Citat:
Ursprungligen postat av
VoldsamKnarkare
Du verkar veta mer om Ahmed. Beskriv gärna varför han inte var oskyldig samt vilka fiender han hade?
Sen det här pladdret om att han säkert var kriminell. Det kan man säkert inte utesluta. Men vad är kriminell, släppa några gram gräs eller sno cyklar eller snatta på ICA? Det är lustigt hur man kan benämna småkillar som ägnar sig åt småbrottslighet som kriminella när människor som ägnar sig åt mord, trafficking, vapenhandel, grov narkotikasmuggling, rån och utpressning får samma epitet.
Jag känner att vad spelar det för roll om det är så att grabben gjort sig skyldig till ett och annat brott, är det något man förtjänar att mördas för? Förtjänar man 10 skott i kroppen för att man i ung ålder beblandat sig med fel folk? Så klart inte. Jag själv gjorde dumheter i den åldern men skulle aldrig komma på tanken att döda någon. Det är först då man kan börja tala om att någon förtjänar att bli bragd om livet. Om man själv dödar och allvarligt skadar andra.
Presentera bevis för att Ahmed inte hade "rent mjöl i påsen" innan ni kommer med dessa påhopp. Annars kan ni gärna stå över. Ni förstör alla trådar ni är aktiva i och det är ni som gett detta forumet, som i grunden är ett väldigt bra forum, ett dåligt rykte.
Jag tycker du gärna kan beskriva varför han är oskyldig samt varför han aldrig haft en fiende.
Jag har snattat/stulit för hundratusentals kr.
Nej jag förtjänar inte att mördas för det.
Problemet med dig och miljoner andra är precis som med flyktingbarn.
Det enda dina två fåniga ögon kan se är: oskyldig oskyldig & oskyldig.
När jag var 15 slogs jag med vuxna människor på gatan. 30, 40 plussare.
Hade det varit en 40 plussare som blev mördad hade du inte brytt dig, men nu är det baaaarn det handlar om baaaarn med pistoler och knivar.
Redan kollat din historik och inte fan har du brytt dig så mycket om annat äldre oskyldigt folk som blivit mördade random. Men nu hettar det till i pungen på dig.
Vad vill du ha för bevis jag ska presentera? Vill du ha filmbevis när jag stalkar mörkrädda Ahmed en natt?
Du tror att han snott en cykel och snattat på Ica eller?
Ica chefen anlitar två torpeder för att få stopp på lösgodissnattandet!
Citat:
Ursprungligen postat av
Attraktiv
Monclerkläder finns väl i kinakopior?
Äkta moncler är verkligen lyx, börjar nånstans kring 10000kr
Börjar kring 7000 på jackorna.
Citat:
Ursprungligen postat av
senicen
Det är skrattretande, så glad för en miniräknare när (lilla pojken ) han har en jacka för 6-7 tusen,fy fan säger jag, om han nu var så duktig i skolan så behöver han väl ingen miniräknare det lilla helgonet, som aldrig varit ovän med någon, ojoj.
Ska bli väldigt intressant att följa detta .
Guds bästa barn blir alltid mördad i förorten, hur är det möjligt?