2017-01-16, 07:52
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Jo, det skadar att du sitter och hävdar att en psykiskt sjuk persons fantasier om "riktade artiklar" är något som är sannolikt, när det bevisligen INTE är sannolikt.

Det som skadar är att ni ser ut att vara tekniskt och förståndsmässigt lågbegåvade. Nu tror jag inte heller att de just riktat en artikel mot honom , men vet inte hur pass viktigt det är för någon att få han att verka hel snurrig .
Att få han att reagera på bilden med igenkänning kan man göra på olika sätt ( alltså bara ser vid tryckningen en bild man ska använda , och lägger tex in den via tv sändningen ( en separat till just en eller flera abonnenter)

Tänkte själv i går på en person jag jag sett flera gånger med ögonlapp och en dag så tänkte jag har han satt lappen på fel öga.
Anledningen till att jag tänkte till på den personen var för att i går på tv serien "Valkyrien" så såg jag ett grovt sminkningsfel på den skottskadade i en scen ( måste kolla det igen men såg nu att de inte finns på play? ) så om det inte är egna associationer så kan någon med olika tekniker som finns välbeprövade skapa ett minne/ förnimmelse om något. Sedan att det inte är så bra att gå ut med dessa misstankar om han inte har andra bevis är ju en annan femma.

Sedan så finns det gott om folk som ställer upp på detta se tex skribenten som blivit intalad att det han gjorde var gott och han slogs mot de onda genom att stalka, likadant med morjärvmannens bygd där folk i tristess ställde upp med förtjusning för någe bra . Och visst sådant hade jag också kunnat gå på, därför så viktigt att utredda tex Lennart K bild straxt och Per Kristian då bägge var munviga och förtroendeingivande utav värsta sort , kan ju blivit skraja i o m utredningen på IU som LK började prata om men 20 år är 20 år och dags att prata nu ...
Citera
2017-01-16, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Det som skadar är att ni ser ut att vara tekniskt och förståndsmässigt lågbegåvade. Nu tror jag inte heller att de just riktat en artikel mot honom , men vet inte hur pass viktigt det är för någon att få han att verka hel snurrig .
Att få han att reagera på bilden med igenkänning kan man göra på olika sätt ( alltså bara ser vid tryckningen en bild man ska använda , och lägger tex in den via tv sändningen ( en separat till just en eller flera abonnenter)

Tänkte själv i går på en person jag jag sett flera gånger med ögonlapp och en dag så tänkte jag har han satt lappen på fel öga.
Anledningen till att jag tänkte till på den personen var för att i går på tv serien "Valkyrien" så såg jag ett grovt sminkningsfel på den skottskadade i en scen ( måste kolla det igen men såg nu att de inte finns på play? ) så om det inte är egna associationer så kan någon med olika tekniker som finns välbeprövade skapa ett minne/ förnimmelse om något. Sedan att det inte är så bra att gå ut med dessa misstankar om han inte har andra bevis är ju en annan femma.

Sedan så finns det gott om folk som ställer upp på detta se tex skribenten som blivit intalad att det han gjorde var gott och han slogs mot de onda genom att stalka, likadant med morjärvmannens bygd där folk i tristess ställde upp med förtjusning för någe bra . Och visst sådant hade jag också kunnat gå på, därför så viktigt att utredda tex Lennart K bild straxt och Per Kristian då bägge var munviga och förtroendeingivande utav värsta sort , kan ju blivit skraja i o m utredningen på IU som LK började prata om men 20 år är 20 år och dags att prata nu ...

Tyvärr bara osammanhängande svammel.
Be nån korrekturläsa dina inlägg innan du trycker på skicka.
Citera
2017-01-16, 09:28
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Det är helt okej att ta lite stalkinguppdrag när man är arbetslös men det blir fort tråkigt och man får ju inte uppdraget så länge förrän objektet byts ut och man får order om att förfölja någon annan. Idag tar jag inte sådana extraknäck längre då mitt ordinarie arbete tar för mycket tid men några udda bekanta till mig gör fortfarande stalkinguppdrag. Man gör det ju inte främst för pengarnas skull utan spänningen och känslan av att man gör något bra.

Är detta någon du känner igen som uppdragsgivare eller runt omkring ? http://imgur.com/bCyU9yn
eller denna
http://imgur.com/2xyuwzI 10 år gammal foto kanske

Jag hade själv varit med om en tuff tid och sade att det gamla larvet jag ibland var med om slutar jag med och dessa blev så modiga då och värvade sådan personer som dig efter att jag anmälde trakasserierna ( "subtila "inbrott utan saker taget )och hoten de började utsätta mig för .

Han på bilden svarade i telefon då jag ringde mm
Senast redigerad av Harfager 2017-01-16 kl. 10:19.
Citera
2017-01-16, 12:20
Medlem
Citat:
Det som skadar är att ni ser ut att vara tekniskt och förståndsmässigt lågbegåvade.

