Citat:
Det som skadar är att ni ser ut att vara tekniskt och förståndsmässigt lågbegåvade. Nu tror jag inte heller att de just riktat en artikel mot honom , men vet inte hur pass viktigt det är för någon att få han att verka hel snurrig .
Att få han att reagera på bilden med igenkänning kan man göra på olika sätt ( alltså bara ser vid tryckningen en bild man ska använda , och lägger tex in den via tv sändningen ( en separat till just en eller flera abonnenter)
Tänkte själv i går på en person jag jag sett flera gånger med ögonlapp och en dag så tänkte jag har han satt lappen på fel öga.
Anledningen till att jag tänkte till på den personen var för att i går på tv serien "Valkyrien" så såg jag ett grovt sminkningsfel på den skottskadade i en scen ( måste kolla det igen men såg nu att de inte finns på play? ) så om det inte är egna associationer så kan någon med olika tekniker som finns välbeprövade skapa ett minne/ förnimmelse om något. Sedan att det inte är så bra att gå ut med dessa misstankar om han inte har andra bevis är ju en annan femma.
Sedan så finns det gott om folk som ställer upp på detta se tex skribenten som blivit intalad att det han gjorde var gott och han slogs mot de onda genom att stalka, likadant med morjärvmannens bygd där folk i tristess ställde upp med förtjusning för någe bra . Och visst sådant hade jag också kunnat gå på, därför så viktigt att utredda tex Lennart K bild straxt och Per Kristian då bägge var munviga och förtroendeingivande utav värsta sort , kan ju blivit skraja i o m utredningen på IU som LK började prata om men 20 år är 20 år och dags att prata nu ...