2017-01-14, 10:43
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ha ha årets bästa trollkommentar. Sluta stressa ts nu, han kan ju bli knäpp på riktigt. Ogs förekommer säkert i mindre grupper men säkert i helt privat regi. Tex lokala fanatiska kristna som terroriserar lokala häxor, medborgargarden som spionerar på sexualbrottslingar mm. Säkert också lokalpolisen som kan snurra runt folk de inte får grepp på bara för att mobba. Men the real deal på säponivå, för att terrorisera folk, nej det hade kommit fram i förundersökningar. Det är ju straffbart att ofreda folk och kan leda till avsked.

Men de garderar sig med läkare också , jag har namn på två minst och inspelningar på dem.
Citera
2017-01-14, 10:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Försöker du rädda situationen ... Dra något väldigt gammalt över dig , du är ett bevis på att de hänger även här .

Det är precis det han beskriver som jag fick öppet efter mig sedan 2004 då jag bla anmälde PK.

De skyddar ett gäng haverister som använder folk mot varandra och högst troligen har mycket stort stor skuld till dagen alla skjutningar då de blir rädda om sina pensioner , gratis hus och bilar och inte kunna visa sig ute, hotar mycket fult och gör Sverige till ett skit land utan förnuft eller hopp, så dra något gammalt över dig och försök inte smula sönder folks vittnes mål eller bilder på drönare .

Nej jag försöker inte "rädda" någon situation - vad skulle jag rädda den ifrån, dig? Du törs ju inte ens gå till åklagare med dina så kallade bevis - antagligen eftersom du innerst inne faktiskt förstår att en hårt beskuren suddig bild på en fläck inte riktigt duger för att bevisa dina påståenden om drönare..

Och om det låg någon som helst sanning i dina påståenden att "de" försökt rekrytera dig som stalker så skulle du givetvis veta vilka "de" är och hur man kunde kontakta dem, men det gör du ju inte, du bara tramsar om nån i efterhand uppdiktad fantasi om olof palme.

Men seså, motbevisa mig istället genom att pallra iväg ditt lata arsle till polisen eller åklagare eller journalist eller jurist eller valfri advokat eller vad du vill och anmäl!! Sätt igång nån gång så vi slipper läsa några tusen sidor till av tomma påståenden..
Citera
2017-01-14, 10:52
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Men de garderar sig med läkare också , jag har namn på två minst och inspelningar på dem.

Jehovas Vittnen och Scientologerna har ju haft ogs på riktigt.Men oftast mot avhoppare och sk fiender. Men folk kan organisera sig men folk behöver ha ersättning och det är fortfarande straffbart. Annars ska de vara arbetslösa som skall smyga på folk och de tror jag blir väl långrandigt efter några veckor. Inte kul att kanske sitta i en kall bil och frysa en heldag och sedan träffa objektet på ica och denne kanske inte ens ser att denne blir övervakad. Så, nej. Inget är gratis.
Citera
2017-01-14, 10:55
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Ok, var det bara en person som deltog i den undersökning? Du? Tror du att alla undersökningar visar samma sak?

Undersökningen omfattade 128 personer. Dessa upplevde att de var utsatta för "gang stalking" och samtliga av dessa var enligt undersökningen inte förföljda utan led av vanföreställningar.

Vad jag känner till är det den enda undersökningen som finns vetenskapligt publicerad. Men hittar du någon annan vetenskaplig undersökning får du gärna länka till den.

Citat:
Tror du verkligen att ALLA de tusentals människor som säger sig vara utsatta för gangstalking världen över har fått saker om bakfoten

Ja, det är den absolut rimligaste förklaringen. Dessutom är "tusentals" en väldigt låg siffra, enligt bedömningar finns det cirka 2 miljoner schizofrena bara i USA. I Sverige finns det cirka hundratusen.
Citera
2017-01-14, 11:04
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jehovas Vittnen och Scientologerna har ju haft ogs på riktigt.Men oftast mot avhoppare och sk fiender. Men folk kan organisera sig men folk behöver ha ersättning och det är fortfarande straffbart. Annars ska de vara arbetslösa som skall smyga på folk och de tror jag blir väl långrandigt efter några veckor. Inte kul att kanske sitta i en kall bil och frysa en heldag och sedan träffa objektet på ica och denne kanske inte ens ser att denne blir övervakad. Så, nej. Inget är gratis.

