Citat:
Ursprungligen postat av
B-Dawk
Loob pratar om att när Gulas är signad så blir det inga mer spelare innan säsongen drar igång. Det tycker jag är riktigt alarmerande. Han pratar i termer om att klubben har blivande storspelare bland juniorerna och då räknar han med de som redan spelat en hel del i A-laget.
Visst det är bra att ge ungdomarna chansen men som det ser ut just nu så har Färjestad ingen riktig förstakedja och att då gå ut och säga en sådan sak blir i mina ögon helt fel. Färjestad är i stort behov av nuvarande storspelare och inte framtida.
Ska man ge riktigt stort förtroende till en ung spelare ja då måste det ju vara en talang i nivå med det bästa Sverige har plockat fram och det har inte Färjestad i leden just nu. Joel Eriksson-Ek må vara en talang men han är ingen Foppa-talang som går in och avgör matcher själv precis.
Kommande säsong kommer bli mellanmjölk och troligen kommer en panikvärvning framåt jul av någon dålig finne då Färjestad krigar för att ens nå play-in.
Läste det samma och fick en chock. Loob avslutar med att laget ser spännande ut.
Vart ser det spännande ut?
Visst på pappret ett bra försvar,men det såg vi förra säsong hur grym Nygren var. Haha
Skogs skadad för det mesta.
Gulas är den en stjärnan i laget,och han är inte ens klar.
Vad jag förstått så är inte heller klart vad som händer med JEE.
Och på detta. 2 mediokra målvakter.
Detta ser absolut inte bra ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gromgutten
Det känns som att hela ligan är degraderad, knappt något lag får väl till en silly som går i plus. En Gunde gør ingen sommar.
Vi kan ju bara tänka hur en utökning av NHL och KHL kommer vara för SHL i framtiden