2017-01-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tallskog4
Tycker fler tjejer borde ha en presentation som den här tjejen hade

Jag är studerande, jag är ca 167, långt hår, stora blå ögon, busigt leende, kurvigt-tjock,(gillar du inte större gillar du inte mig), har en fast D cupa, härlig rumpa, stora lår och en förtjusande bullfitta!
Vart var detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Vial
Den är väl alldeles utmärkt om det primärt söks någon sexuellt. Men om du tycker den är bra som presentation där det primära målet är att hitta någon som det på sikt kan bli en relation med så blir jag förvånad.
Blir du förvånad om folk gillar raka och möjligen lite bordusa tjejer?
Det säger sig självt att det är med glimten i ögat och beroende på hur hennes personlighet är i övrigt så skulle iaf jag kunna tänka mig att dejta henne seriöst.

Dock så lär just en sån presentation locka till sig killar som mest är ute efter sex, men hon kanske har förmågan att sålla bort dom?

För övrigt verkar du bitter vad gäller detta ämnet, jag gissar att den bitterheten, samt att du klankar ner på folk som inte har lett i dejtingvärlden, att du faktiskt själv inte alls får så många napp...?

Dessutom hade du fel i att det är en stor del av tjejer som inte får mail, det är extremt liten del av tjejerna som inte får mail, man ska vara bra jävla ful för att bli ignorerad som tjej.
Senast redigerad av Blalotus 2017-01-15 kl. 22:12.
Citera
2017-01-15, 22:22
Medlem
Silvermoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Hahaha träffade jag en öm punkt
Nä kvinnan kan ju aldrig ha visat tecken på dåligt omdöme genom att välja en tvivelaktig make som strax blev en Xmake

I så fall är vi nog många som har haft dåligt omdöme någon gång...
Citera
2017-01-15, 22:54
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvermoon
I så fall är vi nog många som har haft dåligt omdöme någon gång...
Ja kanske det men desto större anledning för oss vettiga män att vara försiktiga om det finns många brudar som valt värsting kille, muslim el dryg finans gubbe el vad dessa bimbos nu verkar tycka e ballt det kvartalet. För att ta några exempel . Man vill ju välja rätt.
Citera
2017-01-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Vart var detta?

Blir du förvånad om folk gillar raka och möjligen lite bordusa tjejer?
Det säger sig självt att det är med glimten i ögat och beroende på hur hennes personlighet är i övrigt så skulle iaf jag kunna tänka mig att dejta henne seriöst.

Dock så lär just en sån presentation locka till sig killar som mest är ute efter sex, men hon kanske har förmågan att sålla bort dom?

Nej jag blev förvånad om man inte vill ha mer information som visade mer av vem hon var "i övrigt". Att jag blev förvånad innebär dock inte att jag tycker det är något fel med att tycka så/som du.

Jag tyckte som sagt den var alldeles utmärkt om det primärt söks sex, och tycker rakt och tydligt är en fördel. Men det är sas inget jag skulle svara på om jag primärt sökte mer än sex. Men det är jag det, och det finns bevisligen andra (tex du) som ser det annorlunda. Vilket är bra.
Citera
2017-01-15, 23:08
Medlem
Citat:
Nej jag blev förvånad om man inte vill ha mer information som visade mer av vem hon var "i övrigt". Att jag blev förvånad innebär dock inte att jag tycker det är något fel med att tycka så/som du.

Jag tyckte som sagt den var alldeles utmärkt om det primärt söks sex, och tycker rakt och tydligt är en fördel. Men det är sas inget jag skulle svara på om jag primärt sökte mer än sex. Men det är jag det, och det finns bevisligen andra (tex du) som ser det annorlunda. Vilket är bra.
Alltså, inte direkt så det räcker med bara den texten, men om det står på någons profil så hade inte det avskräckt mig från att vilja veta mer.

Kanske för att jag gillar tjocka tjejer, men sen som sagt tycker jag det är extra tilltalande med människor som bryter mot normer och är lite edgy.

Och som sagt, så var det uppenbart iaf för mig att det mest var skrivet med glimten i ögat, kanske är hon ute efter sitt livs kärlek men bara är trött på gamla vanliga presentationer?

Jag såg en presentation nyss som var extremt ofördelaktig objektivt sett, men som gjorde att jag fastnade ändå och blev intresserad, just pga att den var så ärlig och utlämnande.
Citera
2017-01-16, 00:16
Medlem
Citat:
Alltså, inte direkt så det räcker med bara den texten, men om det står på någons profil så hade inte det avskräckt mig från att vilja veta mer.

Kanske för att jag gillar tjocka tjejer, men sen som sagt tycker jag det är extra tilltalande med människor som bryter mot normer och är lite edgy.

Och som sagt, så var det uppenbart iaf för mig att det mest var skrivet med glimten i ögat, kanske är hon ute efter sitt livs kärlek men bara är trött på gamla vanliga presentationer?