Han beskrev att han fick uppdraget som arbetslös , sedan då han får jobb på af så har han fortfarande samma människosyn och kan lätt styras frivilligt , eller med hot som att han får ett tidigare objekt att handlägga och då väljer ett nytt istället.

Sedan belöningar som att synas i TV , bilar , hus jobb etc ... Det blir bara en massa djävla tiggare som inte har något vettigt att tillföra samhället utan lever som parasiter då de även ska ge sina släktingar samma förmåner med lätta jobb. Två stycken flyttade härifrån då jag gjort en anmälan och begärde en sak ( och det utan att jag nämnt för dem om min anmälningar , har ingen kontakt alls med dem ) Slump ????
Citera
2017-01-14, 11:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag tror att du kan bli deras nästa offer, jag fick frågor om att gå med grupper för att spana mot dessa mm och efter detta ( Jag var i bråk med några, med svåra hot ) och i samband med det fick jag höra om Palme säpo etc , sedan dess har det varit väckningar på nätter och ekonomin väldigt dålig, sabotagen på arbetet ( så att du inte orkar ta två jobb) nu så passa ryggen och fundera lite på detta sekretessavtal om det verkligen skyddar mot människorätts brott med utomrättsliga bestraffningar. Eller om det är något du vill backa upp , flera personer har jag sett på nuvarande bygden har tydligen försvunnit , men ni kanske fick order om att åka till andra orter också så dessa kan ha åkt hem ?

Har du hört om någon som fått order om / eller i ungdomlighet satt krockben på någon så att denna ramlat framför en buss ?

Har du politisk åskådning på dem ?

LK , PK ? Ringer det några klockor?

Övriga som läser, ta en skärmdump på detta !

Men jösses människa - fnissturken trollar. Han driver med dig, övriga TI's och hela tråden.

Det är förövrigt väldigt typisk att du tror på trollet, det är ett tydligt exempel på konfirmeringsbias: du sväljer okritiskt saker som stödjer din uppfattning.
Citera
2017-01-14, 12:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Undersökningen omfattade 128 personer. Dessa upplevde att de var utsatta för "gang stalking" och samtliga av dessa var enligt undersökningen inte förföljda utan led av vanföreställningar.

Vad jag känner till är det den enda undersökningen som finns vetenskapligt publicerad. Men hittar du någon annan vetenskaplig undersökning får du gärna länka till den.

Den är intressant den där undersökningen även om resultatet förstås var förväntat. Dels kan man tyvärr utläsa att det inte verkar finnas några andra större undersökningar (ett antal mindre undersökningar diskuteras dock men de än nästan för snäva för att vara av intresse), och dels kan man utläsa en hel del intressant statistik,
exempelvis gick 64,2% av "GS-offren" hos läkare medan siffran var 31,5% för "vanliga" stalkade.
36,5% av GS-offren tog receptbelagda läkemedel, mot 16,9% av de "vanliga".
60,2% av de gangstalkade ansåg att familj och vänner inte tog dem på allvar mot 23,4% av de stalkade.
57,7% av de gangstalkade ville inte gå till polisen av rädsla att inte bli tagna på allvar, mot 35,2% av de vanliga

Det finns massor av intressant statistik där som har det gemensamt att de gangstalkade hela tiden är mer utsatta, längre utsatta, utsatta på fler sätt, de är mer deprimerade, räddare för att gå ut, klarar inte att jobba, mer sömnproblem osv osv - inbrott och vandalism av bilar, hem, husdjur, egendom är mycket vanligare för GS-offer
- det enda som verkar drabba GS-offer i lägre grad än vanliga stalkade är fysiska angrepp...

