2017-01-15, 23:04
Bannlyst
har bilderna på honom lagts ut på nätet? hade velat se
Citera
2017-01-15, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eleakim
Mycket bra inlägg. Håller med dej helt och fullt.
Är dock rädd för att religionen (islam) är den sammanhållande faktorn för alla dessa ligister. Även om de inte är aktiva utövare av islam så sitter det i generna och det gör dessa människor livsfarliga - inte bara för att de tror de kommer till himmelriket efter döden - utan de blir även villiga att just offra livet för struntsaker. De passar helt enkelt inte in i det västerländska samhället.
Som vi kan se i Frankrike, Tyskland och Belgien så har alla länder samma negativa trend som Sverige - antalet brott ökar med andelen muslimer.
Jag tror det har väldigt mycket med religion att göra. Jag tror de som gjorde det var IS-krigare. De tog honom liksom de i December tog en annan ung framgångsrik kille i Malmö.
Det gemensamma mellan offren är att de är irakiska shiamuslimer. Ahmed hade dessutom visat att han ogillade IS och var beredd att kämpa för shia-islam.
De som gjorde detta är troligen i IS-land idag eller på väg dit.
Citera
2017-01-15, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eleakim
Mycket bra inlägg. Håller med dej helt och fullt.
Är dock rädd för att religionen (islam) är den sammanhållande faktorn för alla dessa ligister. Även om de inte är aktiva utövare av islam så sitter det i generna och det gör dessa människor livsfarliga - inte bara för att de tror de kommer till himmelriket efter döden - utan de blir även villiga att just offra livet för struntsaker. De passar helt enkelt inte in i det västerländska samhället.
Som vi kan se i Frankrike, Tyskland och Belgien så har alla länder samma negativa trend som Sverige - antalet brott ökar med andelen muslimer.
Vi som inte är muslimer är hedningar och skall förgöras. När de nuvarande bruschorna har skjutit ihjäl varann kommer vi att vara i skottgluggen. Islam är en ondskans religion. Kristendomen går med Jesus. Jesus är kärlek.
Citera
2017-01-15, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Varför respekterar du mördare trots att du gillade Ahmed. Varför gjorde de det? Var det bara en kul grej för dem?
Om jag ska vara ärlig så tänkte jag inte så mycket på varför jag tog fotona, dom som gjort detta är galningar dom knäpper för minsta lilla tro mig du vill inte tjafsa med dom om någonting
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Du kan ge anonymt tips till snuten.
Ja absolut kan jag det men jag är ingen golare. Litar inte på snuten för fem jävla öre
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille1976
Sitt inte spela någon du inte är din jävla pajas. Siter låtsas du vet vem mördaren är, hur du ser upp till dem för de inte backar mot någon. Men bullshit för det är cannabis säljande pajasen. De hade backat både mot tex HA, Bandidos, "juggarna", mff. Möjligt fe inte backar mot en obeväpnad, 16 åring som inte gjort ett skit.
De de är inte värda mer än skiten under Nina skor o jag har noll respekt för dem
Du har ingen aning vem dom är och vad dom går för, kan säga såhär inte första gången dom knäppt någon...
Citera
2017-01-15, 23:07
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Om inte Ahmed jobbade själv, vilket jag inte tror, så hade väl någon av föräldrarna ett jobb med bra pröjs om de hade råd med jackan? Eller sysslade Ahmed med något annat som gav pengar... ?

Det går att handla på avbetalning om nu inte någon av föräldrarna har råd och betalade direkt. Ungen kanske sparade ihop studiebidraget.
Citera
2017-01-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
hur vet man om det var bara en GM ?

jag som trodde att kurder ledde statistiken när det gäller hedersmord och balkongflygningar
Citera
2017-01-15, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dengronafenn8
har bilderna på honom lagts ut på nätet? hade velat se
http://bayimg.com/eAIOoaaGL
Där har du
Citera
2017-01-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Haha du var rolig trodde du, jag pissar på skolan, jobbar och tjänar fet para i härliga Malmö men ska nog flytta snart då det verkar spåra ur totalt
Ahmed var en skön grabb men jag respekterar dom som sköt honom dom är riktigt galna och dom viker sig inte för någon.
Troll till 99%...
Att du tycker Ahmed var en skön grabb, men respekterar de galna mördarna, säger ganska mycket. "De viker sig inte för någon". Förklara gärna, på ren svenska, vad det betyder för dig.

De du kallar "golare", kallar 99% av svenskarna (inte "svenskarna") för ärliga människor. Jag förstår att du föraktar dem.
Citera
2017-01-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
jag som trodde att kurder ledde statistiken när det gäller hedersmord och balkongflygningar

Saudiarabien
Citera
2017-01-15, 23:18
Medlem
ModerRotas avatar
Det är äntligen fritt fram att säga vem gärningsmannen är! Det gäller dock att vara först!
Citera
2017-01-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Om jag ska vara ärlig så tänkte jag inte så mycket på varför jag tog fotona, dom som gjort detta är galningar dom knäpper för minsta lilla tro mig du vill inte tjafsa med dom om någonting
Ja absolut kan jag det men jag är ingen golare. Litar inte på snuten för fem jävla öre

Du har ingen aning vem dom är och vad dom går för, kan säga såhär inte första gången dom knäppt någon...

troll.
alla vet nu vem som fota och han är inne på förhör
Citera
2017-01-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Det är äntligen fritt fram att säga vem gärningsmannen är! Det gäller dock att vara först!

efternamn börjar på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in