2017-01-13, 07:53
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T64043
Har varit på ett stället ett par gånger nu och dom erbjuder HJ men hur frågar man på bästa sett om det finns något mer på menyn? Man vill Hübinette verkat för på flugen lixom :/
"can you do more ?"
Citera
2017-01-13, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T64043
Har varit på ett stället ett par gånger nu och dom erbjuder HJ men hur frågar man på bästa sett om det finns något mer på menyn? Man vill Hübinette verkat för på flugen lixom :/

Finns det mer att erbjuda på din meny?
Citera
2017-01-13, 08:54
Medlem
Haha okej inte svårare än så alltså !
Citera
2017-01-15, 10:49
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
Tycker att det mer låter som en bordell än massagesalong! .....
Där slog du huvudet på spiken. I stort sett alla solonger för thaimassage är numera bordeller. Det krävs ingen högre matematik för att räkna ut att massage för 350-400 kronor timmen inte räcker för att driva en massagesalong med avlönad personal. Dra bort moms, lokalhyra och arbetsgivaravgifter och se vad som blir kvar.
Citera
2017-01-15, 12:54
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Där slog du huvudet på spiken. I stort sett alla solonger för thaimassage är numera bordeller. Det krävs ingen högre matematik för att räkna ut att massage för 350-400 kronor timmen inte räcker för att driva en massagesalong med avlönad personal. Dra bort moms, lokalhyra och arbetsgivaravgifter och se vad som blir kvar.

Jo det går visst men tjejerna tjänar inte så mycket per månad. Men det går aldeles utmärkt faktiskt utan att ägaren får något alls av tjejernas extrainkomster, om det nu finns det på salongen. Men det klart att det är viktigt med antalet kunder per månad.
Inte blir man speciellt rik men visst går det runt utan några större problem. I alla fall de jag känner som driver salong har den åsikten.
Citera
2017-01-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Någon som har erfarenhet av att få massage och extra på hotell av tjej från salong?
Har ni frågat själva eller fått erbjudande?
Pris för tjänsten?

Inte på hotell men däremot hembesök. Runt tusenlappen.
Citera
2017-01-15, 14:37
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Nu gällde ju svaret en recension. En kund som lärt känna en tjej och därför följer hans massageupplevelse tidigare besök. Har man väl lärt känna en massös är det förstås inget märkligt när relationen utvecklas.

Jag håller verkligen inte med dig. Om man med bordeller menar salonger där massagen är obefintlig och verksamheten inriktas mot extratjänster är förekomsten visserligen omfattande, men fortfarande är majoriteten sådana där det finns viss massagekunskap och extratjänster ses som möjlighet till en extra inkomst.
Citera
2017-01-15, 19:07
Medlem
Mogrens avatar
På de allra flesta salonger, i alla fall i huvudstaden, kan du köpa diverse extratjänster som till exempel FS. Även om det dessutom går att få en vanlig massage är salongen fortfarande en bordell.
Citera
2017-01-15, 19:12
Medlem
Delar inte uppfattningen att alla thaisalonger är bordeller, visst 4 av 5 av salongerna i storstäderna erbjuder extratjänster men oftast stannar det vid ett HJ.
Citera
2017-01-15, 20:46
Medlem
Citat:

På salonger i mindre och medelstora orter är det inte ovanligt med sådana priser utan att det erbjuds några extratjänster. Där är det kanske också vanligast att det bara är ägarinnan som jobbar utan anställda. Huvudstaden och de andra storstäderna kanske är en annan sak.
Citera
2017-01-15, 22:22
Medlem
kaks avatar
Inser att jag börjar närma mig ett missbruk.
Behöver höja dosen hela tiden.

Tror ni det förekommer fyrhändiga sessioner där båda tjejerna är delaktiga i extrapasset?
Citera
2017-01-15, 23:00
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Inser att jag börjar närma mig ett missbruk.
Behöver höja dosen hela tiden.

Tror ni det förekommer fyrhändiga sessioner där båda tjejerna är delaktiga i extrapasset?
Ja, sånt har inträffat. Jag har fått det två gånger på ett ställe och det var väldigt bra utförande.
Det ena tjejen har masserat mig massor av gånger, så där fick jag alltid massage + HJ utan frågor och snack om pengar, det bara hände och jag betalade efteråt.

En gång föreslog hon 4-händers, då kompisen också var tillgänglig och jag nappade.
Jag tror att kompisen blev insatt i hur jag normalt blev behandlad under massagens gång, dom pratade och fnittrade en del. :-)

Detta upprepades nån månad senare, då med en annan kollega hon hade. Nästan lika bra var det.
Dessvärre har hon lagt massagen på hyllan nu! :-(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in