2017-01-18, 13:01
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/1259902 tror ni om det?
Citera
2017-01-18, 13:31
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/1259902 tror ni om det?

Om Aspas ändå hade 4* skills. Har personligen det som krav på kantspelarna. Men visst, LF och RF kanske inte är i lika stort behov av det, även om det blir roligare.
Citera
2017-01-18, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Om Aspas ändå hade 4* skills. Har personligen det som krav på kantspelarna. Men visst, LF och RF kanske inte är i lika stort behov av det, även om det blir roligare.

ah det hade vart drömmen
Citera
2017-01-18, 14:39
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Känslan när man förlorar finalen i kvalet till weekend League i minut 120....

Har bara lirat weekend League 2 veckor innan då jag börjat lägga lite mer tid på fifa, gått hyfsat tog 21 segrar första helgen och 17 andra , med mina mått mätt kändes det ok jag e inte sjukt bra på fifa men älskar att spela.

Nu i finalen i kvalet kände jag direkt att han jag mötte var skillad tänkte hopp det va det kvalet men jag provar parkera bussen o hålla ut sålänge det går..jag krigar som ett svin! min svettigaste match någonsin , redan i minut 25 känner jag enda sättet o vinna är o ta mig till straffar. Han prickar stolpe , ribba har ett helt enormt tryck men jag krigar o i sista förlängingshalvleken tar jag över missar ett friläge på grund av svettiga händer.

Minut 120 han får en hörna sista som sker , hård inåtskruv jag nickar ut den ur straffområdet den går ganska långt ut till en av han spelare som drar ett jävla fittlångskott från ingenstans som en jävla raket rakt upp i krysset min målvakt bara står där helt fryst fast på marken som en pajas. Min kontrol åkte i väggen. 2 timmar senare är jag fortfarande upprörd . Jag har ett sånt jävla skitlag, men ja vill fan inte lägga cash på detta spel . spyr på alla kreditkort lag.

Tack för mig / Hade gott Glenn
Citera
2017-01-18, 14:55
Medlem
Uppgraderar EA spelare ibland? Tänker en sån som Mané borde ju ha mer än 79. Vad tror ni om att köpa på sig några Mané och hoppas på att han blir uppgraderad?
Citera
2017-01-18, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Känslan när man förlorar finalen i kvalet till weekend League i minut 120....

Har bara lirat weekend League 2 veckor innan då jag börjat lägga lite mer tid på fifa, gått hyfsat tog 21 segrar första helgen och 17 andra , med mina mått mätt kändes det ok jag e inte sjukt bra på fifa men älskar att spela.

Nu i finalen i kvalet kände jag direkt att han jag mötte var skillad tänkte hopp det va det kvalet men jag provar parkera bussen o hålla ut sålänge det går..jag krigar som ett svin! min svettigaste match någonsin , redan i minut 25 känner jag enda sättet o vinna är o ta mig till straffar. Han prickar stolpe , ribba har ett helt enormt tryck men jag krigar o i sista förlängingshalvleken tar jag över missar ett friläge på grund av svettiga händer.

Minut 120 han får en hörna sista som sker , hård inåtskruv jag nickar ut den ur straffområdet den går ganska långt ut till en av han spelare som drar ett jävla fittlångskott från ingenstans som en jävla raket rakt upp i krysset min målvakt bara står där helt fryst fast på marken som en pajas. Min kontrol åkte i väggen. 2 timmar senare är jag fortfarande upprörd . Jag har ett sånt jävla skitlag, men ja vill fan inte lägga cash på detta spel . spyr på alla kreditkort lag.

