Jag har precis köpt ett företag (CEO) och garage så att jag kan sno och sälja bilar etc
Det jag dock inte förstår är att när man väljer att sälja en av de lyxigaste bilarna så står det att man kan få upp mot $1,000000 vid leverans men man får ju aldrig mer än $100,000...
Gör jag något fel? Trodde att man skulle få bra mycket mer pengar för att sälja High End bilarna
Och är det någon som kan förklara vad "Total market value" är?
Lyckas inte hitta någon vettig info om vad det betyder och varför man överhuvudtaget får veta att en bil är värd ca $2,500,000 när man ändå bara får $100,000 när man säljer, vad fyller den infon för funktion?