2017-01-09, 12:47
Medlem
En liten fråga till er som bor i Stockholm....hur kommer det sig att till 99 % så får ni alltid FS då ni besöker en salong?
Är det bara fantasier eller på riktigt?
Citera
2017-01-09, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
En liten fråga till er som bor i Stockholm....hur kommer det sig att till 99 % så får ni alltid FS då ni besöker en salong?

Det knullas verkligen inte på alla salonger. Däremot är de ställen det sker på välkända och sprids bland de besökare som är intresserade av det och därefter skriver här.
Citera
2017-01-09, 13:42
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Det knullas verkligen inte på alla salonger. Däremot är de ställen det sker på välkända och sprids bland de besökare som är intresserade av det och därefter skriver här.
Korrekt. Tror dock att det är en hel del runkfantasier som publiceras också.
Har svårt att tro på historier om massöser som tar den analt och blir nedsprutade på salonger utan dusch.
Citera
2017-01-09, 18:12
Medlem
Har takten som nya salonger öppnar och etablerade byter ägare mattats av rejält i Stockholm? Eller är det bara jag som tappat kollen?
Citera
2017-01-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Kan inte se något märkligt i detta...om det handlar om massage med extra....Vill du ödsla 90 minuter på tjäna extra om du kan fixa det på 30 minuter...?
Är även ett sätt för seriösa salonger att slippa 2timmars pass...massera i 120 minuter är tufft fysiskt...

Seriösa salonger föreslår två timmar eftersom det är var som krävs för en god och genomgående massage. Det är de oseriösa som inte vill slösa onödig tid på dig!
Citera
2017-01-09, 18:55
Medlem
BlueStars avatar
Citat:

FS erbjuds definitivt inte på alla salonger. Däremot går det tveklöst att få åtminstone HE på en stor majoritet av alla thaimassagesalonger i Stockholmsområdet, särskilt i förorterna. På en salong jag besökte för några månader sedan var det en snygg tjej jag ville ha FS med och erbjöd henne först 1000 kr för det efter själva massagen, sedan 1500 (där går min ekonomiska smärtgräns), men det var tvärnej, hon gav bara HE, inget mer än så. Så jag tackade för mig, duschade och gick hem efter den massagen.
Citera
2017-01-09, 19:04
Medlem
thaimans avatar
Jag kom till 53 salonger där jag blivit erbjuden allt, jag har säkert glömt någon.
Citera
2017-01-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag kom till 53 salonger där jag blivit erbjuden allt, jag har säkert glömt någon.

53 salonger?! Bara i Stockholm då?
Citera
2017-01-10, 10:55
Medlem
Citat:

Ska jag vara ärlig minns jag faktiskt inte senast jag blev nekad FS, länge sedan var det. Men visst alla erbjuder inte FS. Tror mycket beror på hur man klickar med massösen, aldrig vara för PÅ, utan låta massösen bestämma. Är tjejen inte lockande tar jag bara massage inget halv dåligt extra.
Citera
2017-01-12, 09:35
Medlem
Någon som har erfarenhet av att få massage och extra på hotell av tjej från salong?
Har ni frågat själva eller fått erbjudande?
Pris för tjänsten?
Citera
2017-01-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolzor10
Nån som har tips på nått att unna sig i Gbg?

Dom flesta salongerna som jag provat i Göteborg erbjuder nästan alltid HJ.
Sök vidare så hittar du snart dom andra som erbjuder mera
Citera
2017-01-12, 22:29
Medlem
Har varit på ett stället ett par gånger nu och dom erbjuder HJ men hur frågar man på bästa sett om det finns något mer på menyn? Man vill Hübinette verkat för på flugen lixom :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in