Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Ursäkta att jag påpekar det men du verkar ganska dryg om du alltid raderar mail med frasen"jag tycker du är söt".
Varför blir du ej smickrad liksom ist? Är du genuint snygg(alla parametrar ) oavsett smak så att det typ är som att säga "jag tycker solen är ljus"

?
Har du läst alla mina inlägg i den här tråden och missat att jag tycker om substans och innehåll? Att skicka "du är söt/snygg/whatever" är för det första att enbart utseendebedöma mig. Jag är inte förtjust i det. För det andra så är det ett jävla tråkigt mail utan substans, som inte innehåller något att spinna vidare på utom möjligen "Tack för komplimangen", och för det tredje säger det ingenting om personen bakom.
Så, du får tycka jag är dryg, men jag är totalt och fullkompligt ointresserad av utseendekomplimanger som enda kontaktförsök. Det spelar ingen roll om de är på nätet eller på krogen. Vill någon ge mig en komplimang, inga problem, gör gärna det - men låt det varken vara det första eller det enda.
Och jag anser inte mig själv särskilt snygg, men sånt där är upp till betraktaren att avgöra.