2017-01-12, 07:28
Medlem
Muslimer kommer aldrig sluta våldta och begå terrordåd i Europa och motståndet mot dom och muslimkramarna kommer givetvis bara att öka.
Citera
2017-01-12, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Demokrati? Du menar som i Sverige, en dysdemokrati med skuldkänslor ala Hitler och så till den milda grad att de hellre låter fiender äta upp dem.
Tyskland liksom i Sverige ger sig på fel människor medan den riktige fienden brer ut sig med statens medgivande....

Trams!
Vad vet du?
Jag skrev " kanske"

Du inser att bara för att folk som inte delar din åsikt och framtidsvision styr, samt vägrar samarbeta med dina åsiktsvänner, så betyder det inte att vi inte är en demokrati.

Du är en dålig förlorare helt enkelt..

I detta fall verkar det ju som att dessa organisationer helt enkelt inte samlar stöd nog för att vara värda att lögga tid på.. Ganska vanligt inom både organisationer och företag.
Citera
2017-01-12, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppliberal
Det där är nonsens.
Det vet alla.

Alla pålästa vet ju iofs att tex Ramadan är den näst mest lönsamma tiden för Svensk handel. Sååå, kanske kolla upp fakta innan du låter dina känslor gå före din rationalitet?
Citera
2017-01-12, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Alla pålästa vet ju iofs att tex Ramadan är den näst mest lönsamma tiden för Svensk handel. Sååå, kanske kolla upp fakta innan du låter dina känslor gå före din rationalitet?

I Malmö ja. I Sverige som helhet är påsk och midsommar mycket viktigare. Men det kan ju ändras förstås.
Citera
2017-01-12, 08:28
Medlem
Citat:

Vad fan spelar det för roll när vi vet att majoriteten får bidrag? Det är alltså våra skattepengar som spenderas, hur fan kan du räkna det som en vinst?

http://www.sessions.senate.gov/public/index.cfm/2015/9/more-than-90-of-recent-middle-eastern-refugees-on-food-stamps-almost-70-on-cash-welfare
Citera
2017-01-12, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qMQa
Vad fan spelar det för roll när vi vet att majoriteten får bidrag? Det är alltså våra skattepengar som spenderas, hur fan kan du räkna det som en vinst?

http://www.sessions.senate.gov/public/index.cfm/2015/9/more-than-90-of-recent-middle-eastern-refugees-on-food-stamps-almost-70-on-cash-welfare
Tyst med dig. Slå inte hål på bubblorna skitjournalisterna har målat upp i åratal.
Citera
2017-01-12, 08:51
Medlem
Hexen666s avatar
Mycket märkligt kan jag tycka. Dom borde vara starkare än någonsin, azylkaozet är ju knappast över på något sätt och Islam visar sitt fula tryne titt som tätt. Jag gläds när jag ser massdemonstrationer mot invandringen, balsam för själen ör det. Vill gärna se sådant ofta.

Hoppas att de återuppstår i ny skepnad. Islam ska bekämpas på alla sätt och vis
Citera
2017-01-12, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
De främlingsfientliga och islamkritiska rörelserna Legida i Leipzig och Pegida i Dresden fick stor uppmärksamhet när de år 2014 samlade 25.000 deltagare till sina demonstrationer.

Året därpå gick det sämre, under 2015 lyckades de sällan samla över 15.000 deltagare, samtidigt ökade motståndet och en vinterkväll gick över 100.000 motdemonstranter ut på gatorna i samlad aktion.

Under 2016 svalnade intresset ytterligare, de islamfientliga demonstrationerna samlade nu oftast runt 1000-3000 deltagare, samtidigt möttes de varje gång av dubbelt så många motdemonstranter.

Pegida som för två år sedan samlade mellan 20.000 till 25.000 till sina demonstrationer, numera en rörelse i spillror och lyckas knappt få ihop 1.500 till 2000 personer, samtidigt som de varje gång möts av det dubbla antalet motdemonstranter.

Denna vecka lyckades Legida endast samla ihop 350 personer till sin demonstration, samtidigt möttes de av 2000 motdemonstranter.

Nu meddelar Legida att man ger upp, man kommer inte längre att anordna några demonstrationer, måndagens demonstration var den sista.

Delstaten Sachsens miljöpartistiske talespersonen Jürgen Kasek är nöjd: "två års hat räcker, Legida kapitulerar och ger upp, nu är det slut"

http://www.bild.de/regional/leipzig/pegida/legida-am-ende-49677700.bild.html

http://www.deutschlandradiokultur.de/legida-demonstriert-nicht-mehr-ist-jetzt-auch-pegida-am-ende.1895.de.html?dram:article_id=376037

Diskutera!

Vi får hoppas på en ny och betydligt starkare organisation som kan få slut på ohyran islam i hela Europa
Citera
2017-01-12, 09:28
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Kan ju vara så att Pegida inte behövs längre nu när det mer seriösa AFD har fått rejält med luft under vingarna. Att tyskarna skulle ha blivit mindre "Islamistfientliga" det senaste året tror jag inte på.

Exakt , så tror jag det ligger till .
AFD drar till sig massor med Tyskar nu , då blir tex Pegida inte lika viktigt längre .
Ilskan mot massinvandringen har nog aldrig varit större bland Tyskarna än den är nu , efter all skit som hänt .
Citera
2017-01-12, 09:29
Medlem
Sperssons avatar
.
Vad rör sig i huvudet på en kvinna som demonstrerar för islam??

Vad har hon för mål i livet?
Citera
2017-01-12, 09:41
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Du inser att bara för att folk som inte delar din åsikt och framtidsvision styr, samt vägrar samarbeta med dina åsiktsvänner, så betyder det inte att vi inte är en demokrati.

Du är en dålig förlorare helt enkelt..

I detta fall verkar det ju som att dessa organisationer helt enkelt inte samlar stöd nog för att vara värda att lögga tid på.. Ganska vanligt inom både organisationer och företag.
Inser?
Jag tvingar ingen att dela min åsikt i yttrandefrihetens namn.
Nej du har rätt. Vi är ingen demokrati.
Dysdemokrati ja och med
dyysfunktionella ledare som inte ens skulle få kalla sig ledare.
Liksom alkoholister så säger dessa dysfunktionella icke ledare: det är du som är full. Fast det är tvärtom.

Ja det " verkar" så....Eller inte.
Vi får se i framtiden.
Både Tyskland och Sverige har vanan inne att mäta skallar.
Nu har de hittat ett nytt sätt att mäta skallar.

Det kan ju helt enkelt faktiskt handla om friska och nyktra människor som ser att kungen är naken.
I ett dysfunktionellt klimat blir det friska sjukt
Och det sjuka friskt.

Obs! Min närmaste väninna kommer från Dominikanska Republiken.
Vad du har för extrema vänner struntar jag i.
Jag är inte din mamma....
Senast redigerad av goran744 2017-01-12 kl. 09:45.
Citera
2017-01-12, 10:01
Medlem
Fiskfjolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Ingen gör det

I Sverige så gör Socialdemokraterna det iallafall. Dom har ju ansträngt sig för att dom ska bli deras väljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in