2017-01-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Men Poppe, du vet ju att PAJ var medlem i ridklubben, att han tog droger och att han dansade naken på Kramm när han var påtänd, varför spelar du dum? Lämna någon vettig information istället.

Bra, då är ju det här med drogerna också bekräftat. Undra vilka hans missbrukarkompisar va.
Citera
2017-01-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidje
Bra, då är ju det här med drogerna också bekräftat. Undra vilka hans missbrukarkompisar va.

Fick veta vilka dom var så min undran gäller inte längre.
Citera
2017-01-16, 10:33
Medlem
Jag har fått veta att det händer saker i det här fallet. Exakt vad vet jag inte men det kommer att börja röra på sig.
Citera
2017-01-16, 11:01
Medlem
Sp0kplumpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solento
Jag har fått veta att det händer saker i det här fallet. Exakt vad vet jag inte men det kommer att börja röra på sig.

Trams. Evafallet har ingen prioritet hos polisen.
Citera
2017-01-16, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sp0kplumpen

Vi får se vem som har rätt.
Citera
2017-01-16, 19:38
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sp0kplumpen

Jag förstår att du hoppas på det.
Citera
2017-01-17, 02:57
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Varför gräva i ett så här gammalt mord? Om inte mördaren redan har dött har han säkert mått dåligt över detta i 29 år. Att fängsla honom skulle bara ge honom dubbelbestraffning. BO liv kan ändå inte fås tillbaka oavsett om GM blir straffad eker ej.

Glöm och gå vidare.
PAJ har säkert inte mått speciellt dåligt då han troligen tyckte att Eva förtjänade detta.
Att mörda på det viset tyder på ett psyke som är riktigt sjukt.

Paj har varit sambo, har barn och har levt ett vanligt liv. Evas liv slutade när hon var 27 år.
Hennes föräldrar sörjde ihjäl sig och hennes syster har aldrig återhämtat sig.

Inte fan tror jag PAJ har lidit men det har Evas anhöriga och vänner och nu är det dags att han betalar sin skuld den lilla sjuka skiten.
Evas anhöriga måste få ett värdigt avslut med att den bestialiska mördaren är fast.

Hela Kramfors vet vem det är och nu ska det bevisas. BRINN I HELVETET PAJ
Citera
2017-01-17, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
PAJ har säkert inte mått speciellt dåligt då han troligen tyckte att Eva förtjänade detta.

Paj har varit sambo, har barn och har levt ett vanligt liv. Evas liv slutade när hon var 27 år.

Inte fan tror jag PAJ har lidit men det har Evas anhöriga och vänner och nu är det dags att han betalar sin skuld den lilla sjuka skiten.
Evas anhöriga måste få ett värdigt avslut med att den bestialiska mördaren är fast.

Jadu Mathias eller L , om det gällt din dotter eller din bästa vän så tror jag inte du skulle uttalat dig som du gör ☹️ Spelar ingen roll hur lång tid det gått och dessutom så tror jag inte mördaren är död heller utan en person som du fortfarande verkar ha kontakt med ! Klart så in i helvete att han ska få lida för detta så länge han lever 😡😡😡
Citera
2017-01-17, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marpet1
Jadu Mathias eller L , om det gällt din dotter eller din bästa vän så tror jag inte du skulle uttalat dig som du gör ☹️ Spelar ingen roll hur lång tid det gått och dessutom så tror jag inte mördaren är död heller utan en person som du fortfarande verkar ha kontakt med ! Klart så in i helvete att han ska få lida för detta så länge han lever 😡😡😡

Jag håller med både Timeout och Marpet1! Jag kände inte Eva men det här fallet upprör mig då det går en mördare lös! En kallblodig mördare och inte "bara" någon som t ex råkade köra över Eva med bil och smet utan en försmäden man som av ilska knivhögg Eva massor av gånger och även dödade Annelies hund och lade ut villospår genom att förnedrande klä av henne kläderna! Måtte rättvisan segra och om det inte går att få honom dömd så hoppas jag att han inte kommer att få en lugn stund!
Citera
2017-01-17, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Håller med dig, Marpet1 och MissDetective i allt ni skriver!!!!!!!!

MissDetective skrev bl.a: Måtte rättvisan segra och om det inte går att få honom dömd så hoppas jag att han inte kommer att få en lugn stund!

Jag undrar om inte den lugna stunden redan har försvunnit.
Citera
2017-01-17, 18:44
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Jo det är synd om mördaren. Sluta rota i det här mordet. Gå vidare bara!

Ja det är klart att du tycker att det är synd om mördaren eftersom du själv är en nära vän till honom! Det här inlägget går bara att tolka på ett sätt och det är att P-A har anförtrott sig till dig att det var han som mördade Eva.
Citera
2017-01-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Ja det är klart att du tycker att det är synd om mördaren eftersom du själv är en nära vän till honom! Det här inlägget går bara att tolka på ett sätt och det är att P-A har anförtrott sig till dig att det var han som mördade Eva.

Du har alldeles rätt. Det är ju här den s.k lojaliteten finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in