Förstår inte allt gnäll. Visst jag kan hålla med om att vissa prylar saker är dyra, för dyra. Men att spelet skulle vara repetitivt håller jag inte med om... Det finns otaliga olika spellägen om vi räknar allt från race, DM, missions till alla free mode events. Lägg där till MC och CEO.
Nyckeln är att vara med i ett aktivt crew/ha bra folk runt sig, för att slippa göra om uppdrag/heists och kapa dom fruktansvärda laddningstiderna.
Jag varvar sälja top range-bilar med diverse aktiviteter och heists. Sedan finns ju Pac Standard-glitchen att nöta för snabba pengar om du hittar ett bra team. Pengar är INTE ett problem och då har jag inte mer än 8,5 på banken, men kan ändå köpa det jag känner att jag vill ha.
Startade upp gtaV idag, när det startade stod det "congratulations, you have got 250 000" (kanske inte ordagrant) men jag fick 250 000 av nån anledning.
Startade upp gtaV idag, när det startade stod det "congratulations, you have got 250 000" (kanske inte ordagrant) men jag fick 250 000 av nån anledning.
Varför då?
rockstar ger ut 250k till random spelare, vet inte varför dom gör det?
Jag har inte fått några pengar så det är nog random.
Alla fick 250 000 på 3årsdagen för Gta V online . (30e Oktober?) så jo det har du fått.
Man får dem när man startar spelet för första gången efter det datumet.