2017-01-14, 23:12
Medlem
Weird.s avatar
Nu måste väl vara bästa tillfälllet att slå till på en toty suarez.. Nere på 3.5 mille på ps4 nu
Citera
2017-01-14, 23:26
Medlem
Någon som är bra på det där med chemkort? Testar lite olika på SBC lacazette. Enligt futbin så skulle han få största boosten med Shadow kort. Som skulle ge 11 på pace o 13 på def, totalt 24 +. Stämmer detta?
Citera
2017-01-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Någon som är bra på det där med chemkort? Testar lite olika på SBC lacazette. Enligt futbin så skulle han få största boosten med Shadow kort. Som skulle ge 11 på pace o 13 på def, totalt 24 +. Stämmer detta?
Varför shadow när han är anfallare? Om det är nåt du kan använda är Hunter, Finisher elr Hawk! De tre skulle förmodligen funka bäst på honom
Citera
2017-01-14, 23:30
Medlem
meatballrains avatar
Vem ska jag köra som CAM bakom Martial och Bale? James Rodriguez eller Ben Yedder IF? Kemin löser sig med båda. Någon som har testat nån av dom och kan ge synpunkter?
Citera
2017-01-14, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Vem ska jag köra som CAM bakom Martial och Bale? James Rodriguez eller Ben Yedder IF? Kemin löser sig med båda. Någon som har testat nån av dom och kan ge synpunkter?
Jag har faktiskt båda i mitt lag. Ben Yedder är den hala av dem, rätt så skönt flyt och ganska snabb för att vara en CAM, James har grymma långskott och sköna pass. Det beror alltså på vilken typ av CAM du vill använda. Jag har SBC Lacazette och Griezmann framför min CAM, funkar utmärkt med båda
Citera
2017-01-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Varför shadow när han är anfallare? Om det är nåt du kan använda är Hunter, Finisher elr Hawk! De tre skulle förmodligen funka bäst på honom
Håller med dig. De 3 du nämner är ju egentligen för offensiva spelare. Men kollar man på futbin vad det olika korten ger så får du stor skillnad på boost beroende på vilket chemkort... Därav undrar ju hur det egentligen funkar?
Citera
2017-01-14, 23:40
Medlem
meatballrains avatar
Citat:
Jag har faktiskt båda i mitt lag. Ben Yedder är den hala av dem, rätt så skönt flyt och ganska snabb för att vara en CAM, James har grymma långskott och sköna pass. Det beror alltså på vilken typ av CAM du vill använda. Jag har SBC Lacazette och Griezmann framför min CAM, funkar utmärkt med båda

Tack för svar! Bestämde mig för att köpa Ben Yedder så får vi se, gillar att ha en CAM som också kan ta anfallarens plats i uppspelen. Om han inte är nåt vidare så är det ju bara att sälja då han lär gå upp i pris efter TOTY.
Citera
2017-01-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Håller med dig. De 3 du nämner är ju egentligen för offensiva spelare. Men kollar man på futbin vad det olika korten ger så får du stor skillnad på boost beroende på vilket chemkort... Därav undrar ju hur det egentligen funkar?
Ja, du anpassar chemkortet beroende på vilken spelare du vill använda. Han får mest boost 24+ med Shadow kortet men han får boost på det defensiva attributen, vilket är onödigt för en anfallare. Om du går in i Futbin o kollar så kan du se att Marksman och Hunter kortet gör att Lacazette blir 93 ingame. Det finns längst ner på sidan i Futbin, klicka på varje chemkort och jämför! Hoppas att jag förstod rätt nu 😄
Citera
2017-01-14, 23:41
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Nån som provat Higuain(91)? köpte för 353k som en investering.. men tänkte prova.. har kört med Icardi (87) nu...
Jag har honom och älskar honom. Tycker han är perfekt som ensam striker. Står ofta rätt, och är stark också. Sen har han väldigt kliniska avslut också.
Citera
2017-01-14, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Tack för svar! Bestämde mig för att köpa Ben Yedder så får vi se, gillar att ha en CAM som också kan ta anfallarens plats i uppspelen. Om han inte är nåt vidare så är det ju bara att sälja då han lär gå upp i pris efter TOTY.
Precis! Hans pris har ju gått ner med minst 10k sen han kom med i TOTW så han lär öka i pris senare
Citera
2017-01-15, 00:04
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
nu får vi hoppas på att IF marknaden stiger igen.. sitter med runt 110 kort nu
Vadå borde den inte varit hög nu när det behövs IF i vissa sbc? Tänker jag fel om jag tänkt köpa när dessa sbc är borta?

Citat:
Lust att länka laget? Funderar på att fixa SBC-Ligue 1 och har IF Ben Yedder från paket. Griezmann gillar jag som sagt. Vill ha anfallare som kan passa.

Vet inte om jag ska köra 4312 eller 4222. Någon som spelar med 4222? Känns som man behöver snabba CAM då?

Edit: Vad tror ni om priset på IF Ben Yedder? Låg på 48k när jag kollade för några timmar sen. Sjunkit 5k sen dess.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-01-15 kl. 00:14.
Citera
2017-01-15, 00:17
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Visst minns jag väl rätt att man, när man skapar en profil som PC-spelare fick välja om handkontrollen ser ut som en traditionell kontroll med siffror på knapparna eller kör med en från XBOX med abxy? Har nämligen nyss köpt en 360-kontroll till datorn och retar mig på att det överallt i menyerna syns siffror istället.

Kan man inte skapa en till profil? Tänkte göra det bara för att testa, men när jag startar spelet får jag endast valet att ladda min profil, jag kan inte göra nåt annat.

edit: "inställning" heter det man laddar vid startskärmen, om det gör nån skillnad
Ingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in