Vilka är "ni"? Och på vilket sätt är dessa "ni" lågbegåvade tekniskt?

Citat:
Nu tror jag inte heller att de just riktat en artikel mot honom , men vet inte hur pass viktigt det är för någon att få han att verka hel snurrig .
Så bra, då är vi överens.

Citat:
Jag förstår inte riktigt vad du talar om.

Citat:
Vilken skribent syftar du på?
I övrigt påstår folk en väldans massa extraordinära saker. Anekdoter har inget bevisvärde.
Citera
2017-01-16, 13:26
Medlem
Citat:
Men det går ju att "tolka" texter precis hur man vill om man bara har lite fantasi. Vad tror du själv är mest sannolikt utav dessa alternativ:

1. Du tolkar att det står något i en artikel, som det bevisligen inte alls står. Och du har rätt i din tolkning.

2. Du har fel, eftersom att du bevisligen (enligt egen utsago) blivit diagnostiserad som en psykiskt sjuk person med vanföreställningar.

Vad är mest troligt?

Jag vet inte. Men det är extremt osannolikt att en random artikel i Aftonbladet, är riktad till dig. Helt utan motiv och helt utan några som helst indikationer på att det skulle vara på det viset.

Du lider av vanföreställningar och det vet du ju t o m med själv om.
Jag har fått diagnosen vanföreställningar, men psykiatrin gör många misstag. Jag tror inte det är vanföreställningar, men säker är jag inte, därav texten i min signatur.
Citera
2017-01-16, 17:05
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Är detta någon du känner igen som uppdragsgivare eller runt omkring ? http://imgur.com/bCyU9yn
eller denna
http://imgur.com/2xyuwzI 10 år gammal foto kanske

Jag hade själv varit med om en tuff tid och sade att det gamla larvet jag ibland var med om slutar jag med och dessa blev så modiga då och värvade sådan personer som dig efter att jag anmälde trakasserierna ( "subtila "inbrott utan saker taget )och hoten de började utsätta mig för .

Han på bilden svarade i telefon då jag ringde mm

Här är en till som dök upp överallt lite som han med ögon lappen , bilden är 5 år gammal och vore trevligt med namnförslag på denne http://imgur.com/1u6guU5 ( har skapat ett separat album per person nu )

Kan fixa skarpare bild men det tar lite tid , men för en som sett han innan så borde det ringa klockor iallafall
Senast redigerad av Harfager 2017-01-16 kl. 17:37.
Citera
2017-01-16, 17:09
Medlem
Citat:
Här är en till som dök upp överallt lite som han med ögon lappen , bilden är 5 år gammal och vore trevligt med namnförslag på denne http://imgur.com/1u6guU5

Kan fixa skarpare bild men det tar lite tid , men för en som sett han innan så borde det ringa klockor iallafall

Vad har en random suddig man med Gs att göra?
Citera
2017-01-16, 17:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Här är en till som dök upp överallt lite som han med ögon lappen , bilden är 5 år gammal och vore trevligt med namnförslag på denne http://imgur.com/1u6guU5

Jag gissar på Lennart **rs*on Str*lg*tan - även känd som LK
Senast redigerad av madtop 2017-01-16 kl. 17:13.
Citera
2017-01-16, 17:15
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag gissar på Lennart **rs*on Str*lg*tan - även känd som LK

Nej , denne har jag inget namn på, han dök upp som den med lappen , lite varstans och sedan nära mitt hem på en annan ort. Så då jag såg han igen så tog jag en filmsekvens med han .

Edit :Har flytta om lite och skapade ett nytt album http://imgur.com/1u6guU5
Senast redigerad av Harfager 2017-01-16 kl. 17:39.
Citera
2017-01-16, 17:30
Medlem
Citat:
Nej , denne har jag inget namn på, han dök upp som den med lappen , lite varstans och sedan nära mitt hem på en annan ort. Så då jag såg han igen så tog jag en filmsekvens med han .

Näe men vi vet att han heter Lennart **rs*on Str*lg*tan - även känd som LK
Citera
2017-01-16, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Det här låter som ett rimligt inlägg eller hur? Vad inga andra än jag och Säpo vet är att jag skrivit om Ockhams rakkniv under signaturen only me på ett annat ställe, alltså inte på Flashback. Klipper man in det här inlägget i Word är medans understruket (me-dans). Det är alltså en smyganspelning på ett annat inlägg jag skrivit.

Inlägget är avsett att förvirra mig. Det är så här brukar det gå till. Säpo säger å ena sidan att jag inbillar mig (den explicita texten) och låter å andra sidan antyda att jag är övervakad (det implicita).

Vänta lite nu.. menar du att jag är delaktig i den påstådda stalking-konspirationen mot dig?
Citera
2017-01-16, 18:23
Medlem
Citat:
Vänta lite nu.. menar du att jag är delaktig i den påstådda stalking-konspirationen mot dig?
Ja det tror jag. Eller åtminstone att du vet mer än du talar om. Jag tror inte på slumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in