Citat:
Ursprungligen postat av
dack
Han har ju rätt sverige importerar ju helt jävla fel folk om man nu skall kalla det folk?
Detta hanlar ju om (MENA) och inte civiliserade européer ja även nord syd Amerika Asien mm allt utan den där jävla islamen.
Du är nog rätt ung eller så handlar det bara om okunskap men du har nog missat en detalj här. Det är INTE bara folk från MENA som står för den grövsta kriminaliteten i Sverige. Det finns visst etniska vita européer som begår mycket grova brott i Sverige och då syftar jag inte på exempelvis polacker och balter som står för en mycket stor del av stölder/inbrott i Sverige då dessa brott inte räknas som grov brottslighet.
Om man glömmer utomeuropéer och bara pratar om etniska européer i Sverige som begår grova brott är det oftast Balkan-folk som är de värsta bland alla etniska européer och då syftar jag givetvis på juggar samt albaner. Jag syftar INTE på zigenare från f.d Jugoslavien då dessa inte är etniska européer utan jag pratar om majoritetsbefolkningarna där. Vi har tyvärr tagit emot en jävla massa folk från f.d Jugoslavien och det har knappast gjort saken bättre. Problemen med dessa Balkan-folk började redan under 80-talet sen kom krigen i början av 90-talet och ja, resten är historia som man brukar säga.
Dock är dessa som sagt vita européer, mer lättintegrerade samt jobbar i större utsträckning än kaos-orcherna från Mordor och Isengård (Mellanöstern och Afrika) därför kommer de i vissa sammanhang "undan" med mer skit och med undan menar jag att dessa inte nämns lika ofta som kaos-orcherna när man pratar om invandrargrupperna som fuckat Sverige in absurdum. Man får dock inte glömma att en hel del folk från f.d Jugoslavien också har sin del i varför Sverige ser ut som det gör idag.
Sen undrar många nuförtiden, var alla dessa vapen och handgranater på gatan kommer ifrån. Jo tjena, här kommer Balkan givetvis in igen i bilden igen och vilka smugglar dessa samt säljer dem vidare i Sverige? Jo, juggar och albaner givetvis. Inte fan flyger Aladdin på sin magiska matta från Sverige och hämtar dem även om vissa av orcherna givetvis har skaffat sig direktkontakter i Balkan också. Sen har vi även detta eländet med EU-landet Slovakien med alla jävla stiftade vapen som man lagligt kan köpa där och som sen enkelt kan göras skjutklara av någon kunnig person.
Så nej, skyll inte ALL grov brottslighet i Sverige på MENA-orcher, det må ha blivit mycket mycket värre när så stora antal orcher bjudits in under många år men dessa ligger INTE bakom allt.