Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-13, 10:37
Medlem
Pre 1914s avatar
Vad är ngo i detta sammanhang?
2017-01-13, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914

Han är psykiskt sjuk och har för tillfället hakat upp sig på NGO. NGO:s (och Soros) är nu bakom allting i världen.
2017-01-13, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
PRECIS, tack. Och inuti landet också. De är förbjudna.
Och därför vill man få befolkningen i väst att hata på ryssland.
Året 2012 hade Obama två 180graders sidor om ryssen, eller hur? är jag galen eller vadå?? Dessa NGO(om det hjälper förstå) har allllllting med saken att göra. för de påverkar. de vill sälja demokrati och öppenhet men de är deras progressiva agenda. Koskinen som skickat på IRS på konservativa, allt detta lobbas och sker ända högst upp av deras makt och inflytande.
Jag talade lite skamtsamt om ryssarnas skrack infor utlandska NGOs i Ryssland, inget annat.
2017-01-13, 10:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramig
Jag tror inte att han är hämndlysten. Han verkar mer som en trött fader med ett fullkomligt oregerligt barn. Man vet att det måste åtgärdas och att det blir ett jäkla jobb, man är trött innan man börjar.
Vissa områden kan det stämma in på helt klart, men på andra så är Trump alkoholisten som slår sitt barn för sitt höga nöjes skull.
(Om den som inte fattar, så är det en metafor, för vi har ett par som har problem att sortera upp såna här saker här).
Citat:
Ursprungligen postat av D-Reign
Trump är alls inte hämndlysten, han har verkligen satt sin heder på att reda ut saker och ting.. Det är Det som är så läskigt för er pk-globalist-liberaler, antar jag.

Hur han sedan lyckas, ja det får de närmaste 8 åren utvisa.
Skulle inte bli förvånad om Obama ställde upp igen om 4 år.
Just nu 75-25 på att Trump vinner re-election.
Jag är varken pk, globalist eller liberal.
Dock är det inte svårt att hitta konstiga saker med Trump, men det går hitta bra saker också.

Är det då Michelle Obama som ska ställa upp?
Barnen Obama?(dom får vi vänta lite mer än 4år på.

Sia om procentsiffror på bli omvald nu är omöjligt, alla obekväma saker ska göras måste ju Trump göra nu.
Så är han slå och få igenom vissa saker, så är han chans lös på omval.
Är han snabb och ta få igenom dessa obekväma saker för den stora massan, så kommer han med stor säkerhet bli omvald.
Idag är det omöjligt att sia dessa hans chanser till omval, Trump kan vara den sämsta preseidenten i världshistorien i USA och han kan vara den bästa, nått vi får vänta på innan vi kan avgöra hans chanser i ett nästa val.
Citat:
Hörredu, vad ska det betyda att du klumpar ihop sorgliga etablissemang-typer inom R som bara är ett fåtal inom partiet?? Partiska agenter med dolda agendor, som säkerligen har pissorgier på riktigt fast med den viktiga detaljen att de kommer vara maskerade. Fortsätter min kommentar under i spoiler, lång text och jag orkar inte renskriva allt men hoppas det kommer iaf va läsvärt då jag känner att min tid slösas mest av alla, när inlägg tas bort ändå och 10 sidor trams kommer på nolltid som är helt offtopic, på dagtid numer.

FBI är trump-land, right?? yea? Nej.
Vänstern är gött splittrad som vet principer av saker och ting, men många är blinda av olika skäl, tror jag. http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LR17q/fbi-chefens-agerande-fore-presidentvalet-ska-utredas
Så du tycker inte Trump ska sätta ned foten och få olika myndigheter springa partipolitikens ärenden?
Dessa myndigheter ska inte göra detta, utan de ska vara den nuvarande administrationens verktyg och utföra den politik som är satt.
För hur skoj är det för Trump och ha hela myndigheter emto sig bara för han är R, tycker du det låter rätt?

Vänstern splittrad?
Inte mer än vanligt.
2017-01-13, 10:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Prata om Obama i Obama-tråden ditt smutsiga lilla äckel.

Eftersom skämtet om Trump och hotellet i Ryssland kommer från 4chan så är det i högsta grad relevant.

Försök att ignorera narkomanen, han måste ha fått någon snedtädning inatt för han har verkligen spårat ur.

Vad är din åsikt om att Trump egentligen inte svarar när frågan om avvecklingen av AcA och vad som skall ersätta den? (för att flytta fokus till Trump igen)
2017-01-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Det ar en forkortning av non governmental organisation, dvs icke statliga organisationer som ofta ar finansierade med statliga medel fran andra lander, for att framja demokrati och humanitara insatser bl a, givetvis helt beroende pa var de ar verksamma. Lakare utan granser ar en sadan organisation.
2017-01-13, 11:00
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Det ar en forkortning av non governmental organisation, dvs icke statliga organisationer som ofta ar finansierade med statliga medel fran andra lander, for att framja demokrati och humanitara insatser bl a, givetvis helt beroende pa var de ar verksamma. Lakare utan granser ar en sadan organisation.
Vad ngo är vet jag, men lyckades inte klura ut vad heis menade med dem. Atlantic council är en av de ondaste ngo'orna, läkare utan gränser är goda men farligt naiva ibland.
2017-01-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Försök att ignorera narkomanen, han måste ha fått någon snedtädning inatt för han har verkligen spårat ur.

