Svårt att hänga med i alla turer här. Som att se ett gäng Ā-lagare slåss om en påse Werthers original. Alla är förlorare, även jag som tog 15 min av mitt liv för att "slösurfa lite".
Finns det mer material som kommer ut, tror ni? Och när kommer TV3 att ta bort deras serie från deras utbud? Kan gå snabbt utför nu....
Senast redigerad av Garneringsmannen 2017-01-16 kl. 22:30.
Gustav ser ju road och glad ut i kärleksvideon. Han som är normal lär vara trött på Jockes superbråk, han har sitt måleri så ska han åka till en cry baby som bara hänger med 20-åringar utöver Gustav.
Gustav ser ju road och glad ut i kärleksvideon. Han som är normal lär vara trött på Jockes superbråk, han har sitt måleri så ska han åka till en cry baby som bara hänger med 20-åringar utöver Gustav.
Undrar vad han tycker om detta och sin firma, om han ens tänker på det.
Det ända som kommer hända av denna situationen är att jocke drar in mer cash och mer subs på dramat. Alla kommer ha glömt bort detta om 1 månad för hans fans är ju inte dem smartaste individerna på jorden.
Det är ju jätteroligt att Chrille lägger ut en SS där det står att typ hela svenska youtubeeliten pundar. Haha, detta är sjukt roligt. Samtidigt som det också är tragiskt. Att hypen kring Jocke aldrig dör ut asso...
Och jag tänkte precis skriva att det kommer gå fett åt helvete för dem snart.
Mycket riktigt.
Det som håller på att hända nu är att båda två kommer att krascha i någon form.
Allt började egentligen när de frångick sitt prank-koncept och blev för personliga.
Snacka om att sparka in sin egen dörr. Denna lavinen kan de inte stoppa...
Gräva sin egen grop genom att hantera sina problem offentligt. Jocke och Jonna har enbart sig själva att skylla.
Citat:
Ursprungligen postat av Pisskitfittan
Det är ju jätteroligt att Chrille lägger ut en SS där det står att typ hela svenska youtubeeliten pundar. Haha, detta är sjukt roligt. Samtidigt som det också är tragiskt. Att hypen kring Jocke aldrig dör ut asso...
Många YouTubers röker på eller festknarkar. Skillnaden är att de inte blir uthängda.
Jockes skådespel senaste halvtimman på snap lär ju inte vinna några Oscars iaf. Han hinner nämna sin kommande bok flera gånger, sålänge han kan pusha den lite ytterligare så kommer han aldrig lägga ner det här helt.