2017-01-13, 15:52
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Jääävlar va problem jag har i WL idag.. känns svårare än andra WL... help
DU är inte ensam. Jag har 1-9 nu
Citera
2017-01-13, 15:57
Medlem
WL är så jävla shady, förra veckan hade jag 12-0 dem första 12 matcherna, nu denna WL har jag 6-6 och vad har ändrats sedan förra? Aah ptja, jag vet inte, har bara inskaffat Toty messi, IF ben yedder istället för lukaku och sissoko och det går BARA sämre. Börjar förstå varför folk bronze benchar.
Citera
2017-01-13, 15:59
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
vad är OTW?

One to watch.
Citera
2017-01-13, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
WL är så jävla shady, förra veckan hade jag 12-0 dem första 12 matcherna, nu denna WL har jag 6-6 och vad har ändrats sedan förra? Aah ptja, jag vet inte, har bara inskaffat Toty messi, IF ben yedder istället för lukaku och sissoko och det går BARA sämre. Börjar förstå varför folk bronze benchar.

Seriöst är det verkligen så illa som alla säger!? Känns ju väldigt lönsamt att köpa FIFA coins eller bara byta upp sig till bättre spelare då...
Tappar ju hela konceptet med 90+ spelare isåfall...

Mitt första år med FIFA och bara division 7, har det varit såhär tidigare år också?
Citera
2017-01-13, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Seriöst är det verkligen så illa som alla säger!? Känns ju väldigt lönsamt att köpa FIFA coins eller bara byta upp sig till bättre spelare då...

Mitt första år med FIFA och bara division 7, har det varit såhär tidigare år också?

Bara att byta upp sig allt annat är bara slöseri
Citera
2017-01-13, 16:09
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho

Så du mötte exakt samma spelare bakom spakarna 2 veckor irad?
Citera
2017-01-13, 16:11
Medlem
Citat:

Köper inte allt snack. Går alltid bättre för mig ju bättre lag jag har. Samtidigt har jag spelat dåligt med Messi/Ronaldo på draft men då har det snarare varit jag som trott att spelarna bara ska kunna promenera igenom backlinjen bara för att de har över 90 i rating.

Spelar just nu med detta lag: https://www.futbin.com/17/squad/1110247 och är det i särklass bästa laget jag haft. Slår Musa/Remy/Butland alla dagar i veckan.
Citera
2017-01-13, 16:24
Medlem
Citat:

den uppfattningen jag har av det är att det brukar funka bäst med någon stjärna i laget inte fullt med stjärnor..ska tilläggas att jag sällan köper de dyraste spelarna för jag tycker inte de är värda sina coins..
kan ju va så som någon sa att om du har 90+ spelare förväntar du dig att spelarna ska springa igenom försvaren också...
Citera
2017-01-13, 16:39
Medlem
RolfRolands avatar
Tycker tvärtom! I årets upplaga blir det för första gången jäkligt tufft så fort man möter CR7 m.fl. Alla tidigare år har man nästan blivit glad när man mött folk med TOTY- eller TOTS-lag och det var inga problem och vinna de matcherna men nu är det fruktansvärt svårt.
Citera
2017-01-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
den uppfattningen jag har av det är att det brukar funka bäst med någon stjärna i laget inte fullt med stjärnor..ska tilläggas att jag sällan köper de dyraste spelarna för jag tycker inte de är värda sina coins..
kan ju va så som någon sa att om du har 90+ spelare förväntar du dig att spelarna ska springa igenom försvaren också...

Tänkte också det, känns som hela grejen med bra spelare går förlorad annars.
Jag är mer förvånad över skill skillnaden i en och samma division.
Citera
2017-01-13, 18:03
Medlem
Vurte3Ns avatar
Från vilken tid imorgon kommer alla TOTY spelarna finnas tillgängliga i paketen?
Citera
2017-01-13, 18:04
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Släpps hela TOTY ikväll? Eller väntar EA tills imorgon?
19.00 ikväll svensk tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in