Vad är din åsikt om att Trump egentligen inte svarar när frågan om avvecklingen av AcA och vad som skall ersätta den? (för att flytta fokus till Trump igen)

(FB) Stora tråden om Donald Trump (mod)

Jag postade om det där. Jag kan förklara hur det kommer att gå till: Trumps HHS-val kommer att snacka om Obamacare och dess ersättning. Anledningen till att just den personen kommer att göra det är att det är hans ansvarsområde.

Sen är det viktigt att förstå att en ersättning av Obamacare behöver gå genom kongressen. Det ska manglas fram först. Många känner inte till det.

Det är väl min "åsikt" om det hela.
2017-01-13, 11:02
Medlem
heiss avatar
Citat:
Eftersom skämtet om Trump och hotellet i Ryssland kommer från 4chan så är det i högsta grad relevant.
Nej, för man skall ignorera de. Ni gör inte du. Du gör helt tvärtom faktiskt och hakar upp dig på det.
Varför kommer en pantad story från nån kille på nätet (4chan, sker f.ö i /pol/ o reddit) på internet ända upp till Mccain, McMullin och CIA tror man? De önskar att det vore sant historian troligen, man ville ha det som leverage emot Trump. Nu är slutspurten innan "classified information" som Rex väntar på innan han skyller skulden på ryssen. Vem fel kan det annars vara tro. Jag tycker jag ser ganska klart på saken. vi får väl se.
Har man sett hur viktigt det verkar vara för de? Ingen kan ha missat, och det verkar sjukt om du frågar mig.
Vänstertroll som vill få en att tro på cia... allt detta är helt upp-och-ner. det är lobbyismen.. jag kan inte alla svara på allt, men de finns o det är dunkelt husch-husch och ingen av oss som vet hur det ligger till eller vad som kommer hända när om de inte vill acceptera putin-tolerans, vilket är vad man ber om.
nej, men oj vad rätt jag hade om att tid blev slösad. vi får se vem som får rätt. jag gissar att ordet kommer bli känt rätt så snart, hoppas inte men.
Senast redigerad av heis 2017-01-13 kl. 11:07.
2017-01-13, 11:06
Medlem
Citat:
Nej, för man skall ignorera de. Ni gör inte du. Du gör helt tvärtom faktiskt och hakar upp dig på det.
Varför kommer en pantad story från nån kille på nätet (4chan, sker f.ö i /pol/ o reddit) på internet ända upp till Mccain, McMullin och CIA tror man?

Vadå "tror man"? Jag har förklarat hur det gått till. Det kom från Rick Wilson till Evan McMuffin. Rick Wilson var en tidig #nevertrump-pajas som pratade om anime och hans son skrev pissporr (det som står om trump i rapporten) Han var även med i McMuffins kampanj. McMuffin känner John McCain

Här är en bild med McCain, McMuffin och diverse terrorister:
https://theconservativetreehouse.files.wordpress.com/2016/09/kinzinger-3-w-mcmullin.jpg

Ingen av oss vet skriver du? Skitsnack. Jag vet. Och nu har jag berättat för dig för ungefär tionde gången. Jävla nolla.
2017-01-13, 11:13
Medlem
heiss avatar
Citat:
Vadå "tror man"? Jag har förklarat hur det gått till. Det kom från Rick Wilson till Evan McMuffin. Rick Wilson var en tidig #nevertrump-pajas som pratade om anime och hans son skrev pissporr (det som står om trump i rapporten) Han var även med i McMuffins kampanj. McMuffin känner John McCain

Här är en bild med McCain, McMuffin och diverse terrorister:
https://theconservativetreehouse.files.wordpress.com/2016/09/kinzinger-3-w-mcmullin.jpg

Ingen av oss vet skriver du? Skitsnack. Jag vet. Och nu har jag berättat för dig för ungefär tionde gången. Jävla nolla.
Detta vet jag från ruta 1, och är sant, jag svarade på counterinsurgency innan du kom. men jag pratar om den större bilden, varför obama har vänt sig emot ryssen, glöm inte bort massmedia och även mcCain också, och han vill få alllihopa också att bli rysso-fober. Det är p.g.a putins ngo bill och putin foreign agent law, detta är en big big big deal, jag är övertygad om det och obama-marionetten verkar visa tydligt om att det är värderingarna som NGO har (som soros har) som är skälet till varfrö de hatar ryssland. man har förbjudit de för att man vill splittra befolkningen, och egentligen.... ja borde kunna stanna där. fattar du? låter det troligt eller otroligt??? Fuck you
2017-01-13, 11:16
Medlem
Citat:
Detta vet jag från ruta 1, och är sant, jag svarade på counterinsurgency innan du kom. men jag pratar om den större bilden, varför obama har vänt sig emot ryssen, glöm inte bort massmedia och även mcCain också, och han vill få alllihopa också att bli rysso-fober. Det är p.g.a putins ngo bill och putin foreign agent law, detta är en big big big deal, jag är övertygad om det och obama-marionetten verkar visa tydligt om att det är värderingarna som NGO har (som soros har) som är skälet till varfrö de hatar ryssland. man har förbjudit de för att man vill splittra befolkningen, och egentligen.... ja borde kunna stanna där. fattar du? låter det troligt eller otroligt??? Fuck you

Precis som allting annat från dig så är det rent trams och spekulationer. Stick till Soros-tråden eller Obama-tråden. Stanna där och kom aldrig tillbaka.

(FB) George Soros

Som om McCain skulle behöva tillåtelse från Soros för att vara emot Ryssland, Syrien, eller vad som helst. Idiot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in