Citat:
Ursprungligen postat av
Dramig
Jag tror inte att han är hämndlysten. Han verkar mer som en trött fader med ett fullkomligt oregerligt barn. Man vet att det måste åtgärdas och att det blir ett jäkla jobb, man är trött innan man börjar.
Vissa områden kan det stämma in på helt klart, men på andra så är Trump alkoholisten som slår sitt barn för sitt höga nöjes skull.
(Om den som inte fattar, så är det en metafor, för vi har ett par som har problem att sortera upp såna här saker här).
Citat:
Ursprungligen postat av
D-Reign
Trump är alls inte hämndlysten, han har verkligen satt sin heder på att reda ut saker och ting.. Det är Det som är så läskigt för er pk-globalist-liberaler, antar jag.
Hur han sedan lyckas, ja det får de närmaste 8 åren utvisa.
Skulle inte bli förvånad om Obama ställde upp igen om 4 år.
Just nu 75-25 på att Trump vinner re-election.
Jag är varken pk, globalist eller liberal.
Dock är det inte svårt att hitta konstiga saker med Trump, men det går hitta bra saker också.
Är det då Michelle Obama som ska ställa upp?
Barnen Obama?(dom får vi vänta lite mer än 4år på.
Sia om procentsiffror på bli omvald nu är omöjligt, alla obekväma saker ska göras måste ju Trump göra nu.
Så är han slå och få igenom vissa saker, så är han chans lös på omval.
Är han snabb och ta få igenom dessa obekväma saker för den stora massan, så kommer han med stor säkerhet bli omvald.
Idag är det omöjligt att sia dessa hans chanser till omval, Trump kan vara den sämsta preseidenten i världshistorien i USA och han kan vara den bästa, nått vi får vänta på innan vi kan avgöra hans chanser i ett nästa val.
Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Hörredu, vad ska det betyda att du klumpar ihop sorgliga etablissemang-typer inom R som bara är ett fåtal inom partiet?? Partiska agenter med dolda agendor, som säkerligen har pissorgier på riktigt fast med den viktiga detaljen att de kommer vara maskerade. Fortsätter min kommentar under i spoiler, lång text och jag orkar inte renskriva allt men hoppas det kommer iaf va läsvärt då jag känner att min tid slösas mest av alla, när inlägg tas bort ändå och 10 sidor trams kommer på nolltid som är helt offtopic, på dagtid numer.
FBI är trump-land, right?? yea? Nej.
Vänstern är gött splittrad som vet principer av saker och ting, men många är blinda av olika skäl, tror jag.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LR17q/fbi-chefens-agerande-fore-presidentvalet-ska-utredas
Så du tycker inte Trump ska sätta ned foten och få olika myndigheter springa partipolitikens ärenden?
Dessa myndigheter ska inte göra detta, utan de ska vara den nuvarande administrationens verktyg och utföra den politik som är satt.
För hur skoj är det för Trump och ha hela myndigheter emto sig bara för han är R, tycker du det låter rätt?
Vänstern splittrad?
Inte mer än vanligt.