Tack för mig / Hade gott Glenn

Jobbigt! Surt vara så nära. Har ännu inte pajat en kontroll mer än att jag vridit till den, fått öppna den och rätta till. På senare tid använder jag knytnäven mot mitt lår för att slå ut aggression, mer ont men kostar inget Men låter väl ändå som om det var rättvist? Sen att du även tycker att du har ett skitlag så är det ju inte lätt att vinna då heller. Det är många här och även jag, som inte använt en krona på våra kreditkort och har bra lag genom trading. Även många som spelar sig till bra lag genom WL. Så bara för att man har bra lag så betyder inte det att man pröjsat för det.
Citera
2017-01-18, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Japp, FIFA är inte ens kul när man spelar DIV 1 eller fut champs så jävla svettigt varje match och man blir mer lättad än glad vid vinst och vid förlust så är det ett helvete eftersom att man nu måste vinna minst 5 av 9 mot grymma spelare... Speciellt i div 1, kanske bara är jag som är sämst men jag tycker div 1 spelarna i år är helt sjukt bra

Haha har inte kommit så långt som div1 än. Vettefan om jag vill ens
Citera
2017-01-18, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Uppgraderar EA spelare ibland? Tänker en sån som Mané borde ju ha mer än 79. Vad tror ni om att köpa på sig några Mané och hoppas på att han blir uppgraderad?

Dem brukar köra uppgraderingar av spelare i Februari månad. Förra året släpptes dem i 4 omgångar under februari månad, en gång i veckan.

Alla nuvarande vanliga kort förblir likadana. Så om man sitter på Manés NIF (det vanliga 79-kortet) så förändras det inte om han får ett uppgraderat kort. Däremot kommer det nya kortet ersätta det gamla i kommande packs. Det gäller alla vanliga kort.

Däremot kan hans IF-kort bli uppgraderat om man har det Men då måste hans nya uppgraderade 79-kort hamna på samma eller över hans IF-kort. Alltså 82 eller högre. Hoppas jag gjorde mig förstådd
Senast redigerad av grahnen 2017-01-18 kl. 15:06.
Citera
2017-01-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Dem brukar köra uppgraderingar av spelare i december månad. Förra året släpptes dem i 4 omgångar under februari månad, en gång i veckan.

Alla nuvarande vanliga kort förblir likadana. Så om man sitter på Manés NIF (det. vanliga 79-kortet) så förändras det inte om han får ett uppgraderat kort. Däremot kommer det nya kortet ersätta det gamla i kommande packs. Det gäller alla vanliga kort.

Däremot kan hans IF-kort bli uppgraderat. Men då måste hans nya uppgraderade 79-kort hamna på samma eller över hans IF-kort. Alltså 82 eller högre. Hoppas jag gjorde mig förstådd

Aha då hajar jag! Tack så mycket, förstod precis
Citera
2017-01-18, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Aha då hajar jag! Tack så mycket, förstod precis

Jag skrev visst december men jag menar ju FEBRUARI! Sorry
Citera
2017-01-18, 15:08
Medlem
Hur viktigt är det vilken manager man har? Spelar det stor roll?
Citera
2017-01-18, 15:15
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jobbigt! Surt vara så nära. Har ännu inte pajat en kontroll mer än att jag vridit till den, fått öppna den och rätta till. På senare tid använder jag knytnäven mot mitt lår för att slå ut aggression, mer ont men kostar inget Men låter väl ändå som om det var rättvist? Sen att du även tycker att du har ett skitlag så är det ju inte lätt att vinna då heller. Det är många här och även jag, som inte använt en krona på våra kreditkort och har bra lag genom trading. Även många som spelar sig till bra lag genom WL. Så bara för att man har bra lag så betyder inte det att man pröjsat för det.

Förmodligen rättvist, men jag försvarade mig bra och krigade över 120 mins så att han gör mål på sista sparken från halva plan , man vill ju bara vräka ut hela ps4at genom fönstret.

Försökt trading i tidigare upplagor av fifa dock ej gått så bra , så har du några tips till en gubbe så pls share . Även taktik? vilka är OP? just nu kan jag endast använda mig av 4321 förlorar direkt om jag bytar det e lite sorgligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in