Citat:
Ursprungligen postat av
nanashi
Jag skulle säga ja. På pappret är det snabbare att grinda lådmissions om man kör på det effektivaste sättet, men det är mycket enformigare.
cherokeex2, de siffror du rör dig med i kostnader stämmer inte särskilt bra. Lyckas du åsamka 20k i skador på varje bil? Hajar inte riktigt hur du lyckas med det iaf, kan förstå att du är anti det om din vinst blir så marginaliserad.
Skadorna brukar bli runt $5-6000 på bilarna det är uppgraderingarna som kostar mycket.
Nångång har jag haft tur och lyckats ta en bil med bara $100 i skador.
Fick jaga en high end bil runt hela ön samtidigt som polisen sköt på både bilen och mig, det vara bara en skrothög på fälgar som jag fick med mig in till mitt lager..
Efter jag hade reparerat den för några tusen så fick jag välja att uppgradera den till en köpare för antingen $20/$40 eller $60000
För att sen bara få ca $100000 tillbaks om jag valde $60000..
Jag har inte gjort bilgrejen på några veckor eftersom jag tröttnade på att gå minus i slutet..
så dom har kanske sänkt priset på det nu.