2017-01-07, 15:08
  #17041
Medlem
Duffeds avatar
Tänkte jag skulle spela en liten stund nu men får upp att jag skall skriva in cd-key , sagt och gjort men kan ändå inte spela.

Får till svar att jag redan använt denna kod..??
Hänt någon annan eller någon som har tips på vad jag skall göra?
Citera
2017-01-08, 21:26
  #17042
Medlem
stayblacks avatar
Förstår inte allt gnäll. Visst jag kan hålla med om att vissa prylar saker är dyra, för dyra. Men att spelet skulle vara repetitivt håller jag inte med om... Det finns otaliga olika spellägen om vi räknar allt från race, DM, missions till alla free mode events. Lägg där till MC och CEO.

Nyckeln är att vara med i ett aktivt crew/ha bra folk runt sig, för att slippa göra om uppdrag/heists och kapa dom fruktansvärda laddningstiderna.

Jag varvar sälja top range-bilar med diverse aktiviteter och heists. Sedan finns ju Pac Standard-glitchen att nöta för snabba pengar om du hittar ett bra team. Pengar är INTE ett problem och då har jag inte mer än 8,5 på banken, men kan ändå köpa det jag känner att jag vill ha.
Citera
2017-01-08, 23:09
  #17043
Medlem
Ttoclaws avatar
Hur gör man i online-läget egentligen? Man dör ju konstant helt oprovoserat utan chans att försvara sig.

Hur gör man uppdrag? Hittar bara en massa racing-events. Hade jag velat rejsat hade jag köpt ett bilspel istället.

Förklara för en noob
Citera
2017-01-09, 21:34
  #17044
Medlem
yzerman19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Hur gör man i online-läget egentligen? Man dör ju konstant helt oprovoserat utan chans att försvara sig.

Hur gör man uppdrag? Hittar bara en massa racing-events. Hade jag velat rejsat hade jag köpt ett bilspel istället.

Förklara för en noob
Ta upp telefonen. Välj Quick Jobs å sätt på nått kul därifrån.
Citera
2017-01-14, 11:04
  #17045
Medlem
yzerman19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Det absolut lättaste sättet att dra ihop pengar nu är att köra Vehicle Vendetta Adversary Mode då det ger dubbla pengar.

Sätter man sina settings rätt med så blir det mycket pengar!

teambalance ON (så inga jävla rövhattar hoppar över till andra laget)

Sen väljer deathmatch (tycker jag är roligare) och sen 25 lives och 4 omgångar.

Lirade igår och en färdig omgång gav över 170 000 då.
prövade detta och det gav bra med pengar! typ 50k men då kom jag nästsist. tyvärr va det ju urtråkigt att spela
Citera
2017-01-16, 22:08
  #17046
Medlem
mmas avatar
Startade upp gtaV idag, när det startade stod det "congratulations, you have got 250 000" (kanske inte ordagrant) men jag fick 250 000 av nån anledning.

Varför då?
Citera
2017-01-17, 22:53
  #17047
Medlem
borrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Startade upp gtaV idag, när det startade stod det "congratulations, you have got 250 000" (kanske inte ordagrant) men jag fick 250 000 av nån anledning.

Varför då?


rockstar ger ut 250k till random spelare, vet inte varför dom gör det?
Citera
2017-01-17, 23:21
  #17048
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
rockstar ger ut 250k till random spelare, vet inte varför dom gör det?

Helt random?
Citera
2017-01-18, 11:10
  #17049
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Helt random?
Tror det är till alla eller? jag fick det iaf,
Citera
2017-01-18, 15:57
  #17050
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Tror det är till alla eller? jag fick det iaf,

Polaren har inte fått det än iaf.
Citera
2017-01-18, 16:49
  #17051
Medlem
Jag har inte fått några pengar så det är nog random.
Citera
2017-01-18, 17:51
  #17052
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toooooxic
Jag har inte fått några pengar så det är nog random.
Alla fick 250 000 på 3årsdagen för Gta V online . (30e Oktober?) så jo det har du fått.
Man får dem när man startar spelet för första gången efter det datumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in