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad tror ni om att köpa upp massa Montoya? Känns väl som en smart investering om han går för under 20k?

Låter som en bra investering. Ser ju ut som det bästa högerbacks-alternativet i La Liga om man räknar bort de blåa korten som inte går att köpa. Kanske investerar i honom också om priset går ner och jag får in lite kapital igen.

Jag investerade allt jag hade vid tillfälle i IF Hector, önskar jag haft mer just då för det kändes som ett stensäkert kort. Då var han det bästa alternativet i Bundesliga på sin position och tysk. Han gick upp från 15k till stabilt över 30k. Brukar vara en bra idé att investera i ytterbackar som är i toppen i sin liga + en populär nationalitet.
Senast redigerad av grahnen 2017-01-18 kl. 17:35.
Citera
2017-01-18, 17:37
Medlem
Ja vad ska man säga... Jag sitter o kollar lite IF kort. Ser på Futbin att det finns 86 IF Nzonzi. Mycket troligt att det kommer poppa ut i packsen efter kl 19:00

Finns inte ett enda att hitta men Futbin verkar vara säker på att kortet finns men inte på markanden än. Väldigt troligt att det stämmer med tanke på senaste 2 matcherna han gjorde mot Real Madrid förra veckan då han blev utsedd till matchens lirare i söndags dessutom

Såg nu att en länk redan kommit ut.... Ja då får man bara vänta. Nån spelare att satsa på i tradingen utav denna TOTW? Någon?
Senast redigerad av ONLYFIFA 2017-01-18 kl. 17:42.
Citera
2017-01-18, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Instämmer om SIF Nainggolan. Jävlar vilket kort, ser helt sjukt ut ju: 83,86,86,89,87,89. Kommer kosta faan... Har bara kört hans NIF men de e riktigt gött. Kanske kan kosta på mig hans IF nu då, kasst att jag sitter med 60k bara och har resten investerat i kort.

Tror ni att hans IF rasar ännu mer? Gått ner ca 200k nu till 480k.

Låter som en bra investering. Ser ju ut som det bästa högerbacks-alternativet i La Liga om man räknar bort de blåa korten som inte går att köpa. Kanske investerar i honom också om priset går ner och jag får in lite kapital igen.

Jag investerade allt jag hade vid tillfälle i IF Hector, önskar jag haft mer just då för det kändes som ett stensäkert kort. Då var han det bästa alternativet i Bundesliga på sin position och tysk. Han gick upp från 15k till stabilt över 30k. Brukar vara en bra idé att investera i ytterbackar som är i toppen i sin liga + en populär nationalitet.

Jag sålde alla mina Hector för 30-35k köpta för 14-15 sålde min sista igår då jag aldrig kör bundesliga..
För övrigt ser Nzonzi ut som en riktig beast!!!
Citera
2017-01-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Ja vad ska man säga... Jag sitter o kollar lite IF kort. Ser på Futbin att det finns 86 IF Nzonzi. Mycket troligt att det kommer poppa ut i packsen efter kl 19:00

Finns inte ett enda att hitta men Futbin verkar vara säker på att kortet finns men inte på markanden än. Väldigt troligt att det stämmer med tanke på senaste 2 matcherna han gjorde mot Real Madrid förra veckan då han blev utsedd till matchens lirare i söndags dessutom

Såg nu att en länk redan kommit ut.... Ja då får man bara vänta. Nån spelare att satsa på i tradingen utav denna TOTW? Någon?

Gissningsvis är vettiga spelare att tradea med:
Montoya, Nzonzi, Alonso mfl..alla de som kmr va lite billigare...köp inga innan lördag söndag dock
Citera
2017-01-18, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Gissningsvis är vettiga spelare att tradea med:
Montoya, Nzonzi, Alonso mfl..alla de som kmr va lite billigare...köp inga innan lördag söndag dock

Ne de blir nog inget mer köpa till helgen för mig. Slösat coinsen på 9 Piccini och så har jag köp en Mane IF 82 för 88K. Hoppas på en rejäl höjning i februari. De kan gå snett eller fett, den som lever får se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in