2017-01-11, 12:42
Medlem
darkreapers avatar
det är 100 st fm1or som jag ska ha!
2017-01-11, 12:45
Medlem
darkreapers avatar
har inlett dispyt och 100% av btc till mig. antingen så får jag mina grejer o han får allt eller så får inte han pengarna även om inte jag skulle få tillbaka dom. dispyten har han inte svarat på heller
2017-01-11, 14:26
Medlem
darkreapers avatar
fick hem allt idag så snubben är grön men antingen seg o posta eller så segade bara posten.
2017-01-11, 14:46
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
sista gången jag fick svar av DrugsInc var 9/1 22:54 sen dess har jag skrivit och inte fått svar har han åkt fast eller vafan är frågan om. ordern är markerad som skickad 1/1 17:50 och jag börjar fan bli riktigt jävla förbannad nu. Jag ska ha de jag har betalat för och det ska fan inte ta månader innan jag får hem mina grejer?! är de nån som kan få fram identitet på säljare på flugsvamp?

Förhoppningsvis inte.

Posten krånglar ibland. Om du beställer på Flugsvamp får du räkna med att det ibland tar lång tid, och att det ibland inte kommer fram alls. Om du ska bli ett spammande nervvrak så fort det dröjer lite så kanske darknethandel inte är något för dig.
2017-01-11, 15:29
Medlem
darkreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Förhoppningsvis inte.

Posten krånglar ibland. Om du beställer på Flugsvamp får du räkna med att det ibland tar lång tid, och att det ibland inte kommer fram alls. Om du ska bli ett spammande nervvrak så fort det dröjer lite så kanske darknethandel inte är något för dig.

alltså posten ska ju ta 2-3 dagar jag trode hade blivit blåst där men de kom fram till slut
2017-01-11, 15:49
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
sista gången jag fick svar av DrugsInc var 9/1 22:54 sen dess har jag skrivit och inte fått svar har han åkt fast eller vafan är frågan om. ordern är markerad som skickad 1/1 17:50 och jag börjar fan bli riktigt jävla förbannad nu. Jag ska ha de jag har betalat för och det ska fan inte ta månader innan jag får hem mina grejer?! är de nån som kan få fram identitet på säljare på flugsvamp?

Eniro !
Det jobbar folk på heltid med att fastställa identiteter på säljare och då har bara några få torskat.
Så jag tror inte någon här kommer ge dig några namn tyvärr.

And drugsinc. En polare fick grejer ifrån honom . Det var strax efter nyår. Hur det ser ut nu vette fan.

Edit: kul att folk köper fm1r btw. Visat sig i varenda fup att de aldrig innehåller flunitrazepam. Och det gör inte de som ligger ute nu heller.
Senast redigerad av Retarderad-Indian 2017-01-11 kl. 15:52.
2017-01-11, 16:23
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
(...)
Edit: kul att folk köper fm1r btw. Visat sig i varenda fup att de aldrig innehåller flunitrazepam. Och det gör inte de som ligger ute nu heller.

What? Vad har de innehållit då?
2017-01-11, 16:27
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
What? Vad har de innehållit då?

Flubromazepam /Flubromazolam

Även flera xanor stavar har visat sig innehålla detta.
2017-01-12, 07:53
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
Flubromazepam /Flubromazolam

Även flera xanor stavar har visat sig innehålla detta.

Detta(gällande fm1or och stavar alltså. I början av min pillertrillar-karriär så kunde man ibland få tag på några fm1or och(för mig iallafall) så var det ännu svårare att få tag på xanor-stavar. För ett par år sen så dök det helt plötsligt upp 100 och 1000-pack med både fm1or och stavar till alldeles för bra priser.

Nu när TW inte har nått tjack kvar, vart ska man vända sig för ok saker?
2017-01-12, 23:58
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Nu när TW inte har nått tjack kvar, vart ska man vända sig för ok saker?

Kör på Kannan eller THCs.
2017-01-13, 11:46
Medlem
Denzens avatar
Någon som testat mdma't som finns på fs mer specifikt dem färdigkapslade från k**v, men även de vanliga och kan ge tummen upp/ner ?
2017-01-13, 14:03
Medlem
Milky.Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denzen
Någon som testat mdma't som finns på fs mer specifikt dem färdigkapslade från k**v, men även de vanliga och kan ge tummen upp/ner ?

Jag och tre vänner testade det på nyår, köpte en sten på 1g. För det första så fick vi 0.1 i övervikt vilket alltid är trevligt och för det andra så var det riktigt bra drag i det!

Vi körde 2 kapslar var, 1 med 150~ och en med 100~, alla förutom en höll med om att vi aldrig mått såhär bra på MDMA! Han som var missnöjd har tagit en hel del Ecstasy förut och förmodligen tappat magin lite, eventuellt att han bara behöver mer för att må bäst då han ofta är en tank vad gäller droger!

Det funkar precis som MDMA ska helt enkelt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in