Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Aldrig sett den där sidan ens... Hittar den inte på Futbin heller utan gick in genom länken du skrev. Bra mycket enklare att följa ju! Jag har följt prisutvecklingen på mina spelare men det genom en vanlig spelartrupp på Futbin, man kan ju se spelarpriser per spelare när man är inne på edit squad. Sedan har bara haft i huvudet ungefär vad jag köpt dem för. Detta du skicka var fan så mycket bättre. Där ser man ju precis vad spelaren gått upp osv utan att behöva tänka själv

Tack för den, lär användas flitigt framöver.
Mitt lag är köpt för 1,384,000 och är nu värt 1,588,000. Så en prisuppgång på 200k sedan i söndags. Har egentligen 3 spelare som stickit iväg lite. IF Kante upp 52k, SIF Salah upp 58k och Aguero upp 50k. Det är ju större delen av de som öka, förvisso mina tre dyraste spelare med.
Enligt grafen stod mitt lag som lägst i måndags, men köpte mitt lag under söndagen för 25k mindre än det. Fick nog tag på en del spelare precis under sin lägsta nivå där, snipade en del också som jag fick under marknadsvärdet.
Intressant och se hur helgen kommer påverka priserna nu igen. Lär öppnas så in i helvete mycket paket. Har själv +50 paket att öppna, kliar i fingarna för att börja öppna.
Hur är IF Nainggolan förresten? Lika bra som han ser ut? Kör ju IF Kanté och Nainggolans vanliga kort som innermittfältare, så jävla bra duo att ha där ihop.
Det är en otroligt bra sida, omöjlig att hitta egentligen men läste om den på reddit och sen fick jag googla "futbin analysis" för att hitta den. Gillar speciellt att man kan se priset de senaste 2 veckorna på ens lag. Mycket bra.
Tror att det kommer gå ned lite imorgon igen. Inte till så lågt som i måndags pga WL men ändå sjuka. Jag själv har tänkt att slå till på TIF Higuain imorgon då han lär sjunka en del pga alla paket som kommer öppnas.
IF Nainggolan skulle jag säga är min bästa spelare. Han är över allt, har 99 i stamina så han orkar hela matchen+eventuell förlänging. Fyller på härligt i offensiven och kan avsluta på både långskott och nära. I försvaret är han grym också, inte många som tar sig förbi i en löpduell när man springer axel mot axel med honom. Man märker att han har 80+ i allting för han är inte dålig på någonting. Jag har testat både Petit och Veron bredvid honom, ingen håller samma klass overall.