Citat:
Ursprungligen postat av
Qirren
Oh herrejävlar. Nainggolan SIF. Ge mig! Körde med hans IF förut och bara det kortet var ju helt sjukt.
Instämmer om SIF Nainggolan. Jävlar vilket kort, ser helt sjukt ut ju: 83,86,86,89,87,89. Kommer kosta faan... Har bara kört hans NIF men de e riktigt gött. Kanske kan kosta på mig hans IF nu då, kasst att jag sitter med 60k bara och har resten investerat i kort.
Tror ni att hans IF rasar ännu mer? Gått ner ca 200k nu till 480k.
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Vad tror ni om att köpa upp massa Montoya? Känns väl som en smart investering om han går för under 20k?
Låter som en bra investering. Ser ju ut som det bästa högerbacks-alternativet i La Liga om man räknar bort de blåa korten som inte går att köpa. Kanske investerar i honom också om priset går ner och jag får in lite kapital igen.
Jag investerade allt jag hade vid tillfälle i IF Hector, önskar jag haft mer just då för det kändes som ett stensäkert kort. Då var han det bästa alternativet i Bundesliga på sin position och tysk. Han gick upp från 15k till stabilt över 30k. Brukar vara en bra idé att investera i ytterbackar som är i toppen i sin liga + en populär nationalitet.