2017-01-13, 16:13
Medlem
Vem ägde den turkosa bilen som stod vid Järnvägsstationen en av de dagarna ?
Citera
2017-01-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
En kvinnlig reporter i Sommarmords video, sa, att de åkte med en röd Caddilac. Folk har ju sett en GRÖNBLÅ ljus Caddilack utanför Järnvägsstationen den helgen ?? Dessutom en utländsk kortväxt mörk långhårig kille som hade ett ung. liknande bälte som det påstods hittades på kyrkogården. ?? Han hade en liten mörk hund. Tydligen fanns det flera personer då och flera bilar som liknade de som sades i Videon.. ?

Citat:
Turkos bil ska det vara..Vem ägde den ?

Citat:
Vem ägde den turkosa bilen som stod vid Järnvägsstationen en av de dagarna ?

Skulle hon ha blivit upplockad av killen med den turkosa caddilacken menar du??
Citera
2017-01-15, 18:01
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Har det under 22 - 23 år inte funnits någon misstänkt? Syftar inte på misstänkt i allmänhetens ögon.
Citera
2017-01-16, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Skulle hon ha blivit upplockad av killen med den turkosa caddilacken menar du??

Den bilen har figurerat i en annan härva, jag kom 20 min. efter polisen var där. bodde däruppe den tidpunkten, skrivit det förr, under annat nick. ja hon hade träningskläder på sig...........såg henne lite.
var ju precis innanför utgången till nobelgatan, synligt.

Finns ett annat namn som bodde på Stockholmsgatan vid Härlanda, den tiden skyddsvärnet, kriminalvården hade bostäder där. han har väl gjort en djävla massa år på slutet psyk för sina våldtäkter, han var när jag träffade han i redbergsparken inte hörd. konstigt, ökänd djävel- men senare kanske, troligtvis! nä detta är marit om det inte är Tommy som snurrade där, aldrig sett idioten däruppe någon gång- o absolut inte o köpa knark. Men han säger ju aldrig något.

Hoppas dom löser det någongång......om inte gm är död. finns väl inte så många kandidater eller
Citera
2017-01-16, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deffad100
Den bilen har figurerat i en annan härva, jag kom 20 min. efter polisen var där. bodde däruppe den tidpunkten, skrivit det förr, under annat nick. ja hon hade träningskläder på sig...........såg henne lite.

Finns ett annat namn som bodde på Stockholmsgatan vid Härlanda, den tiden skyddsvärnet, kriminalvården hade bostäder där. han har väl gjort en djävla massa år på slutet psyk för sina våldtäkter, han var när jag träffade han i redbergsparken inte hörd. konstigt, ökänd djävel- men senare kanske, troligtvis! nä detta är marit om det inte är Tommy som snurrade där, aldrig sett idioten däruppe någon gång- o absolut inte o köpa knark. Men han säger ju aldrig något.

Hoppas dom löser det någongång......om inte gm är död. finns väl inte så många kandidater eller
Vad har du fått det ifrån att inte TJS inte har varit hörd av polisen?
Han är hörd och det finns inget dom kan binda honom och ska därför ses som oskyldig.
Sen förstår alla att du har nått agg till honom men det berättigar inte dig att sitta här och driva på att han ska vara skyldig till mordet.
Citera
2017-01-16, 22:52
Medlem
Citat:

Alltså, han med turkosa cadillacken och vovven, var han en känd skum typ i trakten????...och den vidriga typen du träffade i redbergsparken...frågade du honom om mordet..och i så fall, vad sa han mer?????...och den där Tommy M.S...är det han du aldrig sett, och absolut inte sett hålla på med knark, där däromkring i krokarna runt mordplatsen????
Citera
2017-01-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borato
Han är hörd och det finns inget dom kan binda honom och ska därför ses som oskyldig.
Sen förstår alla att du har nått agg till honom men det berättigar inte dig att sitta här och driva på att han ska vara skyldig till mordet.

TJS, Är det TMS du menar???
Citera
2017-01-16, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borato

ja du Borat! vet att tommy hörd av polisen massa ggr. var fick du det ifrån att jag inte vet det. kanske jag slarvskrev. jag menar en annan som ej är hörd om han inte är det sista åren. nog om detta. tommy bryr jag jag icke om. han sitter väl fortfarande o super i Olskroken, el simmar i säldammen i slottis som han gjorde. kan man älska han................omöjligt, det vet alla--- att du skulle komma var bARA EN TIDSFRÅGA- träffade t på väg till bockhornsgat i Masthugget med en tjej från Filipstad, pratade med han ett tag, han hade fått cancer i svalget sa han bl.a- nu nöjer jag med detta! o du vet vilka som bor där el har adressen dit, utom Magnus som begravdes nyss.
Citera
2017-01-16, 23:39
Bannlyst
Citat:
ja du Borat! vet att tommy hörd av polisen massa ggr. var fick du det ifrån att jag inte vet det. kanske jag slarvskrev. jag menar en annan som ej är hörd om han inte är det sista åren. nog om detta. tommy bryr jag jag icke om. han sitter väl fortfarande o super i Olskroken, el simmar i säldammen i slottis som han gjorde. kan man älska han................omöjligt, det vet alla--- att du skulle komma var bARA EN TIDSFRÅGA- träffade t på väg till bockhornsgat i Masthugget med en tjej från Filipstad, pratade med han ett tag, han hade fått cancer i svalget sa han bl.a- nu nöjer jag med detta! o du vet vilka som bor där el har adressen dit, utom Magnus som begravdes nyss.

ja rätt han skall ses som oskyldig!
Citera
2017-01-16, 23:41
Bannlyst
Citat:
Alltså, han med turkosa cadillacken och vovven, var han en känd skum typ i trakten????...och den vidriga typen du träffade i redbergsparken...frågade du honom om mordet..och i så fall, vad sa han mer?????...och den där Tommy M.S...är det han du aldrig sett, och absolut inte sett hålla på med knark, där däromkring i krokarna runt mordplatsen????

vad vi pratar om när vi ses angår ej dig. vidrig jaha.
Citera
2017-01-16, 23:49
Medlem
Citat:
vad vi pratar om när vi ses angår ej dig. vidrig jaha.

Det är ju du själv som beskrivit honom som vidrig!!..och jag skiter fullständigt i vad du och din pundarpolare mumlar om för skit när ni ses...fast gäller det just din kompis inblandning i mordet på Östra Kyrkogården så kan det förstås vara av intresse...så skriv av dig lite nu..och ljug inte för faaan!!!
Senast redigerad av Trapizo 2017-01-16 kl. 23:51.
Citera
2017-01-16, 23:55
Bannlyst
Citat:
Jag skiter fullständigt i vad du och din pundarpolare mumlar om för skit när ni ses...fast gäller det just din kompis inblandning i mordet på Östra Kyrkogården så kan det förstås vara av intresse...så skriv av dig lite nu..och ljug inte för faaan!!!
nej jag pundar icke. det var många år sedan. men skriver om dem gör jag aldrig, fatta det. Dom vet o skriver på en annan sida, lägger inte min näsa i blöt om vad dom skriver. nog om detta! fra mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in