2017-01-17, 09:52
Medlem
JoshTees avatar
[quote=Azdz|59627283]
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Alla vet ändå att cluben aldrig kommer vinna nåt guld.[/QUOTE ] Alla sa att Leksand aldrig skulle lyckas gå upp ifjol heller. .

Leksand har en historia att kunna gå upp sen brukar de iofs åka ner rätt fort igen.

Cluben kan väl inte ens stava till historia? Blir väl history i bästa/värsta fall?
Citera
2017-01-17, 10:30
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Jag gillar Adam och tycker det är kul att han får göra lite poäng. Men om det är som du säger att han är "jobbig att möta" så har han ändrat spelstil helt sen han var hos oss (vilket suger då hans bästa egenskap är klubbtekniken).

Klubbtekniken antar jag att han har kvar, Den är ingenting man tappar. Men han har blivit äldre och bytt klubb som formar honom på sitt sätt och i Växjö är det inte främst tacklingar som är jobbigt(tacklas nästan minst av alla). Det är åkning över hela banan som skiljer. Det är det som gör Växjö tunga.
Citera
2017-01-17, 12:44
Medlem
[quote=JoshTee]
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Leksand har en historia att kunna gå upp sen brukar de iofs åka ner rätt fort igen.

Cluben kan väl inte ens stava till historia? Blir väl history i bästa/värsta fall?
Jo förvisso, men ändå. Jag säger inte att LHC nånsin kommer att lyckas gå hela vägen att ta SM - guld men man ska aldrig säga aldrig
Citera
2017-01-17, 14:00
Medlem
Giggsys avatar
[quote=JoshTee|59627439]
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Haha jodå, men man behöver inte sitta på +10 guld för att ha en historia din dumme jävel.

Djurgården Kings/Lions/Joker och delar hemmahall med största rivalen
Citera
2017-01-17, 14:35
Medlem
Sebastian Erixon kvar i två år till. Hoppas på en lönesänkning från de 200.000:- han påstås ha i månaden. Blir dyra kronor att fördela på de två assist han hittills samlat ihop.
Citera
2017-01-17, 16:28
Medlem
JoshTees avatar
[quote=Giggsy|59629323]
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee

Haha jodå, men man behöver inte sitta på +10 guld för att ha en historia din dumme jävel.

Djurgården Kings/Lions/Joker och delar hemmahall med största rivalen

Nä jag sa ju att Leksand har en historia och de har bara 4 guld.

Men för att vara lite mer seriös så har nog cluben rätt stor chans på guld i år. Håller er som tredjehandsfavorit efter Växjö och Frölunda.
Citera
2017-01-17, 17:44
Medlem
MitchRapps avatar
Finns inte så mycket spets att plocka så här års.

Vilka lag tror ni komma att förstärka innan deadline iår?

Leksand, Frölunda, Örebro, Möjligen Rögle tror jag kommer plocka in någon.

Växjö, SAIK, LHC, Brynäs tror jag är rätt nöja om det inte skulle dyka upp något som är för bra för att tacka nej till och att det finns möjlighet att bli av med spelare.

Resten vet i tusan. HV-71 är ju inte ofarliga i slutspel. Letar de spelare?

Resten, då?
Citera
2017-01-17, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp

Växjö, SAIK, LHC, Brynäs tror jag är rätt nöja om det inte skulle dyka upp något som är för bra för att tacka nej till och att det finns möjlighet att bli av med spelare.

Resten, då?

Dif kommer plocka in Engqvist om han nu blir 100% frisk från hjärnskakningen innan deadline, utöver det blir det inget är jag rätt säker på!
Citera
2017-01-17, 18:26
Medlem
JoshTees avatar
Citat:

Resten, då?

Jag tror inte vi kommer värva nåt iaf. Risken för kval är mycket mindre nu och skadelistan är nere på i stort sett bara Fällström. Possler är äntligen tillbaka.

Det är väl om Ante skulle bli frisk så kan han bli aktuell.
Citera
2017-01-17, 18:27
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa
Dif kommer plocka in Engqvist om han nu blir 100% frisk från hjärnskakningen innan deadline, utöver det blir det inget är jag rätt säker på!

Haha fick saker att göra på jobbet så hann du skriva exakt samma sak.
Citera
2017-01-17, 18:29
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa

Oooh. Hjärnskakning är lurigt och han har inte lirat på länge. Är inget jag skulle se som en förstärkning iår. Däremot möjligen till nästa år.
Citera
2017-01-17, 18:31
Medlem
Citat:
Oooh. Hjärnskakning är lurigt och han har inte lirat på länge. Är inget jag skulle se som en förstärkning iår. Däremot möjligen till nästa år.

Absolut men får Dif chansen att ta honom så skall man göra det direkt, hörde om att han hade sin bästa start någonsin i Khl så en förstärkning skulle det nog utan tvekan kunna bli med tanke på hur många som underpresterat/underpresterar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in