Citat:
Ursprungligen postat av
tallskog4
Tycker fler tjejer borde ha en presentation som den här tjejen hade
Jag är studerande, jag är ca 167, långt hår, stora blå ögon, busigt leende, kurvigt-tjock,(gillar du inte större gillar du inte mig), har en fast D cupa, härlig rumpa, stora lår och en förtjusande bullfitta!
Vart var detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vial
Den är väl alldeles utmärkt om det primärt söks någon sexuellt. Men om du tycker den är bra som presentation där det primära målet är att hitta någon som det på sikt kan bli en relation med så blir jag förvånad.
Blir du förvånad om folk gillar raka och möjligen lite bordusa tjejer?
Det säger sig självt att det är med glimten i ögat och beroende på hur hennes personlighet är i övrigt så skulle iaf jag kunna tänka mig att dejta henne seriöst.
Dock så lär just en sån presentation locka till sig killar som mest är ute efter sex, men hon kanske har förmågan att sålla bort dom?
För övrigt verkar du bitter vad gäller detta ämnet, jag gissar att den bitterheten, samt att du klankar ner på folk som inte har lett i dejtingvärlden, att du faktiskt själv inte alls får så många napp...?
Dessutom hade du fel i att det är en stor del av tjejer som inte får mail, det är extremt liten del av tjejerna som inte får mail, man ska vara bra jävla ful för att bli ignorerad som tjej.