2017-01-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Blir man mördad nuförtiden i Sverige om man uttrycker sig negativt om IS?

Ja jag är rädd att man kan bli det ja. Det har gått så långt i dessa utsatta områden så att folk med fel religion och åsikter kan bli mördade. Jag tror tyvärr många, som du, inte riktigt kan ta in detta för det är så totalt främmande för oss, men det borde inte förvåna någon egentligen eftersom det finns hundratals IS-krigare i landet och mångdubbelt fler sympatisörer. Det finns massor av folk som vill införa sharialagar i Sverige. Shiamuslimer har vittnat om hot från sunnimuslimer. Detta är inte påhitt, det är Sverige 2017.
Citera
2017-01-16, 21:22
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Fint att man ska donera för att frakta liket till Irak, undrar vem som ska donera runt 100 000 per begravning till de 7-8 andra barnen när de dött, detta bör nog familjen tänka över, risken finns att Ashmed får ligga begravd där borta utan sin närmaste familj.
Familjen vet tydligen ingenting och antingen är sidan borttagen eller så blev jag blockad så fort jag uttryckte mitt missnöje.
Låter oss inte glömma att AussieRedMan var väldigt snabb med att länka.....
Citera
2017-01-16, 21:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
En ung kille som får sätta livet till pga av hat. Tror det är det många reagerar på

Hur vet man det? Det kan väl lika gärna handla om att han babblat om canada goose jackor utanför den tänkta kretsen, att han inte betalat sin jacka, eller vad fan som helst.

Hur vet du att det handlade om hat?
Citera
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
En ung kille som får sätta livet till pga av hat. Tror det är det många reagerar på

ehh det skjuts 15-20 åringar på löpande band i sverige, 99% kopplade till gäng/droger.

och tro inte att det inte berör mig, skottHÅLEN I VÄGGEN BREDVID MITT ica FINNS KVAR EFTER ETT MORD

så varför fucking 3000 inlägg? vårväderstorget tråden har typ 4000 inlägg och där sköts typ 15 pers
Citera
Medlem
KungensGrabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Vi har ju i tråden fått reda på att BO har varit inblandad i äggkastning, hot och skadegörelse när man har kastat en sten genom bilrutan på en person som försöker fly ett hotfullt ungdomsgäng. I media beskrivs han som fläckfri läkaraspirant. Du ser inga problem med det? Varför tror du att media gör på det sättet? Finns det någon anledning eller är det slumpen?

Detta var ju inte det aktuella BO som gjorde. Det vill jag minnas var en helt annan person, som också hette Achmed. Länka gärna om jag har fel, affe.
Citera
2017-01-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Någon skrev att omar saed var en bekant till BO. Inlägget togs snabbt bort. Vad är det med denna person du syftar på?

En Omar Said togs in på HÄFÖ tätt efter mordet.
En HÄFÖ sätter man inte på en "polare" man vill ställa lite vanliga frågor till.
Plus att den Said som togs in på HÄFÖ har ett riktigt ruttet register och är ett riktigt ärkesvin.
Citera
2017-01-16, 21:25
Medlem
Flera medlemmar på Facebook ifrågasätter beslutet att donera pengar till ett swish-nummer.

Källa
Citera
2017-01-16, 21:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Familjen vet tydligen ingenting och antingen är sidan borttagen eller så blev jag blockad så fort jag uttryckte mitt missnöje.
Låter oss inte glömma att AussieRedMan var väldigt snabb med att länka.....

Det ligger kvar på hans facebook i kommentarerna ...

"Hanin Altamimi Gott folk läs nedan !!!!

Vi kommer aldrig att glömma dig❤ vår lilla ängel. Ahmed ska begravas utomlands. Begravnings frakten/ transport kostar en hel del. Vi ska samla en donation till familjen, donera gärna för Ahmeds skull💔😢 swisha till 0xxxxxxxxx

Jag tar av förklarliga skäl bort swishnumret --- vill någon vara korkad och bidra så får de söka reda på numret själva...

Och profilen verkar vara skapad den 14:e januari - ja.... så troligen bluff

https://www.facebook.com/haltamimi9

Edit:
Numret verkar gå till en 19 åring i Malmö som har tre registrerade mobilnummer ....
Senast redigerad av micro113 2017-01-16 kl. 21:29.
Citera
2017-01-16, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
https://minfil.org/S575scb0bb/B3386-14.PDF
Fy fan vilket svin han är. Hustrumisshandlare och allmänt aggressiv. Parkeringsplats? Seriöst, mina fördomar blir besannade gång på gång. Det står irakisk medborgare på domen, har svinet inte PUT eller kan aset ha dubbla medborgarskap? Mår illa nu.
Citera
2017-01-16, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
ehh det skjuts 15-20 åringar på löpande band i sverige, 99% kopplade till gäng/droger.

och tro inte att det inte berör mig, skottHÅLEN I VÄGGEN BREDVID MITT ica FINNS KVAR EFTER ETT MORD

så varför fucking 3000 inlägg? vårväderstorget tråden har typ 4000 inlägg och där sköts typ 15 pers
Såfort ett nytt mord sker blir tråden om det mordet den med flest antal inlägg per dag. Nu har det inte skett ett nytt mord sedan Ahmed därav fortsätter folk diskutera här. Sen är det klart att de väldigt annorlunda egenheterna i detta fall bidrar till folks intresse.
Citera
2017-01-16, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det ligger kvar på hans facebook i kommentarerna ...
"Hanin Altamimi Gott folk läs nedan !!!!
Vi kommer aldrig att glömma dig❤ vår lilla ängel. Ahmed ska begravas utomlands. Begravnings frakten/ transport kostar en hel del. Vi ska samla en donation till familjen, donera gärna för Ahmeds skull💔😢 swisha till 0xxxxxxxxx

Jag tar av förklarliga skäl bort swishnumret --- vill någon vara korkad och bidra så får de söka reda på numret själva...
Och profilen verkar vara skapad den 14:e januari - ja.... så troligen bluff
https://www.facebook.com/haltamimi9

Ha*in Al Tam*mi
Citera
2017-01-16, 21:30
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigmata01
Ja, denna herre springer till en mordplats, tar den mördades telefon, tar foto på den mördade och försvinner när polisen kommer. Hur vet vi att det verkligen var HLR han utförde och inte att han dolde när han letade saker i BOs inerfickor?
Han har ju även haft all tid i världen att städa radera mobilen på nummer och meddelanden som vore mindre bra om snuten fått tag i dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in