Jag såg en presentation nyss som var extremt ofördelaktig objektivt sett, men som gjorde att jag fastnade ändå och blev intresserad, just pga att den var så ärlig och utlämnande.

Jag tror vi är ganska ense faktiskt. Jag tycker också om profiler som sticker ut, bryter mot mängden, och när man kan se att personen som skrivit har humor. Jag tolkade dig nog för snävt i ditt första inlägg, om att 'tänk om alla profiler kunde vara såhär' typ, att du tyckte profilen var komplett. Men nu förstår jag helt hur du menar - och håller helt med.
Citera
2017-01-16, 01:54
Medlem
Citat:
Förresten - när det nu är gott om män här. Tinder. Vad är det med Tinder som ger män tunghäfta? Oavsett vad man är där av för anledning borde man väl vilja etablera kontakt efter en matchning? Eller sitter det en majoritet män på Tinder bara för att se hur många matcher de kan få ihop?

Jag får nästan alltid match om jag sveper höger (vilket troligen säger mer om hur männen sveper på Tinder än om mig), men extremt sällan någon ens säger hej - eller svarar på ett hej. Och här kräver jag av förståeliga skäl inga språkliga mästerverk eller långa litterära epos som inledande meddelande. Här funkar ett simpelt "hej" fint.

Men uppskattningsvis 95% av matcherna varken skickar ett hej - eller besvarar ett hej. Vilket känns ganska poänglöst oavsett om personen är på Tinder för att ligga eller annan anledning, utom möjligen då för att samla matcher men alla kan väl inte vara där för att bekräfta sitt ego?
Vet inte om du fått svar på frågan, men det kan ju vara så att killarna swipat höger på alla, för att sen välja bland sina matchningar...

Dock tycker jag den metoden känns så cynisk och ganska oförskämd, om man får en match så tror man ju att det är någon som är intresserad liksom, om då personen sen ignorerar en så faller ju hela poängen med att swipa...
Citera
2017-01-16, 02:03
Medlem
Citat:
Vet inte om du fått svar på frågan, men det kan ju vara så att killarna swipat höger på alla, för att sen välja bland sina matchningar...

Dock tycker jag den metoden känns så cynisk och ganska oförskämd, om man får en match så tror man ju att det är någon som är intresserad liksom, om då personen sen ignorerar en så faller ju hela poängen med att swipa...

Samla på matchningar alltså. Tja, det skulle ju förklara saken. Men måste ju vara jobbigt med - för de tar inte bort matchningen. Så gör man så måste man ju ha en jävla massa matchningar att hålla rätt på så man skriver till rätt person etc.
Citera
2017-01-16, 02:08
Medlem
Citat:
Samla på matchningar alltså. Tja, det skulle ju förklara saken. Men måste ju vara jobbigt med - för de tar inte bort matchningen. Så gör man så måste man ju ha en jävla massa matchningar att hålla rätt på så man skriver till rätt person etc.
Mja, jag vet inte riktigt hur tinder funkar när man har flera matchningar men de vill väl optimera sina chanser kanske...

Jag har själv funderat på det för det går rätt trögt, (har varit medlem i 2 dygn ), men kommit fram till att det inte är min grej riktigt, dels känns det desperat och dels rätt osjysst om någon man matchar med förväntar sig ett svar.
Citera
2017-01-16, 02:19
Medlem
Citat:
Mja, jag vet inte riktigt hur tinder funkar när man har flera matchningar men de vill väl optimera sina chanser kanske...

Jag har själv funderat på det för det går rätt trögt, (har varit medlem i 2 dygn ), men kommit fram till att det inte är min grej riktigt, dels känns det desperat och dels rätt osjysst om någon man matchar med förväntar sig ett svar.

De ligger på rad sas. Och man kan söka bland sina matchningar. Den som senast skrivits till/svarat ligger högst upp.

Tror inte du behöver känna dig osjysst eller att de förväntar sig svar. Tror de flesta på Tinder sas vet vad det ger sig in på
Citera
2017-01-16, 02:23
Medlem
Citat:
De ligger på rad sas. Och man kan söka bland sina matchningar. Den som senast skrivits till/svarat ligger högst upp.

Tror inte du behöver känna dig osjysst eller att de förväntar sig svar. Tror de flesta på Tinder sas vet vad det ger sig in på
Fast du undrar ju själv varför dina matchningar inte säger något?
Citera
2017-01-16, 02:27
Medlem
Citat:
Fast du undrar ju själv varför dina matchningar inte säger något?

Ja. Fast inte på nåt "vafan säger de inget för, jävla.." Dvs jag blir inte upprörd eller besviken eller något av det. Bara lite funderat över varför.

Skulle alla mina matcher höra av sig skulle det dessutom bli svinjobbigt. Så - du behöver knappast oroa dig för att framstå som taskig om du inte skickar något meddelande efter matchning. Dessutom kan du ta bort matchningen med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in