Här kan man ladda ner hela undersökningen i PDF-format (blå knapp uppe till höger): länk
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-01-14 kl. 12:23.
Citera
2017-01-14, 13:16
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Det är helt okej att ta lite stalkinguppdrag när man är arbetslös men det blir fort tråkigt och man får ju inte uppdraget så länge förrän objektet byts ut och man får order om att förfölja någon annan. Idag tar jag inte sådana extraknäck längre då mitt ordinarie arbete tar för mycket tid men några udda bekanta till mig gör fortfarande stalkinguppdrag. Man gör det ju inte främst för pengarnas skull utan spänningen och känslan av att man gör något bra.

Visst kan folk ge sig in i uppdrag utav spänning , men du ska veta att det kan vara politiska mål , nedtystnings mål etc etc och de kan skrämma dig resten av livet med detta sedan om du skulle undersöka vad dina offer egentligen gjort.

Det är fula gubbar som utnyttjar unga på detta sättet, jag insåg att det var en del som verkade skydda sina äldre släktingar ( man såg släktdragen ) genom att utsätta mig för trakasserier efter dels sömngångare samtal med bla en tidning innan anmälan mot PK 2004 ,och jag bara tog det lugnt och skrev i dagboken och spelade in + fotade för det var inte tid att gå ut med detta . Jag gör så nu och i första hand till de som kan blivit berörda utav detta , som i går två bilder på LK i uniform.

Jag kan inte hysa agg till unga som trott de gjort rätt / varit med om en spännande lek , men de kan bli bra vittnen då jag kan spåra dem alla nästan.
Senast redigerad av Harfager 2017-01-14 kl. 13:37.
Citera
2017-01-14, 14:41
Moderator
OT raderat.
Det är inte förbjudet att trolla. Att enbart ägna sig åt trolljakt, eller att diskutera andras motiv att skriva i tråden är dock OT.

/Moderator
Citera
2017-01-14, 22:55
Moderator
Länkpost raderad.

/Moderator
Citera
2017-01-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Det är min tolkning, jag tvingar inte dig att dela den. När det gäller dubbeltexter får man komma ihåg Orwells ord att det är förmågan att hålla två motstridiga idéer i huvudet samtidigt, och att tro på båda.
Men det går ju att "tolka" texter precis hur man vill om man bara har lite fantasi. Vad tror du själv är mest sannolikt utav dessa alternativ:

1. Du tolkar att det står något i en artikel, som det bevisligen inte alls står. Och du har rätt i din tolkning.

2. Du har fel, eftersom att du bevisligen (enligt egen utsago) blivit diagnostiserad som en psykiskt sjuk person med vanföreställningar.

Vad är mest troligt?

Citat:
En fråga till dig: tror du att tidningarna ibland skriver artiklar med dubbelt budskap (underförstådda meddelanden, koder etc)?

Jag vet inte. Men det är extremt osannolikt att en random artikel i Aftonbladet, är riktad till dig. Helt utan motiv och helt utan några som helst indikationer på att det skulle vara på det viset.

Du lider av vanföreställningar och det vet du ju t o m med själv om.
Citera
2017-01-15, 20:53
Medlem
Citat:
Det är de s.k. säkerhetstjänsterna, eller rättare sagt kriminell maffia, som utför mind control generellt.

Vården vill inte ens kännas vid att vapen/teknik för mindcontrol existerar, inte ens 'gammaldags' sådan typ voice to skull, varför deras diagnoser inte precis är tillförlitliga. Uppger man symtom vilka likväl kan bero på mind control så är det på förhand givet hur de kommer att klassificera en.

Kom inte och förneka att vapen/teknik för mind control existerar - de existerar i allra högsta grad. Dessutom kan det knappast skada det som jag föreslår så din kommentar är riktigt fucked up.

Citat:
Dessutom kan det knappast skada det som jag föreslår så din kommentar är riktigt fucked up.
Jo, det skadar att du sitter och hävdar att en psykiskt sjuk persons fantasier om "riktade artiklar" är något som är sannolikt, när det bevisligen INTE är sannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in