2017-01-15, 09:36
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
alltså grabbar det är inte första gången jag trycker testo... jag kommer inte åt axlarna

fuck it jag får börja använda spegel helt enkelt annars får damen kasta pil på mig

Spegel är ett måste för mig då jag sätter i gluteus. Att vrida kroppen så jag ser går inte...

/Exo
Citera
2017-01-15, 10:38
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
alltså grabbar det är inte första gången jag trycker testo... jag kommer inte åt axlarna

fuck it jag får börja använda spegel helt enkelt annars får damen kasta pil på mig

De verkar fan som de är första gången du trycker.... hur fan kan man annars missa på varenda jävla ställe. Ja kommer inte åt axlarna
Citera
2017-01-15, 11:12
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
inte sugen på att trycka med en spegelvänd blick men ahh, det får väll bli så om ingen har något bättre förslag.. persen är jag fan inte sugen på o sätta i alltså XD biceps hade ju varit jävligt enkelt och gött, någon som provat det?

Spegelvänd blick? Alltså - övre rutan av din gluteus är fortfarande övre rutan även i spegeln

/E
Citera
2017-01-15, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
De verkar fan som de är första gången du trycker.... hur fan kan man annars missa på varenda jävla ställe. Ja kommer inte åt axlarna

hahaha ahh du kan tro det är första gången gubben

har aldrig missat ett enda stick men man kan ha trevligare stickningar o sen kan man ha stickningar då övriga muskler börjar krampa för man får vrida och vända på sig fucking överallt, inte svin roligt när man trycker i sig 5 ml att ha kramper som pågår 5-7 minuter din jävla nöt
Citera
2017-01-15, 12:27
Medlem
alltså grabbar ska ni idiot förklara mig så kan ni vara tysta.. allvarligt jag bad om nya inject spot inte förklaringar om hur jag sticker mig... hit intills har jag fått ETT nytt inject spot så kan ni inte svara på frågan håll då för fan käften istället för det är ni som är idioterna då

så jävla standard på flashback, så fort man inte har svaret på frågan då letar man felet i frågan istället
Citera
2017-01-15, 12:37
Medlem
Citat:
alltså grabbar ska ni idiot förklara mig så kan ni vara tysta.. allvarligt jag bad om nya inject spot inte förklaringar om hur jag sticker mig... hit intills har jag fått ETT nytt inject spot så kan ni inte svara på frågan håll då för fan käften istället för det är ni som är idioterna då

så jävla standard på flashback, så fort man inte har svaret på frågan då letar man felet i frågan istället

Med mitt svar menade jag att du antagligen är ovan vid att sticka på vissa ställen.
Inte att du är ett pucko för att du inte gör det.

Jag fattar också att du kan injektera i röven men jag själv tycker också att det är bökigt som fan, dock pga av ovana.
Citera
2017-01-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlittle
Med mitt svar menade jag att du antagligen är ovan vid att sticka på vissa ställen.
Inte att du är ett pucko för att du inte gör det.

Jag fattar också att du kan injektera i röven men jag själv tycker också att det är bökigt som fan, dock pga av ovana.

alltså dina inlägg klarar jag av, det är dom andra mupparna som beter sig arrogant som små piss myror jag blir lack på... jag tycker att bara för man sitter gömd bakom en skärm behöver man inte alltid tro att man är bättre än alla andra..
Citera
2017-01-15, 16:00
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
alltså dina inlägg klarar jag av, det är dom andra mupparna som beter sig arrogant som små piss myror jag blir lack på... jag tycker att bara för man sitter gömd bakom en skärm behöver man inte alltid tro att man är bättre än alla andra..

Vem är det som idiotförklarar vem här?

Du ber om nya inject-ställen men väljer att förkasta hjälpmedel, som exempelvis en spegel, för att du inte vill se saker "spegelvänt".

Vet inte om du syftar på att jag är en av "piss myrorna" (stavas förövrigt i ett ord - Pissmyror) men tycker du är lite väl snabb på hanen att idiotförklara dina medmänniskor.

Mvh Exo.
Citera
2017-01-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Vem är det som idiotförklarar vem här?

Du ber om nya inject-ställen men väljer att förkasta hjälpmedel, som exempelvis en spegel, för att du inte vill se saker "spegelvänt".

Vet inte om du syftar på att jag är en av "piss myrorna" (stavas förövrigt i ett ord - Pissmyror) men tycker du är lite väl snabb på hanen att idiotförklara dina medmänniskor.

Mvh Exo.

har jag förkastat det hjälpmedlet? jag har ju skrivit om du läser innantill att antingen så kör jag spegel och röven eller så ber jag damen kasta pil på mig i exakt dom orden

pissmyror piss myror samma skit orka tjafsa om det, man blir på hugget när människor försöker behandla en som ett jävla barn.. man kanske ska tänka på att majoriteten av alla f12or ligger on då kan man ju försöka hålla god ton så slipper vi hetsa upp varandra hela jävla tiden
Citera
2017-01-15, 16:55
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
har jag förkastat det hjälpmedlet? jag har ju skrivit om du läser innantill att antingen så kör jag spegel och röven eller så ber jag damen kasta pil på mig i exakt dom orden

pissmyror piss myror samma skit orka tjafsa om det, man blir på hugget när människor försöker behandla en som ett jävla barn.. man kanske ska tänka på att majoriteten av alla f12or ligger on då kan man ju försöka hålla god ton så slipper vi hetsa upp varandra hela jävla tiden

Även om jag bara skummat igenom det som svarats så upplever jag faktiskt inte att någon behandlat dig illa. Möjligtvis att Gustaf 2 Adolf var en smula brysk men inte så illa att du behöver få ett roid-rage

Nåväl, lycka till med spegel och pilkastning (tjejer är inte världskända för att sikta bra).

Mvh Exo
Citera
2017-01-15, 23:53
Medlem
Roidberts avatar
Kör på Testo E från Superman. Ska ta blodprov via Werlabs 6v in i kuren för att få klara besked. Jag bor i Göteborg och de har två provtagningsställen i Göteborg och ett i Kungsbacka. Vet någon om man är garanterad att få exakta värden vid något av dem? D.v.s. inte bara värden upp till 50 eller 50+ som man har läst att det kan vara ibland. Kommer att posta resultatet i kurrapporten och deras tråd på FB när det är gjort hursomhelst.
Citera
2017-01-16, 02:12
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:

Jag gissar på att du är max 18 år gammal och är så pissrädd och ovan när du ska spika dina grejer därav dina hel knepiga frågor och inlägg.
Senast redigerad av Gustav2adolf 2017-01-16 kl. 02:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in